Lange wachtrij botox.

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Michelleee12345
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 17 apr 2013, 19:15
Contacteer:

Lange wachtrij botox.

Bericht door Michelleee12345 »

Hallo allemaal,

Ik ben een meisje van 15 en zweet overmatig onder mijn oksels.
Ik ben 2 maanden terug naar de huisarts gegaan en hij heeft me doorgestuurd naar de dermatoloog.
De dermatoloog zei dat botox een optie was maar hij wou eerst nog Aluminium chloride 20 % gebruiken.
Ik heb al eens een Aluminium chloride gebruikt maar die was niet zo sterk als deze en die heeft niet geholpen.
Ik kreeg er een droge huid van en allemaal uitslag.
De dermatoloog zei dat die van 20 % nog erger was en daar heb ik geen zin in.
Voor botox was een lange wachtrij van 2 maanden en bij sommige moet je 18 jaar of ouder zijn.
Weet iemand een goede dermatoloog waar het ook kan in de buurt van Limburg of Brabant?
Ik wil er echt vanaf.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Lange wachtrij botox.

Bericht door Erje »

Hoi Michelleee12345,

Welkom hier!

Bij de Mauritsklinieken hoef je volgens mij niet lang te wachten voor de Botox. Misschien dat het nu tegen de zomer wat drukker is, zou kunnen. Het wordt volledig vergoed. Op hun website kan je zien waar de vestigingen zitten.
Probeer anders eens Rexona Maximum Protection. Bij mij helpt dat geweldig, geen irritatie en droge oksels, ik weet niet wat ik meemaak.
Maar als je wel snel een afspraak hebt bij de Maurits zou ik er niet aan beginnen, want ze doen daar een zetmeeltest. Als je dan die Rexona op hebt valt die test misschien verkeerd uit.
chicka
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 16 aug 2013, 14:46
Contacteer:

Re: Lange wachtrij botox.

Bericht door chicka »

Als je bij een bepaalde dermatoloog een langs wachtrij hebt ga je toch gewoon naar een andere?
Ik had een intake gesprek en werd gewoon die dag meteen behandelt.
Is 5 minuutjes werk...

Het heeft mijn leven echt veranderd. Voel me eindelijk een normaal mens en kan gewoon alle kleren kopen die ik leuk vind!!
Ik kan het de hele wereld aandaden. Doen doen doen!!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht