Botox injecties.

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
lydia
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 03 feb 2009, 13:45
Contacteer:

Botox injecties.

Bericht door lydia »

Hallo allemaal,

Ik ben Lydia en ben 19 jaar oud..
Morgen krijg ik mijn eerste botox behandeling na lang wachten.
Het begon afgelopen november. Ik zweet al ontzettend vanaf mijn 12e ongeveer.
En het is heel erg vervelend. Ben er veel mee gepest waardoor ik sinds die tijd alleen nog maar zwarte kleren draag.
In november was ik er helemaal zat van. Op internet gekeken en kwam er achter dat er ook nog wat aan te doen is. Hierdoor heb ik een afspraak met mijn huisarts gemaakt die mij in eerste instantie even heeft laten wachten. Hij wilde dat ik eerst ging bloedprikken en dan zou hij in het weekend even kijkne of er iets aan te doen was. Na de uitslag van het bloedonderzoek heb ik met mijn huisarts gebeld die mij wilde doorsturen naar de dermatoloog. Hier was ik al ontzettend blij om, want dit was voor mij een bevestiging dat er toch wat aan te doen was.
Midden december naar de dermatoloog geweest en alle zalfjes meegenomen die ik ondertussen gebruikt had. Voor de dermatoloog was het al vrij snel duidelijk en die heeft toen overlegd met de arts die de botox injecties mag geven. Die arts hoefde mij niet eens te zien en ik mocht de behandeling aanvragen bij mijn zorgverzekering. Ik zit bij de FBTO en heb de brief van het ziekenhuis gelijk doorgestuurd. Een maand later gelukkig bericht en gelukkig goed bericht. Dit jaar wordt de behandeling sowieso 2 keer vergoed en daardoor kost het mij geen geld :D. Daarna gelijk het ziekenhuis opgebeld en 2 weken erna kon ik al terecht. Die 2 weken zijn nu dus bijna voorbij, want morgen is het zover.
Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan en wat het effect is!

Groeten Lydia
lydia
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 03 feb 2009, 13:45
Contacteer:

Re: Botox injecties.

Bericht door lydia »

Hallo allemaal,

Nou vandaag was het dan eindelijk zover. Vanmiddag om 2 uur had ik een afspraak in het ziekenhuis van leeuwarden.
Was toch wel wat zenuwachtig en vond het toch allemaal een beetje eng..
Werd gelukkig gelijk geroepen en kon gelijk meelopen naar de behandelkamer..
Er werd gelijk al gezegt dat het waarschijnlijk wel pijnlijk zou zijn maar dat het maar 5 tot 10 min ging duren.
Ze hadden niets te veel gezegt, want het brandde behoorlijk maar dit trok ook snel weer weg... De prikken voelde ik ook behoorlijk, maar na een paar minuuten had ik er geen last meer van..
Het duurdt ook maar 10 min en ik kon weer weg..
Nu is het afwachten hoe het verder gaat.. Hopelijk ben ik er over een paar dagen vanaf.

Groetjes Lydia
lydia
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 03 feb 2009, 13:45
Contacteer:

Re: Botox injecties.

Bericht door lydia »

Hallo allemaal,

Daar was ik weer...
Mijn botoxbehandeling is ondertussen alweer 3 dagen geleden..
En ben tot nu toe helemaal droog!!:D De eerste dag was het nog niet veranderd, de tweede dag was het nog maar een klein beetje en nu ben ik helemaal droog :banaan
Het werkt dus echt en ik ben super gelukkig!

Groetjes Lydia
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Re: Botox injecties.

Bericht door Zwetertje1977 »

Hallo Lydia, bedankt voor de updates over je ervaring. Fijn voor je dat je helemaal droog bent. Ik heb zelf tot nu toe 1x een botox behandeling gehad, maar ben nu aan het overwegen om het nog eens te laten doen, het is alweer ruim 2 jaar geleden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht