Hidrex PS500 te koop aangeboden

Iontoforese apparatuur te koop aangeboden/gezocht

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Gerard77
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 03 sep 2019, 14:51
Contacteer:

Hidrex PS500 te koop aangeboden

Bericht door Gerard77 »

Hierbij bied ik te koop aan mijn Hidrex PS500 Iontophorese apparaat. Ik verkoop dit omdat ik sinds een jaar met succes ben gestart met Botox behandelingen tegen het zweten. Het apparaat is in 2010 aangeschaft bij Van der Bend en is nog steeds in prima werkende staat. Hij is af en aan gebruikt, met name in de zomers. Hij wordt geleverd met koffer, kabels, adapter en 2 behandelbakken. Bijpassende okselpads en handdoekjes kunnen besteld worden op de website van Van der Bend. De PS500 was destijds het topmodel, opgevolgd door de PS1000. Hierdoor is deze uitgerust met zowel Pulse als Sense functie die de behandeling stuk aangenamer en effectiever maakt dan de GS modellen.

Nieuwprijs destijds was rond de €650. Vraagprijs nu €150. Ik realiseer me dat het apparaat inmiddels bijna 10 jaar oud is, maar daarentegen is het super degelijk gebouwd volgens medische specificaties in Duitsland en bedoeld voor dagelijks gebruik in ziekenhuizen. Kortom perfect voor een beginner die de behandeling tegen een relatief zachte prijs wil uitproberen. Uiteraard is de prijs onderhandelbaar, bieden kan vanaf €100.

Zie mijn advertentie op marktplaats:
https://link.marktplaats.nl/m1452862529
Hendriette
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 03 jun 2020, 10:38
Contacteer:

Re: Hidrex PS500 te koop aangeboden

Bericht door Hendriette »

Heeft u deze nog ben geïnteresseerd
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht