Vandaag Botox!

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
gewoon_ik
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 16:12
Contacteer:

Vandaag Botox!

Bericht door gewoon_ik »

Ik moet het ff kwijt!
Eindelijk heb ik vandaag mijn botox behandeling gehad :banaan
Ik vond het best wel spannend maar achteraf denk ik: Waar heb ik me nou in godsnaam druk over gemaakt? :oops:
Het viel gelukkig reuze mee ( de prikjes ) en de dokter was ook erg aardig :D De assistente kletste er gelukkig op los waardoor ik de pijn niet zo opgemerkt heb ;)
Ik ben in Utrecht bij de Mauritskliniek geweest btw...
Nu dus 'wachten' op het resultaat...al kan ik zeggen dat er tot nu toe niks meer 'klotst' en het zweten nu al aanzienlijk minder is, dus heb er het volste vertrouwen in dat het binnen een paar dagen echt werkt! :o Al kan ik me nog steeds, na al die jaren, niet voorstellen hoe het is om droog te zijn :oops:
Groetjes!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Vandaag Botox!

Bericht door Thijs »

das goed nieuws joh.... bij mij werkte het na 10 minuten al..... dus dikke kans dat het bij jou ook goed aanslaat. Alleen nu komt de volgende vraag, hoe lang moet je je nog laten injecteren?? ik heb 10 jaar botox gehad en was nog steeds niet van mijn zweet probleem af. Das het grote probleem van botox, het is maar tijdelijk. Maargoed, geniet van het moment zou ik maar zeggen !!
vele droge maanden toegewenst,

groetjes Thijs
gewoon_ik
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 16:12
Contacteer:

Re: Vandaag Botox!

Bericht door gewoon_ik »

Hoi Thijs,
Ik hoop t ook :D
Tja...das waar..Hoelang moet je je laten injecteren? Mijn huisarts zei dat er een kleine, maar dan ook echt n kleine, kans is dat t na een aantal behandelingen minder wordt...
Maargoed, zolang dit werkt en ik het vergoed kan krijgen, is het de beste oplossing :mrgreen:
Ik kijk er positief tegenaan: In ieder geval ben ik er een paar maanden vanaf..en dan zien we weer verder!
Groetjes!

p.s. Je gebruikt al 10 jaar botox? Krijg je er op den duur geen bijverschijnselen van? Of kan het geen kwaad om het zo lang te gebruiken?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Vandaag Botox!

Bericht door Thijs »

Ik snap best dat je nu heel enthousiast bent en ik wil je ook echt niet somber maken. Ik was ook heel blij toen ik eindelijk droog was in 1999. Ik was super blij. Maarja, dan gaan de jaren verder.... en het probleem blijft bestaan... het wordt niet minder, je kan hooguit wat langer met een botox behandeling droog blijven. Dit is dus het probleem waar ik na 10 jaar ook tegen aan liep.... want moet ik dan nog eens 10 jaar botox krijgen ? en wat doet dat spul op de lange termijn met je ? nou er is niemand die dat weet... simpelweg omdat het nooit onderzocht is en het nog niet zo lang wordt gebruikt. Maar besef je wel dat botox echt gif is hoor, dus goed kan het nooit voor je zijn. Ik heb besloten, na 2 jaar zoeken, om me voor eens en voor altijd te laten behandelen tegen mijn zweetprobleem en ben gisteren behandeld waarbij ze mijn zweetklieren hebben weggeschraapt. Ik kan nu nog niet zeggen of het het gewenste effect heeft want daar is het veel te vroeg voor. Maar ik zie het niet zitten om tot mijn dood botox te moeten krijgen. 10 jaar is lang zat..... denk er over na, wat wil je en wat kun je laten doen. Er zijn helaas weinig opties voor ons probleem.

Succes en geniet van je droge oksels!

Groetjes Thijs
gewoon_ik
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 16:12
Contacteer:

Re: Vandaag Botox!

Bericht door gewoon_ik »

Hoi Thijs,
Dat begrijp ik helemaal...voor altijd botox is ook niet de oplossing inderdaad. Al die vragen heb ik inderdaad ook...Ben op dit moment natuurlijk wel blij dat het werkt, want nu, na 4 dagen...ben k helemaal droog :D Voorlopig dan...
Je bent dus afgelopen week behandeld? Was het geen pijnlijke ingreep? En merk je nu, na een aantal dagen al een effect?
Ben benieuwd hoe het werkt.
Groetjes!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Vandaag Botox!

Bericht door Thijs »

Hoi,

Ik ben verleden week woensdag behandeld. Mijn oksels zijn bont en blauw. Ik merk nu nog geen effect want ik heb in januari nog botox gekregen en voordat dat is uitgewerkt zijn we wel een paar maanden verder.... ik heb in ieder geval nog geen druppel zweet gezien! hahaha

Pijnlijk was het allerminst, je wordt goed verdoofd. Ik heb geen centje pijn gehad. Ik heb alleen nu vrij gevoelige oksels en ik kan niet goed rekken en strekken met mijn armen maar dat gaat met de dag beter. Het is even afwachten of het goed aanslaat en dat ik echt niet meer overmatig zweet, maar dikke kans dat dat echt verleden tijd is nu.

Groetjes Thijs

Ps. zie ook mijn topic op: http://overmatigzweten.nl/viewtopic.php?f=12&t=785
roos.
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 26 apr 2010, 16:32
Contacteer:

Re: Vandaag Botox!

Bericht door roos. »

Ik wil ook geen zwetende oksels meer, en ik hoop dat het vergoed kan worden.
wie heeft er tips?
Gr,
Roos
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Vandaag Botox!

Bericht door Erje »

Joh Thijs, heb je het laten doen!

Waar ben je geweest en is het nu nog steeds pijnlijk?

En heb je het nu zelf moeten betalen? Als ik het goed begrijp wordt het bij de mauritskliniek vergoed, maar dat is geloof ik weer net een andere behandeling dan die jij nu gehad hebt........
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Vandaag Botox!

Bericht door Thijs »

Hoi Erje,

Ja ik heb het laten doen.... 21 april 2010.... bij het wilhelmina ziekenhuis in Assen... Ik was in een uurtje klaar! Mijn oksels zijn nog gevoelig maar ik kan mijn armen nu al goed bewegen zonder al te veel last. De blauwe plekken zijn ook grotendeels weggetrokken.

Bij de mauritsklinieken wordt het inderdaad vergoed, althans dat zeggen zij zelf. Maar zij gebruiken een andere techniek, puur en alleen liposuctie van de zweetklieren. Volgens internationale artsen en onderzoeken blijkt deze methode niet effectief vandaar dat ik maar 750 euro zelf heb betaald voor de behandeling in Assen.

Ik denk dat de behandeling in Assen samen met de hidrosuctie behandeling in Bussum de 2 beste behandelingsvormen zijn. Alleen kost Bussum 2500 euro en in Assen 750 euro. Tevens maakt de arts in Assen gebruik van 2 technieken en die in Bussum maar 1. Voor meer info kijk in mijn topic hierover. Zie link hierboven.

Groetjes Thijs
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht