Gisteren botoxbehandeling! Help

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Shadyyy
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 23 okt 2013, 18:47
Contacteer:

Gisteren botoxbehandeling! Help

Bericht door Shadyyy »

Hallo allemaal,

Gisteren had ik mijn 2e botoxbehandeling gehad. Bij mijn eerste behandeling had ik in de linker oksel 1 prik en in de rechter oksel 2 prikken.
Gisteren had ik in mijn linker oksel 2 prikken en in mijn rechter 3. In totaal een hele spuit vol zei de arts.
Ik heb altijd dat ik net het moment voor de prikken helemaal niet veel zweet.
Toen de arts de prikken ging zetten zei hij ook dat ik op dat moment wel weer ging zweten.
Ik ben bang dat ze deze keer weer te weinig hebben gespoten.
Ik heb helemaal geen verschil gemerkt de dag erna.
Ik dacht er weer vanaf te zijn maar nu lijkt het niet zo te zijn.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik meerdere prikken krijg zodat het wel effect heeft.

Ik word er helemaal gek van. Er lijkt nooit een einde aan te komen :cry: :cry:
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Gisteren botoxbehandeling! Help

Bericht door Thijs »

ik weet niet waar je je laat injecteren met botox maar 2 tot 3 prikken per oksel is inderdaad wel weinig. "officieel" zouden het er ongeveer 20 per oksel moeten zijn maar mijn ervaring is ook dat ze maar maximaal 5 per oksel doen. Bij mij heeft het echter altijd voldoende gewerkt. Het zou best kunnen dat botox bij jou niet werkt, dat komt voor. Niet bij iedereen werkt botox. Je zou een andere kliniek kunnen proberen waar ze wel meer prikken geven of het kenbaar maken waar je het nu ondergaat.

succes en hou ons op de hoogte

gr Thijs
Shadyyy
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 23 okt 2013, 18:47
Contacteer:

Re: Gisteren botoxbehandeling! Help

Bericht door Shadyyy »

3e dag erna en helemaal geen verschil, kan wel huilen.
Ik laat het steeds doen bij het ziekenhuis in de buurt. Daar willen ze niet meer prikken dan wat de test aangeeft.
Ik ben bang dat er bij andere klinieken niet verzekerd wordt.
als het wel zo is, heeft er iemand een goede kliniek in Limburg?
Of andere tips.
Ben hopeloos..
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Gisteren botoxbehandeling! Help

Bericht door Thijs »

probeer de mauritsklinieken..... het werd altijd vergoed, maar lees net dat het in 2014 waarschijnlijk niet meer vergoed gaat worden. hou er ook rekening mee dat botox wellicht niet helpt bij jou.... mischien moet je dan toch een operatie overwegen zoals wegschrapen van zweetklieren of ETS.
Shadyyy
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 23 okt 2013, 18:47
Contacteer:

Re: Gisteren botoxbehandeling! Help

Bericht door Shadyyy »

Dankjewel voor je reacties Thijs (:

Prikken ze daar ook op een test, of standaard bijvoorbeeld 15 prikjes.
Ik hoop dat het dan bijvoorbeeld met 15 prikjes wel werkt. Anders moet ik iets anders bedenken.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Gisteren botoxbehandeling! Help

Bericht door Erje »

Hoi Shadyyy,

Bij de Mauritskliniek Utrecht doen ze eerst wel een zetmeeltest, maar ze zijn zich er van bewust dat iemand dan net niet zweet, maakt niks uit.
Reken wel op 40 prikjes per oksel. Klinkt veel, maar je voelt er maar een paar hoor, 't is echt zo voorbij en hele aardige mensen daar.
Neem een uurtje van tevoren een glaasje appelsap, dan bloedt het totaal niet en hoef je ook geen verband om.
Succes!!
NatuurlijkMooier
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 13 jan 2014, 18:32
Contacteer:

Re: Gisteren botoxbehandeling! Help

Bericht door NatuurlijkMooier »

hoi,

ik werk als arts onder andere bij http://natuurlijkmooier.nl in Maastricht. Als ik iemand behandel voor overmatig zweten dan gebruik ik per oksel 125 eenheden dysport. Deze worden verdeeld over ongeveer 15 - 20 prikjes. Deze dosis is in principe ruim voldoende. Een zweettest met zetmeel/jodium gebruik ik niet standaard.
Plaats reactie