2e botoxbehandeling kort na de eerste.

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
edwin1978
Vijver
Vijver
Berichten: 63
Lid geworden op: do 04 jan 2007, 16:32
Contacteer:

2e botoxbehandeling kort na de eerste.

Bericht door edwin1978 »

Hoi, zit er zwaar over te denken om nogmaals een botox behandeling te nemen, heb 4 weken geleden nog me eerste gehad, maarja ben er onderhand wel achter dat het niet helpt, of ze hebben gewoon te weinig ingespoten (8 spuiten totaal, 4 in beide oksels). Baal er flink van, want kan weer naar België toe knallen, dat is 2 uur en 15 minuten voor mij gezien dan. Misschien heeft iemand hier ervaring mee dat het misschien wel niet goed helpt de eerste maal? het heeft wel wat geholpen hoor, maar gewoon niet voldoende!
Ik hoor het wel ... :P

Groetjes Edwin.
bartmk3
Beekje
Beekje
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 11 jul 2005, 18:59
Contacteer:

Bericht door bartmk3 »

Hallo,

Ik heb inmiddels behandelinge gehad bij 4 verschillende zorgaanbieders (botoxcenter in Belgie, Velthuiskliniek (eindhoven), Perfect Skin (eindhoven) en het Cassius ziekenhuis (nijmegen)). Iedere dermatoloog werkt op zijn eigen manier, maar er zitten een hoop 'beunhazen' tussen heb ik gemerkt (met name die in Belgie). Als ik jou was zou ik een aanbieder zoeken die dicht in de buurt is (de meeste ziekenhuizen hebben hiervoor wel voorzieningen) en vragen of je na een week of 2 op controle kan zodat ze kunnen kijken of ze goed gespoten hebben.

Overigens is bij mij het zweten nooit 100% weggeweest, het beste resultaat is gweest dat ik zweette als een normaal persoon. Of dit nu aan de arts ligt of aan mij, is moeilijk te beoordelen. Artsen kunnen namelijk weinig kritiek verdragen :lol:
edwin1978
Vijver
Vijver
Berichten: 63
Lid geworden op: do 04 jan 2007, 16:32
Contacteer:

Bericht door edwin1978 »

Vind niet echt dat die gasten in België beunhazen waren, dat is mijn oordeel daarover, voor de rest vind ik de botox behandelingen maar achtelijk duur, moet alles zelf betalen.
Ben er nog niet over uit wat ik nu ga doen, wacht nog even af.
Gister avond heb ik in ieder geval weer zitten zweten als een rund :?
bartmk3
Beekje
Beekje
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 11 jul 2005, 18:59
Contacteer:

Bericht door bartmk3 »

Hoi Edwin,

Heb je al contact gehad met je verzekeraar?
edwin1978
Vijver
Vijver
Berichten: 63
Lid geworden op: do 04 jan 2007, 16:32
Contacteer:

Bericht door edwin1978 »

Hoi,

Heb de brief op de post gedaan van de dermatoloog, samen met een machtiging, afwachten hoe ze reageren... :P

Groeten Edwin.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht