BOTOX WORDT GEWOON VERGOED

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

inge83
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: za 07 jun 2008, 11:04
Locatie: venlo
Contacteer:

Re: BOTOX WORDT GEWOON VERGOED

Bericht door inge83 »

vgz vergoed het niet bij mij
en in het ziekenhuis hebben ze het 2x geprobeert om het vergoed te krijgen maar helaas
die zien niet in hoeveel problemen dit kan opleveren
belachelijk gewoon

ik ga naar carpe in antwerpen, weinig geld en toch 5 a 6 maand droog, 3x geweest nu.
vgz kan me de %&*(*#^( krijgen
Michelle
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 20 mar 2009, 20:52
Contacteer:

Re: BOTOX WORDT GEWOON VERGOED

Bericht door Michelle »

Hoe vaak zou het in het jaar vergoed worden ?
Want de eerste botox injectie wordt door het ziekenhuis betaald en de behandeling door de zorgverzekeraar.
Als ik nu dit jaar weer ga zal ik zelf de botox moeten betalen en de zorgverzekeraar betaald wel de behandeling.
lila89
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 15 jul 2009, 18:28
Contacteer:

Re: BOTOX WORDT GEWOON VERGOED

Bericht door lila89 »

Ik heb donderdag een afspraak met de dokter...
Ik vraag dan ook of ze me doorverwijst naar de mauritsklinieken. Maar heeft iemand ervaring met botox in handen of voeten, want als dat niet gedaan wordt daar hoef ik ook geen doorverwijzing te vragen???
elke87
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 26 aug 2009, 20:00
Contacteer:

Re: BOTOX WORDT GEWOON VERGOED

Bericht door elke87 »

dit zou echt geweldig zijn voor mij! ik ga volgende week gelijk naar de dokter!
Freekdeboer
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: do 01 okt 2009, 21:17
Contacteer:

Re: BOTOX WORDT GEWOON VERGOED

Bericht door Freekdeboer »

Botox wordt inderdaad gewoon vergoed.
Ik woon in Rotterdam, en daar is net een nieuwe kliniek geopend die alles vergoed krijgt.
Ze werken met dermatologen uit het ErasmusMC volgens mij.
Ze zeggen ook dat ze handpalmen en voetzolen ook doen, en dan zonder pijn.

http://www.hyperhidrosis.nu

Dit is hun website.

Groeten,
Een zweter die al een afspraak gemaakt heeft.
nozomi
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 27 apr 2009, 16:33
Contacteer:

Re: BOTOX WORDT GEWOON VERGOED

Bericht door nozomi »

Beste mensen,

Surf eens naar www.hyperhidrosis.nu dat is de weblink van de White Dolphin kliniek, een dependance van het Erasmus ziekenhuis Rotterdam. Er werken dermatologen van het Erasmus die botox injecties geven om overmatig transpireren tegen te gaan. De rekening wordt geregeld met de zorgverzekeraar. Het maakt niet uit bij welke verzekeraar je aangesloten bent. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ze hun afspraken nakomen. De service is goed, de behandeling werd uitgevoerd door een dermatoloog, ik heb geen rekening gezien en sta sinds die tijd ' oksel droog'. Je hoeft dus niet naar Belgie (Carpe) of naar dure klinieken in NL.
Deva
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: za 21 nov 2009, 02:10
Contacteer:

Re: BOTOX WORDT GEWOON VERGOED

Bericht door Deva »

Zelfde hier
na veel verhalen gehoort hier, heb ik ook de stap gezet en naar Utrecht gereden.. Het is nu dik 3 maand geleden en het bevalt me elke dag nog. Ziekenfonds vergoed het hele bedrag (700 euro, en ik heb veel navraag gedaan). Dit is m'n eerst post teglijk, maar ik heb veel gelezen hier en ook de stap gezet en ik ben heerlijk zweetvrij :)

Mochten mensen info willen over hoe en wat, mail me
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: BOTOX WORDT GEWOON VERGOED

Bericht door Erje »

Vanaf 1 januari 2012 wordt Botox niet meer vergoed bij de Mauritskliniek, dus ik denk ergens anders ook niet meer.
LadyBlaat
Beekje
Beekje
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 23 jan 2009, 16:29
Contacteer:

Re: BOTOX WORDT GEWOON VERGOED

Bericht door LadyBlaat »

Ook hier vandaag de brief binnen gekregen van de mauritskliniek dat de botox niet meer vergoed wordt doordat er een nieuwe wetgeving is ofzo.
Nu op zoek naar een andere oplossing aangezien ik die behandelingen echt niet zelf kan betalen..
kbroeksteeg
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: do 29 okt 2009, 13:04
Contacteer:

Re: BOTOX WORDT GEWOON VERGOED

Bericht door kbroeksteeg »

Mmmm, toch maar eens werk van maken dan! Ik ga elke keer naar Carpe omdat het goedkoper is dan in NL, maar als het idd door alle verzekeraars vergoed wordt.... OOk in 2012??
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: BOTOX WORDT GEWOON VERGOED

Bericht door Thijs »

LadyBlaat schreef:Ook hier vandaag de brief binnen gekregen van de mauritskliniek dat de botox niet meer vergoed wordt doordat er een nieuwe wetgeving is ofzo.
Nu op zoek naar een andere oplossing aangezien ik die behandelingen echt niet zelf kan betalen..
Kan iemand deze brief voor mij inscannen en opsturen naar overmatigzweten@hotmail.com ? Of anders een linkje naar deze info ?? iemand ??? want ik weet nog van niets..........

groetjes Thijs
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: BOTOX WORDT GEWOON VERGOED

Bericht door Erje »

Thijs schreef:
LadyBlaat schreef:Ook hier vandaag de brief binnen gekregen van de mauritskliniek dat de botox niet meer vergoed wordt doordat er een nieuwe wetgeving is ofzo.
Nu op zoek naar een andere oplossing aangezien ik die behandelingen echt niet zelf kan betalen..
Kan iemand deze brief voor mij inscannen en opsturen naar overmatigzweten@hotmail.com ? Of anders een linkje naar deze info ?? iemand ??? want ik weet nog van niets..........

groetjes Thijs
Als het goed is heb je hem nu binnen. groetjes,
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: BOTOX WORDT GEWOON VERGOED

Bericht door Thijs »

Bedankt Erje.... hieronder de brief van de Mauritsklinieken:

Afbeelding

Ik heb inmiddels een email gestuurd naar de Mauritsklinieken met wat vragen hierover. Zodra ik meer weet laat ik het hier weten.

groetjes Thijs
LadyDark
Vijver
Vijver
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 06 nov 2011, 22:16
Contacteer:

Re: BOTOX WORDT GEWOON VERGOED

Bericht door LadyDark »

Ik ben op 4-11-2011 naar de maurits kliniek geweest in Amsterdam en heb hun gevraagd hoe dat nou zit in 2012 , maar de dermatoloog zei dat ze nog niet hadden beslist hoe duur het ging worden maar dat als ik het niet kon betalen ik miss wel een behandeling kon doen met water en electroden maar die was alleen voor de lichte versies zeg maar en ik behoor tot de zware dus ik ben nu aan het zoeken voor een operatie want dit kan toch niet , dit is voor ons een manier van leven wij kunnen er niet zonder maar het enigste waar ze in dit land aan denken is bezuiningen maar onze manier van leven dan? ik hoop dat er meer mensen zijn die er zo over denken.
nikki
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 16 nov 2010, 16:43
Contacteer:

Re: BOTOX WORDT GEWOON VERGOED

Bericht door nikki »

Hallo allemaal,
Ook ik heb de brief ontvangen dat de injecties per 1 Januari 2012 niet meer vergoed zal worden.
Na jaren lang zweten, ongemakkelijk en onzeker voelen had ik eindelijk een oplossing! Ben nu 3 keer behandeld en echt een wereld van verschil!
Ben nu zo boos en verdrietig, wil echt niet meer terug naar hoe het was.
Wat zijn de mogelijkheden nu? Weer terug naar de pads en de niet werkende zalfjes? Of zijn er andere mogelijkheden?
Eind december heb ik mijn laatste behandeling....maar wat dan? Hoe gaan jullie dit aanpakken want ik neem aan dat er nu een grote groep is die hetzelfde probleem heeft. Groetjes nikki
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht