Botox en zwangerschap(wens)

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
xaartje
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 11:05
Contacteer:

Botox en zwangerschap(wens)

Bericht door xaartje »

Hoi,
Mijn huisarts heeft mij doorverwezen voor een botoxbehandeling. Ik ben hier heel blij mee en zeker toen ik erachter kwam dat het helemaal vergoed word.

Nu zijn mijn man en ik al een tijdje bezig om zwanger te worden. Ik heb op het internet gelezen dat er te weinig onderzoek is gedaan om echt duidelijkheid te verschaffen en dat ze geen botox doen als je zwanger bent of borstvoeding geeft.
Mijn vraag aan jullie is, weet je hoe lang je moet wachten met zwanger worden na een botox behandeling.
Bij de Mauritskliniek zeiden ze dat ik 6 maanden moet wachten. Dat is dus net zo lang als de botox zelf (max) werkt, oftwel hoe dan ook zwetend de zwangerschap door. Vanmiddag bel ik nog even met een dermatoloog waar ik nu een afspraak heb staan voor de behandeling.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Bedankt

groeten


NB
ik ben verzekerd bij Avero Achmea (+ aanvullend) en die vergoeden het uberhaupt. De kliniek waar ik heen ga zegt dat het medisch is dus uberhaupt vergoed wordt (dermicis in haarlem)
xaartje
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 11:05
Contacteer:

Bericht door xaartje »

De kliniek die zei het te vergoeden is er intussen op teruggekomen.
Foutje

Echter heb ik allerlei klinieken gebeld en de meeste zeiden dat het geen kwaad kan als je op het moment van behandeling niet zwanger bent. Sommige opperde 24 uur. Ik krijg binnenkort nog een telefoontje van Allergen, de producent van botox, met meer info.

Heb nu een afspraak gemaakt bij de mauritskliniek maar twijfel enorm.
Denk dat het t risico niet waard is en dat ik maar weer aan de smeersels ga tot ik er heel heel zeker van ben.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht