Onderzoek stil in Rotterdam

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Mia
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 21 okt 2007, 13:20
Contacteer:

Onderzoek stil in Rotterdam

Bericht door Mia »

Hallo iedereen,
Goed om te zien dat er een forum is voor hypohidrosis. Ik heb een vraag: is er iemand die meegedaan heeft met het onderzoek hypohidrosis bij het Erasmus MC in Rotterdam? Ik heb dat namelijk 2 jaar geleden gedaan, heb botox ingespoten gekregen (oksels) en het heeft tot op de dag van vandaag gewerkt (2 jaar!). Probleem is nu dat het onderzoek stil ligt, wat een grote teleurstelling is. Destijds gaven ze aan dat na het onderzoek je nog steeds voor de behandeling in het ziekenhuis terecht kon, maar dat je de botox zelf moest betalen. Wat ik raar vind is dat veel mensen hebben meegewerkt aan het onderzoek, maar niemand heeft daarna het ziekenhuis gebeld voor herhaling, ik was de enige?! Daarom ben ik op zoek naar mensen die ook in Rotterdam zijn geweest. Misschien hebben we met meer mensen kans op voortzetting van de behandeling daar.
Ik ben benieuwd, groeten, Mia
Dolce
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 02 nov 2008, 08:43
Contacteer:

Bericht door Dolce »

Hoi Mia.. ;)

Ik heb ook meegedaan aan het onderzoek in het Erasmus MC. Begin dit jaar heb ik contact op genomen en ook mij werd verteld dat het onderzoek "verlopig" niet verder meer zou gaan. Ik heb t helaas niet gered tot de botox (overige behandelingen hielpen niet), maar dit nu op eigen initiatief eergisteren laten doen. Ik merk licht verschil, maar t schijnt dat je een week geduld moet hebben om echt resultaat te merken... Anyways...ook ik vind het zeker belangrijk dat het onderzoek voortgezet word omdat veel mensen daar misschien baat bij zouden hebben. Helaas is hypohidrosis voor sommige nog steeds taboe...

Dus je hebt met mij in ieder geval een medestander :)

Groetjes D
Freekdeboer
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: do 01 okt 2009, 21:17
Contacteer:

Re: Onderzoek stil in Rotterdam

Bericht door Freekdeboer »

Hoi,

Onderzoek is nog steeds niet gestart in Rotterdam. Dit gaat volgens laatste informatie ook niet meer gebeuren.
De dermatologen uit het Erasmus werken nu echter wel samen in een zelfstandige kliniek om de behandelingen wel te kunnen blijven doen.
dit is pas sinds kort, maar de reacties zelf zijn heel goed.

www.hyperhidrosis.nu

Groeten,
Freek
nozomi
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 27 apr 2009, 16:33
Contacteer:

Re: Onderzoek stil in Rotterdam

Bericht door nozomi »

Hallo Mia,

Ik ben kort geleden bij de White Dolphin kliniek geweest. Dat is de naam achter http://www.hyperhidrosis.nu en heb goede ervaringen. Ik kon, na een telefoontje, meteen terecht en de behandeling werd uitgevoerd door een dermatoloog van het Erasmus. De rekening werd geregeld met de verzekering. Ik heb dus niets hoeven te betalen én ben sinds die tijd 'droog'.

Groeten, W.S.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht