Ervaringen mauritsklinieken?

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

peterrrr schreef:ja hoor ga nu a.s. donderdag voor de 4e keer erheen en werkt perfect.
al merk ik nu wel dat het effect van botox minder lang blijft dan bij de eerste keer..
en mijn verzkering (avero achmea excellence) denk hier ook prima over mee en vergoed de behandeling volledig.
Maar bij welke Mauritskliniek was dat, welke plaats?
hugow
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 16:58
Contacteer:

Re: Ervaringen mauritsklinieken?

Bericht door hugow »

20 april heb ik afspraak bij de mauritskliniek in Nijmegen :D ...ik wacht met smart af :D
LadyBlaat
Beekje
Beekje
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 23 jan 2009, 16:29
Contacteer:

Re: Ervaringen mauritsklinieken?

Bericht door LadyBlaat »

Ik heb 6 maart op de site een formuliertje ingevuld dat ik graag een afspraak wou maken. Dezelfde middag werd ik nog gebeld voor het maken van een afspraak. Ik had alleen maar een verwijzing nodig van de huisarts. En je moest je polis-blad meenemen van je zorgverzekeraar.
Gisteren heb ik dus in de Mauritskliniek in Utrecht de botox laten inspuiten.
Omdat ik mezelf heel erg verdiept had in alle mogelijkheden ging het gesprek heel snel. Binnen een kwartier was alles al klaar en kon ik al weer gaan. Hier deden ze geen verdoving en dat was te merken ook. 2-3 dagen laten inwerken en hopen op goed resultaat. Als dit werkt kan ik, zodra het is uitgewerkt, zo weer een nieuwe afspraak maken en wordt het weer gedaan. Het enige wat ik nu dus moet betalen is de eigen risico die verplicht is. De rest wordt volledig vergoed, ongeacht je zorgverzekeraar.

Voor zover dus goede ervaring met de Mauritskliniek Utrecht
renate
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: za 28 mar 2009, 11:10
Contacteer:

Re: Ervaringen mauritsklinieken?

Bericht door renate »

hallo, ik heb dinsdag voor het eerst botox gehad in de mauritskliniek in Utrecht, ik werd meteen behandeld (had ik niet verwacht) de dokter was heel vriendelijk en legde alles goed uit voor hij begon, ook de alternativen voor de botox. daarna maakte hij het klaar en begon hij, bij me linker oksel voelde ik haast niets maar de rechter was wel gevoelig! maar doordat hij onder de prikken gewoon bleef praten voel je de pijn niet zo!
het is nu dus 4 dagen geleden maar ik merk nog niet zoveel, hij zei ook dat het 1 a 2 weken zou duren voor het echt werkt, en het kan natuurlijk ook zo zijn dat het helemaal niet werkt! ik hoop toch echt dat het wel gaat werken dus afwachten maar!
en wanneer het is uitgewerkt of het werkt helemaal niet mag ik weer terugkomen om te kijken of we iets anders kunnen gaan doen,
en het mooie is het wordt helemaal vergoed door de verzekering!
John
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 16 jan 2006, 16:17
Contacteer:

Re: Ervaringen mauritsklinieken?

Bericht door John »

Maar moet je nu perse een verwijzing van de huisarts hebben om hier (vergoed) behandeld te worden?
Ik zie het namelijk niet zo zitten om hiervoor naar mijn huisarts te gaan.. tis namelijk een nieuwe die ik nog helemaal niet ken :)
hugow
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 16:58
Contacteer:

Re: Ervaringen mauritsklinieken?

Bericht door hugow »

yup een verwijzing is verplicht..ben zelf 3 dagen geleden behandeld in Nijmegen (mauritskliniek) en ben nu 2 dagen kurkdroog :banaan :P 8) :o ... het effect begon de 2de dag al te werken en vandaag was ik officieel 100% droog
Plaats reactie