1e keer botox oksels in Genk

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
zweethandje
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 26 mar 2007, 22:36
Locatie: Lanaken
Contacteer:

1e keer botox oksels in Genk

Bericht door zweethandje »

hoi

Na twee keer botox in mijn handen te hebben geprobeerd, wat totaal geen resultaat gaf, heb ik het vandaag in mijn oksels laten doen. En nu maar hopen dat het resultaat geeft! Zou binnen een weekje optimaal moeten zijn. Ik heb het laten doen in Genk, op de J. Habetslaan in het centrum voor huidziekten en heb 400 euro betaald. Ik zal binnen enkele dagen nog een keertje laten weten hoe het is.

groetjes
zweethandje
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 26 mar 2007, 22:36
Locatie: Lanaken
Contacteer:

Bericht door zweethandje »

Het is nu zondag, heb vrijdag de botoxbehandeling gehad en ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog geen verschil merk. Blijven afwachten zeker, het moet toch wel altijd iets helpen?...

groeten
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

ik merkte het na een uur al......
zweethandje
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 26 mar 2007, 22:36
Locatie: Lanaken
Contacteer:

Bericht door zweethandje »

Het is nu dinsdag, 5 daagjes geleden dus. Ik kwam net terug van de les en keek in mijn t-shirt en de zweetplekken zijn er nog steeds, misschien een heeel klein beetje kleiner, maar zelfs daar bestaat discussie over. Ik heb werkelijk antistoffen tegen botox ofzo :( Maar ik blijf hopen dat het misschien de komende dagen nog iets beter wordt.
zweethandje
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 26 mar 2007, 22:36
Locatie: Lanaken
Contacteer:

Bericht door zweethandje »

Het resultaat is dan eindelijk merkbaar! Het is zeker niet helemaal droog, maar ik voel nu dat ik minder zweet. Dit is dan toch nog een hele opluchting, want ik dacht dat ik het echt voor niets had laten doen. Ook al is het maar een beetje, het is toch alweer dat...!
zweethandje
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 26 mar 2007, 22:36
Locatie: Lanaken
Contacteer:

Bericht door zweethandje »

Een dikke maand later ben ik toch enorm teleurgesteld van de botoxbehandeling. Het zweten is er eigenlijk nog steeds zo erg, een beetje warm ergens, beetje inspanning, of wat zenuwachtig, en kletsnatte oksels. Dus voor mij nooit meer opnieuw botox, zowel niet in mijn handen als oksels. Had beter een mooie reis gemaakt met dat geld :(
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht