Succesvolle ervaring Miradry in NL

Alles over de MiraDry behandeling (elektromagnetische ablatie)

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Myrna
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 26 aug 2007, 11:20
Contacteer:

Succesvolle ervaring Miradry in NL

Bericht door Myrna »

Dag allen,

Ik heb aardig rondgespit op het forum maar kwam nog niet precies op de antwoorden waar ik naar opzoek was, ook omdat ik las dat de sterkte en de behandeling het afgelopen jaar zijn verbeterd. Ik wil ook na alle andere opties geprobeerd te hebben (begonnen met accupunctuur, homeopathie, alle zalfjes, smeersels, elektroden technieken en botoxbehandelingen) nu ook voor de Miradry gaan. Maar ik las een goede ervaring over een kliniek in Belgie, maar heeft iemand ook positieve ervaringen gehad in NL (ik woon zelf in Noord-Holland). Ik kon hier al uit opmaken dat je zeker 2 behandelingen nodig hebt voor effectief resultaat en mogelijke wondinfecties voor lief moet nemen. Maar wie heeft er een tijd na 2 behandelingen zo goed als 'droge' oksels, welke kliniek was dat. En welke zouden jullie sowieso niet aanraden?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Succesvolle ervaring Miradry in NL

Bericht door Thijs »

Hoi Myrna,

Voorop gesteld: ik heb nooit een miraDry behandeling gehad. Toch wil ik wel even reageren...

De behandeling met de miradry is inderdaad verbeterd sinds 2014. Vooral de koeling en de duur van de koeltijd is veranderd. Ik ben het niet met je eens dat je zeker 2 behandelingen nodig hebt voor effectief resultaat. @kimmy hier op het forum had extreem okselzweten en zij is er na 1 behandeling helemaal vanaf. Probleem is dat mensen wel gaan schrijven hier als iets niet goed gaat na 1 keer en dat je al die andere mensen die er na 1 keer af zijn niet hoort. De kans is dus heel groot dat je er na 1 behandeling vanaf bent. Maar zekerheid heb je nooit helaas. Wondinfecties komen ook niet zo heel vaak voor hoor. Je krijg gezwollen oksels en dat trekt na verloop van tijd weer weg. In Alkmaar heb je centrum Oosterwal die de miraDry doet. Of ze goed zijn? Geen idee. Je kan ook naar Haarlem in het spaarne gasthuis. Ook hier weet ik niet of ze "goed" zijn.

Probleem met een hele hoop van deze cosmetische klinieken is dat ze pas zijn gaan behandelen toen de miraDry op de markt kwam in januari 2014. Ineens was het lucratief en begon iedereen het aan te bieden. Voorheen hoorde je ze niet over hyperhidrosis, de enkeling daargelaten. Ik wil geen reclame maken maar wat dat aangaat zou ik zelf naar www.dry-nederland.nl gaan in Amersfoort bij het hyperhidrosis expertise centrum. Je moet er wat voor reizen maar mijn gevoel, en het is niet meer dan dat, zegt dat dat de beste optie is.

Wat je ook besluit lees je heel goed in en doe waar jij je goed bij voelt. Het is 1500 euro en dat is niet niks, ik zou zeker waar voor mijn geld willen en kennis is macht. Hou ons op de hoogte wat je gaat doen en bij wie en hoe het je vergaat.

gr Thijs
Maikel
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 26 okt 2018, 11:14
Contacteer:

Re: Succesvolle ervaring Miradry in NL

Bericht door Maikel »

Ik ben er ook na 1 keer vanaf sinds oktober (bijna een jaar) 2x kleine plekjes gehad welke niet vervelend waren bij werkzaamheden en hoge concentratie/stress.

Ik ben bij het Derma team in Bergen op Zoom geweest. Ook geen bijwerkingen zoals infectie gehad. Ondanks de napijn heb ik er een prettig gevoel aan over gehouden.
Myrna
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 26 aug 2007, 11:20
Contacteer:

Re: Succesvolle ervaring Miradry in NL

Bericht door Myrna »

Bedankt voor jullie reacties, ik had inderdaad je bericht gezien over Bergen op Zoom, was in eerste instantie geneigd om gewoon voor die te gaan, maar 1,5 uur rijden is toch wel een eindje. Nu inderdaad even research gedaan voor Spaarne in Haarlem, waar de artsen een samenwerking hebben met Dryclinic. Dryclinic stond mij in eerste instantie niet aan, omdat ik het nogal een vage site vind en niet zo snel kon vinden hoe ik nou een afspraak kan maken voor de artsen in Haarlem. Maar ga maandag maar even bellen om het uit te zoeken. Nogmaals bedankt!
Maikel
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 26 okt 2018, 11:14
Contacteer:

Re: Succesvolle ervaring Miradry in NL

Bericht door Maikel »

Succes Myrna
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht