2 maal botox injectie's in een halfjaar tijd

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
roekie
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 11 jun 2012, 14:23
Contacteer:

2 maal botox injectie's in een halfjaar tijd

Bericht door roekie »

In 2011 heb ik een bezoek gebracht aan de dermatoloog. Ik vertelde over het overmatig transpireren en hierop heeft hij besloten om botox toe te dienen. Hij had er nog weinig ervaring mee maar wilde het toch uitproberen. De 1e maal heeft hij een zeer kleine dosis ingespoten. Het zouden 20 prikjes geweest zijn op mijn voorhoofd.

In eerste instantie had ik na een paar werken het idee dat ik van mijn hevige transpiratie af zou zijn maar helaas, de klachten kwamen weer evenhard terug.

Opnieuw een afspraak gemaakt dit jaar en nu een iets grotere dosis. De behandeling was vervelend maar niet zeer pijnlijk. Ook nu had ik weer het idee dat het enige tijd geholpen had maar naderhand werden de klachten zelfs erger. Wel heb ik vaak last van een brandend gevoel op mijn voorhoofd. Als ik het dan koel met een washandje dan is die plek helemaal rood geworden.

Vandaag teruggebeld en helaas kan de dermatoloog er niets verder meer aan doen. Toch heb ik er wel flink hinder van en is het jammer dat de botox niet heeft geholpen. De behandelingen bij de dermatoloog heb ik volledig vergoed gekregen. Maar de dermatoloog vertelde ook dat deze behandeling zeer zelden uitgevoerd kan worden omdat het anders niet meer vergoed zou worden.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: 2 maal botox injectie's in een halfjaar tijd

Bericht door Erje »

Hoi Roekie,

Ik hoorde afgelopen week in de mauritskliniek dat botox al na 8 weken weer herhaald mag worden ( en vergoed ).
Een paar dagen geleden ontdekte ik op deze site de produkten van SweatStop, ken je dat??
Die hebben iets dat speciaal voor het voorhoofd bedoeld is. Ze hebben een sweatstopwijzer om uit te vinden welk produkt het meest geschikt voor je is.
Zal even een linkje plaatsen, mss is het wat voor je:

http://www.vanderbendshop.nl/Webwinkel- ... /SweatStop" onclick="window.open(this.href);return false;®-NIEUW!!.html
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht