Pijnlijk botoxervaring

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Erje, Thijs

Plaats reactie
bartmk3
Beekje
Beekje
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 11 jul 2005, 18:59
Contacteer:

Pijnlijk botoxervaring

Bericht door bartmk3 »

Hallo,

Een tijd geleden trok ik weer het land in voor mn 2-maandelijkse shot (deze keer bij een andere zorgaanbieder). Erg mooie kliniek en voor de verandering eens een aardige arts, maar.... toen meneer de botox in begon te spuiten deed het verschrikkelijk veel pijn. Niet het spuiten zelf, maar de vloeistof.
Hij zei dat ze een zoutoplossing gebruikte om de botox te verdunnen en dat dat daar door kwam. Ik zei dat als hij die oplossing gebruikte, ik wel naar een ander ging. Dus hij in zn Audi van 2 ton naar de apotheek om botox te halen, en vervolgens een andere oplossing te gebruiken. Hierna merkte ik er niks van.

Maar mijn vraag: is het normaal dat botox verdunt wordt? Vond ik een beetje raar... (het heeft overigens een kleine 2 maanden gewerkt). Meestal gaat het direct van het flesje in de spuit. Zijn dit dan ook oplossingen?
tom-miej
Beekje
Beekje
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 20 dec 2006, 22:25
Contacteer:

Bericht door tom-miej »

De botox is een soort poeder wat in het flesje zit.

Dit maken ze nog aan met NACL (Natrium Chloride)

dan pas maken ze er dus een vloeistof van wat de spuit in gaat.
Plaats reactie