Drionic (tweedehands) te koop

Iontoforese apparatuur te koop aangeboden/gezocht

Moderators: Thijs, Erje

tijn
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 12 sep 2005, 22:48
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Drionic (tweedehands) te koop

Bericht door tijn »

Dag allemaal,

Ik heb een tijdje geleden een tweedehands Drionic gekocht. Heb hem zelf maar twee keer gebruikt (heb het geduld niet om 20 minuten met mijn handen in het water te zitten). (... probleem is toch niet groot genoeg ..)

Inclusief batterijen, pads, originele doos, NL handleiding. Vaste prijs € 90,- inclusief verzendkosten (rembours kan ook, maar dan zijn extra kosten voor rekening koper)

De vorige eigenaar heeft het apparaat ongeveer een half jaar gebruikt. Batterijen werken nog, maar zijn dus niet meer in nieuwstaat (via de NL importeur na te bestellen voor 14 euro)

Meer informatie over de werking op www.drionic.com

Vragen? Mail me gerust.
gabie
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 13:00
Contacteer:

Bericht door gabie »

Hey :D
Ik heb wel interesse :o !! Ik ben al een tijdje op zoek naar een tweedehands iontoforese-apparaat, maar ik kon niks op internet vinden. Ik weet niet of je verder al andere geinteresseerden hebt gehad? Ik heb de therapie in het ziekenhuis gevolgd (gratis), en het werkte goed, dus nu denk ik eraan om het aan te schaffen. Alleen het systeem wat ik in het ziekenhuis gebruikte, is geloof ik enigzins anders dan deze.. Maar 90 euro :D , das nog niet eens zo duur!!

Ik laat nog van me horen :D
groetjes, Gabrielle
piet
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: za 24 jun 2006, 13:23
Contacteer:

drionic te koop

Bericht door piet »

Hallo,

Ook ik heb een drionic apparaat te koop. Heb er vorig jaar iets van 175 dollar voor betaald incl invoerrechten en vervoer.
Het apparaat heeft me redelijk geholpen tegen zweethanden (kan ook voor zweetvoeten worden gebruikt). Toch heb ik me laten opereren afgelopen jaar. Een behoorlijk zware operatie (2 klaplongen) maar vond het zeker de moeite waard! Heb nu geen zweethanden meer. Nu heb ik dit apparaat nog en zou ik graag iemand anders ermee willen helpen! Heb hem aangepast zodat je gewone batterijen er in kan stoppen! Stuk voordeliger dus dan de drionic batterijen! Ik zat te denken aan 75 euro. Je kunt me bereiken op 0652602458. Ik woon in het centrum van Utrecht.
Mvg!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Je kunt iontoforese apparaten ook huren hoor...
Ach
Rivier
Rivier
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 23:01
Contacteer:

Bericht door Ach »

Wat is een handige manier om zo'n ding voor je liezen te gebruiken?
Iemand tips?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Volgens mij kan dat niet bij ieder apparaat. Ik weet dat het met de hidrex wel moet kunnen omdat je er dan andere sponsjes op kunt zetten. Of het met een drionic kan weet ik niet.
piet
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: za 24 jun 2006, 13:23
Contacteer:

Bericht door piet »

Ach schreef:Wat is een handige manier om zo'n ding voor je liezen te gebruiken?
Iemand tips?
De drionic die ik heb is voor de voeten of handen
piet
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: za 24 jun 2006, 13:23
Contacteer:

Re: drionic te koop

Bericht door piet »

piet schreef:Hallo,

Ook ik heb een drionic apparaat te koop. Heb er vorig jaar iets van 175 dollar voor betaald incl invoerrechten en vervoer.
Het apparaat heeft me redelijk geholpen tegen zweethanden (kan ook voor zweetvoeten worden gebruikt). Toch heb ik me laten opereren afgelopen jaar. Een behoorlijk zware operatie (2 klaplongen) maar vond het zeker de moeite waard! Heb nu geen zweethanden meer. Nu heb ik dit apparaat nog en zou ik graag iemand anders ermee willen helpen! Heb hem aangepast zodat je gewone batterijen er in kan stoppen! Stuk voordeliger dus dan de drionic batterijen! Ik zat te denken aan 75 euro. Je kunt me bereiken op 0652602458. Ik woon in het centrum van Utrecht.
Mvg!
Aangezien er nog geen reacties zijn geweest en mijn drionic in de kast alleen maar stof aan t happen is mag hij weg voor 50 euro en hier valt over te onderhandelen...Ik wil graag iemand anders helpen en ik heb er zelf werkelijk niks meer aan!
Mvg
Morpheus
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: do 23 feb 2006, 14:55
Contacteer:

Re: drionic te koop

Bericht door Morpheus »

piet schreef:Hallo,
Aangezien er nog geen reacties zijn geweest en mijn drionic in de kast alleen maar stof aan t happen is mag hij weg voor 50 euro en hier valt over te onderhandelen...Ik wil graag iemand anders helpen en ik heb er zelf werkelijk niks meer aan!
Ik ben misschien wel geinteresseerd. Ik woon in Arnhem dus het apparaat moet dan maar verstuurd worden via de post. Je schreef dat je het apparaat hebt aangepast zodat er gewone batterijen in passen; hoe heb je dit gedaan? Is dit wel veilig/stabiel en welke batterijen passen er nu in dan?

Ik hoor graag weer iets van je.
piet
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: za 24 jun 2006, 13:23
Contacteer:

drionic niet meer te koop

Bericht door piet »

Ik krijg nog steeds reacties maar het drionic apparaat heb ik al verkocht dus helaas. mvg
Morpheus
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: do 23 feb 2006, 14:55
Contacteer:

Re: drionic niet meer te koop

Bericht door Morpheus »

piet schreef:Ik krijg nog steeds reacties maar het drionic apparaat heb ik al verkocht dus helaas. mvg
Erg jammer. Is er misschien iemand anders die het apparaat misschien ook heeft en het niet meer gebruikt?
forfun
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 14:06
Contacteer:

Bericht door forfun »

Als iemand er nog een over heeft, dan zou ik 'm graag over willen nemen.
Morpheus
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: do 23 feb 2006, 14:55
Contacteer:

Bericht door Morpheus »

forfun schreef:Als iemand er nog een over heeft, dan zou ik 'm graag over willen nemen.
Join the club :P
anne11985
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 14:03
Contacteer:

Drionic

Bericht door anne11985 »

Hoi,
ik heb al mijn hele leven last van zweet handen-en voeten, na vele middeltjes van de dermatoloog ben ik nu op het Drionic apparaat aangewezen. Voordat ik hem aanschaf zou ik hem eerst willen uitproberen. Zou ik hem van iemand een keertje mogen uitproberen?
Ik zag ook ergens staan dat je hem kunt huren, waar???
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Je kunt huren bij van der bend... klik op het logo onderaan het beeldscherm....

groetjes Thijs
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht