Succesverhalen Miradry... Nog steeds een succes na een langere tijd?

Alles over de MiraDry behandeling (elektromagnetische ablatie)

Moderators: Thijs, Erje

Lynncl
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 04 dec 2017, 19:02
Contacteer:

Succesverhalen Miradry... Nog steeds een succes na een langere tijd?

Bericht door Lynncl »

Ik ben heel erg op zoek naar succesverhalen over de behandeling... Ik weet dat er een kans bestaat dat het miet gaat helpen en ben hier dan ook weg bang voor.
Dus hielp het en blijft het geslaagd voor jou?
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Succesverhalen Miradry... Nog steeds een succes na een langere tijd?

Bericht door Erje »

Ik heb mijn verhaal in je voorstel topic geschreven.

Grtz, rj
Lynncl
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 04 dec 2017, 19:02
Contacteer:

Re: Succesverhalen Miradry... Nog steeds een succes na een langere tijd?

Bericht door Lynncl »

Jammer dat er niet meer reacties zijn....
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Succesverhalen Miradry... Nog steeds een succes na een langere tijd?

Bericht door Thijs »

Eeuwenoud probleem hier. Mensen hebben last van hyperhidrosis. Zoeken en vinden een oplossing al dan niet via dit forum. Schrijven niets, worden behandeld en zijn verlost en schrijven nog niets en gaan door met hun leven. Erg jammer maar aan de andere kant kan je het ze ook niet kwalijk nemen. Ik weet van 1 persoon die extreem zweette dat de miradry ook na bijna 4 jaar nog steeds zeer effectief was.
Lynncl
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 04 dec 2017, 19:02
Contacteer:

Re: Succesverhalen Miradry... Nog steeds een succes na een langere tijd?

Bericht door Lynncl »

Ik snap je ;)
Dan zal ik wel mijn best doen om updates te geven.

Nog een paar dagen te gaan.... Ben enorm blij maar ook bang dat het niet DE oplossing gaat zijn. Want waarom zou dit het nu zijn terwijl me nog nooit iets anders heeft geholpen.

Maar ik ga t zien, 2 januari is het zover ahhhhhhhhh.... :banaan
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Succesverhalen Miradry... Nog steeds een succes na een langere tijd?

Bericht door Erje »

Je moet het zien als een zoektocht. Ooit vind je iets wat helpt, misschien is dit het voor jou. Je hebt het tot nu toe nog niet gevonden, dus wie weet.
Succes en sterkte, zal voor je duimen op 2 januari.

Groetjes,
Rj
Lynncl
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 04 dec 2017, 19:02
Contacteer:

Re: Succesverhalen Miradry... Nog steeds een succes na een langere tijd?

Bericht door Lynncl »

Lief en bedankt voor je woorden....
tjimbo
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 11 feb 2018, 12:14
Contacteer:

Re: Succesverhalen Miradry... Nog steeds een succes na een langere tijd?

Bericht door tjimbo »

Hoi, ik wil even antwoorden op je vraag of de MiraDry na een langere tijd nog steeds helpt.
Inmiddels heb je de operatie al gehad als ik het goed heb gelezen, dan is dit bericht handig voor anderen.

Ik heb in Juli 2015 mijn eerste (en enige) MiraDry behandeling gehad. Na een week heftige bulten en een maand wat bultjes bleef ik transpireren. Overal las ik dat het wel een langere tijd kan duren voordat het gewenste effect pas toenam en dat was bij mij ook het geval!
Na ongeveer 4 a 5 maanden begon ik echt verschil te voelen. Ik heb getwijfeld over een tweede operatie maar heb besloten daar nog even mee te wachten.
Nu is het 2,5 jaar later en ben ik erg te spreken over de operatie. Mijn onzekerheid wat betreft de geur onder mijn oksels is afgenomen en ik voel mij een stuk zekerder. Een tweede operatie vind ik niet meer nodig maar ik kan begrijpen dat het bij iedereen anders zit. Ik ben erg tevreden en zou het iedereen aanraden die twijfelt. Ik zweet nog wel onder mijn oksels maar het stinkt een stuk minder. Dit geldt echter niet voor angstzweet. Als ik in een spannende situatie heb gezeten ruik ik mezelf wel, Ik denk niet dat daar een andere oplossing voor is dan minder bang zijn voor dingen ;).

Hopelijk ben je tevreden met je keuze en kunnen anderen iets met dit bericht!
Hissederim
Vijver
Vijver
Berichten: 73
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 19:45
Contacteer:

Re: Succesverhalen Miradry... Nog steeds een succes na een langere tijd?

Bericht door Hissederim »

Erje en thijs weten jullie ,er komen wat mensen die zomaar hier inschrijven en dezelfde dag wat fabeltjes opschrijven we moeten eerlijk zijn,dus mensen die op het moment van inschrijven meteen over scuccesverhalen schrijven zijn we beu,ik bedoel dit is reclame het moet ophouden,als hun laten inschrijven bij deze forum eventjes vertellen wat hun hebben,zonder uitleg over hun probleem meteen over succesverhalen van dit operatie of dat operatie..
Dit helpt niet ons probleem,wie is tjimbo,een bericht en dan niks ja daag...
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Succesverhalen Miradry... Nog steeds een succes na een langere tijd?

Bericht door Erje »

Hissederim schreef: vr 30 mar 2018, 14:43 Erje en thijs weten jullie ,er komen wat mensen die zomaar hier inschrijven en dezelfde dag wat fabeltjes opschrijven we moeten eerlijk zijn,dus mensen die op het moment van inschrijven meteen over scuccesverhalen schrijven zijn we beu,ik bedoel dit is reclame het moet ophouden,als hun laten inschrijven bij deze forum eventjes vertellen wat hun hebben,zonder uitleg over hun probleem meteen over succesverhalen van dit operatie of dat operatie..
Dit helpt niet ons probleem,wie is tjimbo,een bericht en dan niks ja daag...
Hallo Hissederim,

Het is altijd lastig om te beoordelen of iemand alleen ergens reklame voor wil maken. Soms zijn mensen echt enthousiast over een produkt en willen daar over vertellen. Die kans moeten ze dan krijgen.
Maar als we echt in de gaten hebben dat iemand alleen reklame maakt, dan verwijderen we die account.

Groetjes,
RJ
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Succesverhalen Miradry... Nog steeds een succes na een langere tijd?

Bericht door Thijs »

Ik sluit me bij Erje aan..... soms hebben mensen bijv. een miradry behandeling ondergaan en willen alleen even melden dat dit goed gewerkt heeft bij hun. Zij moeten dan die gelegenheid krijgen, zeker als je weet dat meer mensen lezen hier ipv schrijven. Ik maak me meer zorgen over zgn eendagsvliegen die hier komen en dan steeds voor hetzelfde (kleding) bedrijf reclame maken. Daar blijven we scherp op; ik heb al berichten verwijderd zelfs.
MichelleS
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 08 mei 2018, 13:13
Contacteer:

Re: Succesverhalen Miradry... Nog steeds een succes na een langere tijd?

Bericht door MichelleS »

Tot nu toe is het bij mij zeker een succes! Lees het hier: viewtopic.php?f=24&t=3200
Pierewietje
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 14 mei 2018, 20:41
Contacteer:

Re: Succesverhalen Miradry... Nog steeds een succes na een langere tijd?

Bericht door Pierewietje »

Dag allemaal,

Ik heb zo vaak op dit forum zitten zoeken naar ervaringen, dat ik me toch een beetje verplicht voel om mijn ervaring te delen. Het viel me namelijk op dat er niet veel nieuwe berichten bijkomen. Wellicht kunnen de klinieken waar deze behandeling uitgevoerd worden mensen motiveren om hun ervaring te delen? Ook als deze niet positief was? Dat had ik wel fijn gevonden denk ik.

Op 21 maart heb ik mijn eerste Miradry behandeling gehad in Haarlem. Rond mijn twaalfde merkte ik op dat ik meer zweette dan andere kinderen. Een jongen kwam per ongeluk tijdens een potje basketbal tegen mijn oksel en riep uit “ieeeeehw, jij hebt een natte oksel!”. Ik dacht dat normaal was. Tot aan nu (ik ben nu 31) heb ik mijn zweetokseltjes goed weten te verbergen. Veel wollen en zwarte kleding droeg ik. Ik kan zeggen, dat is nu verleden tijd!

De behandeling verliep heel rustig. Aangenaam is anders, maar eigenlijk doen alleen de verdovingsprikken pijn. Ik ben ook heel blij geweest met de lieve en geruststellende behandelaars.

Ik heb maar een paar dagen last gehad van zwelling. Na twee weken was alles zo goed als weg. Er ontstond wel een kleine ontsteking, maar Sterilon heeft dat verholpen.

We zijn nu bijna twee maanden verder en ik draag blauw! En groen, en geel, en rood! Haha! Echt een wereld van verschil. Het maakt me zo gelukkig dat ik nu door de winkels kan struinen en rustig door alle rekken met kleding kan gaan. Ik hoef niet meer na te denken of ik die dag mijn kledingkeuze moet afstemmen op wat ik allemaal te doen heb. Een presentatie? No problem!

Ik stress af en toe nog wel. Ik was laatst een paar dagen in Rome, waar het 27 graden was. Ik voelde af en toe echt wel weer wat zweet en er ontstonden ook kleine zweetvlekken. Het grote verschil met vroeger is dat het ook weer opdroogt (vooral met de juiste stoffen). En de vlekken waren een stuk kleiner.

Ik hoop ontzettend dat dit effect blijvend is. Met deze mate van zweten kan ik heel goed leven. Volgens mij is dit een beetje zoals een normaal mens zweet. Anders kan ik altijd nog voor een tweede behandeling gaan. Deze eerste behandeling was overigens meteen op stand 5.

Als er iets verandert in het effect zal ik het met jullie delen. Voor nu: iedereen die twijfelt of de behandeling wat voor hem/haar is? Gewoon doen!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Succesverhalen Miradry... Nog steeds een succes na een langere tijd?

Bericht door Thijs »

Hoi Pierewietje,

Fijn dat je de moeite hebt genomen om hier wat te schrijven. Dat maakt ons altijd erg blij!! :)

De miraDry is een permanente behandeling dus als het goed is zal je voorgoed verlost zijn. Resultaten op zeer lange termijn zijn nog niet bekend, simpelweg omdat de miraDry nog niet zolang bestaat. Sinds 2014 in Nederland.

Ik wens je heel veel geluk en blijf vooral schrijven hier.

gr Thijs
MichelleS
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 08 mei 2018, 13:13
Contacteer:

Re: Succesverhalen Miradry... Nog steeds een succes na een langere tijd?

Bericht door MichelleS »

Pierewietje schreef: ma 14 mei 2018, 21:09 Dag allemaal,

Ik heb zo vaak op dit forum zitten zoeken naar ervaringen, dat ik me toch een beetje verplicht voel om mijn ervaring te delen. Het viel me namelijk op dat er niet veel nieuwe berichten bijkomen. Wellicht kunnen de klinieken waar deze behandeling uitgevoerd worden mensen motiveren om hun ervaring te delen? Ook als deze niet positief was? Dat had ik wel fijn gevonden denk ik.

Op 21 maart heb ik mijn eerste Miradry behandeling gehad in Haarlem. Rond mijn twaalfde merkte ik op dat ik meer zweette dan andere kinderen. Een jongen kwam per ongeluk tijdens een potje basketbal tegen mijn oksel en riep uit “ieeeeehw, jij hebt een natte oksel!”. Ik dacht dat normaal was. Tot aan nu (ik ben nu 31) heb ik mijn zweetokseltjes goed weten te verbergen. Veel wollen en zwarte kleding droeg ik. Ik kan zeggen, dat is nu verleden tijd!

De behandeling verliep heel rustig. Aangenaam is anders, maar eigenlijk doen alleen de verdovingsprikken pijn. Ik ben ook heel blij geweest met de lieve en geruststellende behandelaars.

Ik heb maar een paar dagen last gehad van zwelling. Na twee weken was alles zo goed als weg. Er ontstond wel een kleine ontsteking, maar Sterilon heeft dat verholpen.

We zijn nu bijna twee maanden verder en ik draag blauw! En groen, en geel, en rood! Haha! Echt een wereld van verschil. Het maakt me zo gelukkig dat ik nu door de winkels kan struinen en rustig door alle rekken met kleding kan gaan. Ik hoef niet meer na te denken of ik die dag mijn kledingkeuze moet afstemmen op wat ik allemaal te doen heb. Een presentatie? No problem!

Ik stress af en toe nog wel. Ik was laatst een paar dagen in Rome, waar het 27 graden was. Ik voelde af en toe echt wel weer wat zweet en er ontstonden ook kleine zweetvlekken. Het grote verschil met vroeger is dat het ook weer opdroogt (vooral met de juiste stoffen). En de vlekken waren een stuk kleiner.

Ik hoop ontzettend dat dit effect blijvend is. Met deze mate van zweten kan ik heel goed leven. Volgens mij is dit een beetje zoals een normaal mens zweet. Anders kan ik altijd nog voor een tweede behandeling gaan. Deze eerste behandeling was overigens meteen op stand 5.

Als er iets verandert in het effect zal ik het met jullie delen. Voor nu: iedereen die twijfelt of de behandeling wat voor hem/haar is? Gewoon doen!
Wat super fijn om te horen! Dit klinkt bijna precies als mijn verhaal, maar super dat jij dit effect al hebt bereikt na 1 behandeling! Hope it stays that way!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht