Eerste keer botoxinjecties!

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Daantje
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: di 22 jan 2013, 11:20
Contacteer:

Eerste keer botoxinjecties!

Bericht door Daantje »

Hallo allemaal!
Wat een verhalen hier allemaal op het forum! Doet me goed te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem..
Vanaf ongeveer mijn veertiende ondervind ik enorme hinder in mijn dagelijks leven door overmatig transpireren. Hiervoor had ik daar ook wel last van, maar trok ik het me niet zo aan. In de loop van de jaren werd het steeds erger en ben ik ermee naar mijn huisarts gegaan. Deze vertelde mij dat ik er met een paar jaar wel weer vanaf zou zijn, want tja.. het hoort nu eenmaal bij de pubertijd. Nou mooi niet! Ik ben inmiddels 21 en ondervind er steeds meer hinder aan. In het dagelijks omgang met vrienden, familie.. Vooral op met werk en tijdens de college-uren. &dan natuurlijk nog mijn partner, die helemaal niks snapt van het feit dat ik overmatig transpireer.

De afgelopen jaren veel middeltjes gebruikt wat het zweten zou moeten stoppen of verminderen, maar niks hielp! Na lang zeuren en terugkomen bij mijn huisarts, mocht ik dan eindelijk voor een gesprek naar de dermatoloog. Hier ben ik 2 weken geleden geweest. &wonder boven wonder werd ik eindelijk begrepen. De arts kon zien dat dit geen normale transpiratie was en zo kwamen de behandelingen ter sprake..
Afgelopen maandag heb ik dan ook de behandeling met botuline mogen ondergaan. Het was een vervelende behandeling, maar niet zéér pijnlijk! Ik vond het zeker de moeite waard, aangezien ze mij konden vertellen dat 99% van de patiënten er dan ook daadwerkelijk baad bij heeft.

Ik ben dus enorm benieuwd. Het is nu een dag verder en ik voel me goed.. Heb vandaag geen klotsende oksels ervaren, maar wil nog niet te hard roepen! Hopen dat deze behandeling dan eindelijk gaat helpen! Ik zou nu zeggen, twijfel? Gewoon doen!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht