Wanneer zekerheid

Alles over de MiraDry behandeling (elektromagnetische ablatie)

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Pooh23
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: za 16 jun 2018, 20:21
Contacteer:

Wanneer zekerheid

Bericht door Pooh23 »

Hey iedereen hier.


Wanneer weet je zeker of de miradry behandeling geholpen heeft of niet? Na hoeveel weken begin je weer met zweten?
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Wanneer zekerheid

Bericht door Erje »

Hallo Pooh23,

Welkom hier.
Als ik het goed heb is het zo dat je het uiteindelijke resultaat kunt zien als alle zwelling weg is, dat is meestal na een aantal weken.
Wanneer en of je al of niet weer begint met zweten verschilt dus per persoon.

Groetjes van RJ
Pooh23
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: za 16 jun 2018, 20:21
Contacteer:

Re: Wanneer zekerheid

Bericht door Pooh23 »

Dankjewel voor de snelle reactie terug.

Ik heb vrijdag de benadeling gehad en rechts is amper nog gezwollen. Links daar integen des te meer.

Mijn rechter oksel was te groot voor de mal, dus er is een buiten gebied niet behandeld.
Ze vonden ook dat ik erg veel actieve zweetklieren had maar de mevrouw zei: 85% heeft genoeg aan 1 benadeling.

Ik zit nu natuurlijk als een malloot elke keer me oksels tr te checken. En soms voelt het klam aan.
Is dit echt klam of is het gewoon huid op huid warmte zeg maar.

En wanneer mag je je oksels weer epileren/scheren?

Alvast, wederom, bedankt!
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Wanneer zekerheid

Bericht door Erje »

Vrijdag is nog heel kort dag om iets over het resultaat te kunnen zeggen.
Ik denk dat je weer kunt scheren of epileren als het niet meer pijnlijk aan voelt en niet meer gezwollen is. Als het nog wel gezwollen is lijkt me dat zowiezo lastig.
Wat betreft het oksels checken op zweet, probeer er een beetje ontspannen tegenover te staan. Bij veel mensen waarbij de behandeling een goed resultaat gehad heeft, doet zich soms het verschijnsel voor dat ze denken dat ze toch zweet voelen, heel gek, soort van fantoom zweten eigenlijk. Dat kan je ook nog vrij lang houden.
MichelleS
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 08 mei 2018, 13:13
Contacteer:

Re: Wanneer zekerheid

Bericht door MichelleS »

Ik had precies hetzelfde na mijn eerste behandeling en had dus het gevoel dat ik tijdens het zwellen al weer zweet voelde. Helaas was dit bij mij ook echt het geval en bleek 1 behandeling niet voldoende te zijn geweest. Na mijn tweede behandeling had ik daar helemaal geen last van en was dus voor mij ook echt "nodig".

Daarentegen hoop ik dat je er tot nu toe wel profijt van gehad hebt, ik ben benieuwd!
Pooh23
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: za 16 jun 2018, 20:21
Contacteer:

Re: Wanneer zekerheid

Bericht door Pooh23 »

MichelleS schreef: wo 18 jul 2018, 22:45 Ik had precies hetzelfde na mijn eerste behandeling en had dus het gevoel dat ik tijdens het zwellen al weer zweet voelde. Helaas was dit bij mij ook echt het geval en bleek 1 behandeling niet voldoende te zijn geweest. Na mijn tweede behandeling had ik daar helemaal geen last van en was dus voor mij ook echt "nodig".

Daarentegen hoop ik dat je er tot nu toe wel profijt van gehad hebt, ik ben benieuwd!
Hier gaat alles SUPER!
Zelfs met dit tropische weer, zweet ik bij inspanning als een otter zoals elk normaal mens maar me oksels blijven helemaal droog! Tijdens sporten ook.... had dit zoveel eerder moeten doen!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht