Botox, bij twijfel gewoon DOEN! het HELPT!

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Bonafides
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 20 jan 2008, 01:25
Contacteer:

Botox, bij twijfel gewoon DOEN! het HELPT!

Bericht door Bonafides »

Afgelopen vrijdag ben ik bij Carpe geweest in Antwerpen om daar Botox injecties in de oksels te krijgen. Het kostte mij in totaal 185 euro (180 voor de injecties en 5 euro voor de verdovende creme. De creme werkte overigens niet omdat ik die dus binnen 3 minuten van mn oksels had weggezweet... :? maar dat terzijde).
Het deed best zeer en ik kreeg in totaal iets van 85-100 prikken per oksel (au :( ), de dokter heeft zelfs extra spuiten Botox moeten halen halverwege omdat het zweten bij mij toch echt "extreem" is (leuk om dat even bevestigd te krijgen :( )

Maaaaaar... het resultaat: DROGE OKSELS!!! :o :o ik maak geen grap, ZE ZIJN DROOG. Okee het is nog maar kort geleden en de werking treedt normaal gesproken na 3-4 dagen echt in, en na 2 weken is het eindresultaat pas echt goed merkbaar. Maar ik had de volgende dag al resultaat! En mn oksels zijn nu nog steeds droog!! Het is nu iets langer dan 2 dagen geleden en nog steeds DROOG! OMG!!

Dit is dus nog maar het begin, ik was al heel voorzichtig met echt BLIJ te worden aangezien het nog maar zo kort geleden is.. Ik was echt zoo bang dat het bij mij niet zou werken.. maar het tegendeel is bewezen, het werkt, zélfs bij mij!! en ik hoop zooo dat dit echt een paar maanden aanhoudt!!
Ik wil iedereen die nog twijfelt over Botox echt op het hart drukken om het WEL te doen. Dus bij twijfel, ga naar Antwerpen naar Carpe (het is daar veel goedkoper dan elders). Het kost je nog geen 200 euro, baat het niet, schaadt het ook niet.

Ik dacht altijd een hopeloos geval te zijn en was de wanhoop nabij. Zweetoksels waar het zweet echt met straaltjes uitSTROOMDE, natte vlekken tot onder de ellebogen en rug, uitwijkend naar de schouders zelfs etc. Jullie zullen het wel herkennen :(. Maar na een uurtje bij Carpe, een bekertje Paracetamol bruistablet en een hele aardige mevrouw die me 8 spuiten Botox met 200 prikjes toediende (wat wel zeer deed maar ach, het is ook binnen een paar tellen voorbij) ben ik nu de suuupertrotse bezitster van DROGE OKSELS!!!! en mensen, ik ben nog nooit zo gelukkig geweest. Ik zit elke 5 minuten aan mijn oksels om te kijken of ik niet droom of zo ;)

Duss... als je echt van de kletsnatte oksels afwilt...iedereen massaal aan de Botox!!
Ook mensen bij wie het de eerste keer niet ( of niet optimaal) heeft gewerkt, gewoon nog een keer gaan. De werking van Botox verschilt per keer, dus deze keer kan je 99.9% resultaat hebben en de andere keer maar 70%, de derde keer 100% etc. Hoe vaker je het doet, des te minder de behandelde plekken gaan zweten is wat mij verteld is door de dokter.

Dus mensen, GEWOON DOEN!! :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht