Botoxinjecties in Leeuwarden

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Tineke
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: di 02 okt 2007, 16:52
Contacteer:

Botoxinjecties in Leeuwarden

Bericht door Tineke »

Morgen krijg ik voor de eerste keer botoxinjecties in mijn oksels en dit gaat gebeuren in het ziekenhuis in Leeuwarden. Ik heb es een beetje rondgekeken op het forum, maar volgens mij heeft nog niemand hier in Leeuwarden een behandeling met botox gehad.

Ik viel me op dat zoveel mensen naar belgie gaan en vergoedingsproblemen hebben. Ik heb dan dus echt zooooveel mazzel gehad. Ik heb alleen een belletje naar de verzekering gedaan (de Friesland) en het ziekenhuis moest alleen maar een papiertje van de dermatoloog op te sturen en klaar is kees. Binnen twee weken had ik bericht terug en alles wordt vergoed. En ik heb alleen maar een basispakket :shock: Mij hoor je dan ook absoluut niet klagen!!!

Nu alleen nog hopen dat de behandeling ook daadwerkelijk aanslaat. Ik ben echt ontzettend benieuwd. Het zou zo gaaf zijn als ik nu eindelijk eens van dat zweten af was!
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

Veel succes vandaag, Tineke!

Hou ons op de hoogte hoe het ermee gaat, hé
lydia
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 03 feb 2009, 13:45
Contacteer:

Re: Botoxinjecties in Leeuwarden

Bericht door lydia »

Hallo Tineke,

Ik krijg morgen voor het eerst een botox behandeling.
Ook ik ga naar het ziekenhuis in Leeuwarden.
Ben erg benieuwd naar jou ervaringen!

Groetjes Lydia
Sfi
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: do 05 mar 2009, 14:10
Contacteer:

Re: Botoxinjecties in Leeuwarden

Bericht door Sfi »

Hoi,

Het is misschien een beetje late reactie... (2 jaar geleden :O) Maar ik krijg waarschijnlijk ook Botox in Leeuwarden. Maar ik zou wel willen weten wat jullie ervan vonden en hoe het is gegaan..?

Alvast bedankt!
lydia
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 03 feb 2009, 13:45
Contacteer:

Re: Botoxinjecties in Leeuwarden

Bericht door lydia »

Hoi sfi,

Ik heb nu een dikke maand geleden mijn botoxinjecties gekregen in leeuwarden..
Voor mijn verhaal kun je ook kijken bij botox injecties.. Daar heb ik mijn hele verhaal verteld..
Misschien is dat handiger dan dat ik mijn hele verhaal nog een keer ga typen;) haha..
Het bevalt me nog steeds erg goed.. en heb super weinig last van zweten.. alleen als ik me erg inspan!
Dus het gaat prima en voor de rest hoe de behandeling is gegaan en dat soort dingen verwijs ik je door naar mijn berichten!

Groeten Lydia
Sfi
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: do 05 mar 2009, 14:10
Contacteer:

Re: Botoxinjecties in Leeuwarden

Bericht door Sfi »

Hoi Lydia,

Dankje voor je berichtje. Ik heb jou vorige berichtjes even gelezen, en ziet er goed uit :)

Ik heb net de brief van het ziekenhuis gekregen, die ga ik vandaag naar mn zorgverzekering sturen (zilveren kruis, dus hoop dat het lukt... :S).

Zie wel erg op tegen de prikken, je kreeg geen verdoving? Zag bij andere verhalen (bij een ander ziekenhuis, dat wel) dat er wel een soort verdoving was. Maar daar hebben ze het bij jou niet over gehad?

Fijn dat het bij jou zo goed gaat. Ik kijk er echt naar uit... Hopen dat ze het vergoeden!

Sophie
lydia
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 03 feb 2009, 13:45
Contacteer:

Re: Botoxinjecties in Leeuwarden

Bericht door lydia »

Hoi Sophie,

Nee ik kreeg inderdaad geen verdoving, omdat verdoving dieper in de huid gaat dan de prikken zelf.
Je hoeft er niet tegenop te zien hoor. Binnen 10 minuuten ben je er weer vandaan.
Oké het doet even zeer, maar zodra de dokter er over heen gaat met het doekje is die pijn al snel weer weg.
Laat maar even weten of je geholpen wordt en wanneer.. Ben erg benieuwd..
Weet je al door welke arts je geholpen gaat worden mocht het doorgaan?

Groeten Lydia
Sfi
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: do 05 mar 2009, 14:10
Contacteer:

Re: Botoxinjecties in Leeuwarden

Bericht door Sfi »

Hej Lydia,

Ow dat klinkt wel redelijk... Moet vol te houden zijn :)

Ik heb dinsdag de brief naar het Zilveren Kruis gestuurd, dus hoor het binnen 14 dagen. Dan nog een afspraak maken (als het vergoed wordt tenminste). Mijn dokter is Dr. Blanken, maar hij zei dat maar 1 dokter die behandeling doet in het MCL, maar ik ben zijn naam vergeten. Door wie ben jij geholpen?

Groeten,

Sophie
lydia
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 03 feb 2009, 13:45
Contacteer:

Re: Botoxinjecties in Leeuwarden

Bericht door lydia »

Hallo,

Ik ben geholpen door dokter Keukens. Die doet zoals ik heb gehoord inderdaad als enige de behandeling.
Maar het is inderdaad zo voorbij hoor. Tuurlijk leuk is anders, maar als je kijkt wat je ervoor terug krijgt dan heb je het er wel voor over!!
Heel veel succes met wachten en laat het maar weten!

Groetjes Lydia
Oksul
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 08 jul 2009, 14:21
Contacteer:

Re: Botoxinjecties in Leeuwarden

Bericht door Oksul »

Weet iemand of die behandeling in het MCL nog mogelijk is en of er dan een wachtlijst is? Verder zou ik graag willen weten of er mensen zijn die een behandeling hebben gehad voor de oksels en het zweten meer een psychische dan een lichamelijke oorzaak heeft. En hoe kan een dokter zien of het lichamelijk (hyperhidrosis) of meer psychisch is (de angst voor het zweten in het openbaar)? Of heet het bij mij ook hyperhidrosis? Ik begin vaak zomaar te zweten, raak er van in de stress, daarna wordt het alleen maar erger met die zweetplekken en raak ik nog meer gestressd. Maar van een lichamelijke inspanning zweet ik minder erg.Zou ik wel door zo'n test komen om te bepalen of ik in aanmerking kom voor die behandeling?
Plaats reactie