Mira Dry behandeling

Alles over de MiraDry behandeling (elektromagnetische ablatie)

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Ibbel
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 29 nov 2015, 00:38
Contacteer:

Mira Dry behandeling

Bericht door Ibbel »

Ik ben twee keer behandeld met Miradry, een keer eind 2014, en daarna nog een keer zeer intensief medio 2015. Helaas zonder resultaat.
Op internet vind je alleen maar positieve verhalen over de Miradry behandeling, daarom vind ik het erg belangrijk dat mensen ook eens horen over het feit dat deze erg kostbare behandeling bij mij totaal geen resultaat heeft gehad!
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Mira Dry behandeling

Bericht door Erje »

Hoi,
Wat jammer dat de MiraDry bij jou niet het gewenste resultaat heeft gehad. Maar is het zweten ook helemaal niet een beetje minder geworden dan, uitgedrukt in percentages? Hoewel dat lastig te zeggen is natuurlijk.
Bij welke kliniek ben je behandeld?
Op internet lees je toch wel eens vaker verhalen van mensen waarbij het niet geholpen heeft, of niet afdoende. Het is altijd afwachten en dat is eigenlijk ook bij alle andere behandelingen van deze kwaal zo.
Wel is het zo dat het slagingspercentage bij de MiraDry hoog is. Des te vervelender als het bij jou niet geholpen heeft.
Ibbel
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 29 nov 2015, 00:38
Contacteer:

Re: Mira Dry behandeling

Bericht door Ibbel »

ik ben behandeld in Haarlem bij het Kennemer gasthuis.
Fred
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 27 jan 2016, 20:55
Contacteer:

Re: Mira Dry behandeling

Bericht door Fred »

Dag Ibbel,

Ik ben in september vorig jaar behandeld en aanvankelijk werkte het erg goed. Zo goed zelfs dat ik de followup afspraak in januari al had afgezegd, maar nu 6 maand later is het weer net zo erg als eerst. Nadat ik gedoucht heb is mijn shirtje eigenlijk gelijk alweer nat en dit blijft zo gedurende de hele dag. Ze zeggen dat sommige mensen een tweede behandeling nodig hebben, maar ik ben bang dat dit me alleen een hoop geld kost en na een paar maand weer zinloos blijkt (ik heb juist voor Miradry gekozen omdat het permanent zou zijn en op den duur dus goedkoper dan botox. Nu is mijn vraag eigenlijk: hielp het bij jou vanaf het begin al niet, of is het ook na een paar maand weer teruggekomen en heb je toen voor de tweede behandeling
gekozen?
Alvast bedankt voor je antwoord.

Groetjes,

Fred
jeroenb
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 26 jan 2015, 13:34
Contacteer:

Re: Mira Dry behandeling

Bericht door jeroenb »

Nu precies een jaar later na de eerste behandeling stroomt het weer uit me oksel, wel minder dan vroeger, maar het is nog steeds erg vervelend. Voorbeeld: ik trek nu een wit strak t-shirt aan, en na 5min zitten daar zweetplekken in. ter grote van een pinpas. dus ik denk dat ik toch maar voor de 2é behandeling gaat.
Fred
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 27 jan 2016, 20:55
Contacteer:

Re: Mira Dry behandeling

Bericht door Fred »

Ben je dan niet heel erg bang dat het de teeede keer ook niet helpt en je dus weer 900€ kwijt bent voor niks eigenlijk? Daar ben ik nogal bang voor, omdat het de eerste keer dus toch niet helemaal werkt (of liever: helemaal niet), terwijl toch alles vernietigd is...
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Mira Dry behandeling

Bericht door Thijs »

@Jeroenb

waar ben je behandeld met de miradry? en welke stand?
jeroenb
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 26 jan 2015, 13:34
Contacteer:

Re: Mira Dry behandeling

Bericht door jeroenb »

In Amersfoort bij W. Veenema. En volgens mij standje 4. Wie niet waagt wie niet wint.. Was het maar 900,- met 2é behandeling zit ik op 2500€ is veel geld, maar de ergernis dat ik gewoon een berichtje zit te typen en ondertussen druppels zweet langs me armen naar beneden glijden is erg frustrerend. Dan een jaartje maar geen vakantie naar Azië.
Wim Venema
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 10 jan 2014, 17:00
Contacteer:

Re: Mira Dry behandeling

Bericht door Wim Venema »

Dag Jeroen,
Ik heb jou inderdaad behandeld. Naar dat je weer bent gaan zweten. Zeker als het eerst een tijd goed is gegaan. Het lijkt dat er echt een tweede behandeling nodig is. De resultaten van de miraDry behandeling zijn in het algemeen echt goed te noemen. Bij een deel van de mensen is een behandeling voldoende echter bij een deel is een tweede en bij sommigen een derde behandeling nodig. Wij zijn continu bezig om de behandeling veiliger en effectiever te maken met als doel zo veel mogelijk mensen die liefst na een behandeling tevreden zijn. Zie ook mijn eerdere bijdrage over verdunde verdoving etc.
Zou je anders met ons contact willen opnemen? Je hebt onze gegevens vast nog wel

@ Fred, ik zou je willen adviseren om contact op te nemen met jouw behandelaars om een en ander voor te leggen.

met vriendelijke groet, Wim Venema
Marcos
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 21 mei 2012, 13:54
Contacteer:

Re: Mira Dry behandeling

Bericht door Marcos »

Zucht................ en daar komen ze weer de artsen met hun (commerciële) goede intenties... hetzelfde verhaal als bij mijn ETS operatie die gewoon geen effect heeft gehad en het alleen maar heeft verergerd, ER ZIJN NOU EENMAAL GEWOON MENSEN WAAR NIKS BIJ WERKT.... dan kun je blijven behandelen en blijven hameren over het percentage mensen waar het wel bij slaagt, er is op het moment gewoon geen 100 procent gegarandeerde structurele oplossing voor dit probleem! wellicht over een x aantal jaren als de medische wereld weer vooruitgang heeft geboekt, maar voor nu moet je gewoon geluk hebben met de (beperkte) opties die er zijn!
jeroenb
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 26 jan 2015, 13:34
Contacteer:

Re: Mira Dry behandeling

Bericht door jeroenb »

Ik gebruik nu Odaban. S avonds na het douchen 2x sprayen over de oppervlakte van 1 oksel en de dag erna kurkje droog. werkt dus best goed tot nu toe. Gebruik het 2x per week en nog geen natte plekken onder me oksel gehad.
Carinav
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 11 mei 2017, 14:08
Contacteer:

Re: Mira Dry behandeling

Bericht door Carinav »

Hallo,

Ik ben erg benieuwd naar het resultaat van de behandeling op langere termijn. Kunnen jullie me daar een eerlijk en oprecht antwoord op geven? (De website van miradry behandelaren laten natuurlijk alleen positieve zien!)
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Mira Dry behandeling

Bericht door Erje »

Hoi Carinav,

Welkom hier op het forum.
Wat betreft ervaringen met de MiraDry, er is een Engelstalige website, realself.com, waar 446 reviews van de MiraDry opstaan. Er komt vanalles langs, van mensen die er helemaal lyrisch over zijn, tot mensen die het weggegooid geld vinden. Sommigen hebben er telkens updates bij geplaatst, zodat je een goed beeld krijgt.
Maar dat zegt allemaal niks over hoe het bij jouzelf zou gaan. Je komt er pas achter als je het probeert.
Voor mij is het een echte lifechanger geweest, ook al zweet ik nog steeds wel een beetje en denk ik soms nog over een derde behandeling. Door de eerste twee behandelingen is er al zoveel veranderd, dat is niet te vergelijken met hoe mijn leven er uitzag voor de MiraDry.
Voorheen moest ik echt meerdere keren per dag een schoon t shirt aandoen, altijd witte shirts met een fleece vest erover. Nu kan ik vanalles dragen en ik kan het gewoon de hele dag aanhouden. Alleen moet ik nog steeds elke dag een anti transpirant op. Als ik dat niet doe wordt het zweten weer dusdanig erg dat het niet fijn meer is. Maar ik zou liever dat spul niet meer hoeven te gebruiken. Vandaar dat ik soms nadenk over een derde.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt bij het maken van je beslissing en als je nog vragen hebt, hoor ik het graag.
Succes met je beslissing en hou ons op de hoogte hé 😎
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Mira Dry behandeling

Bericht door Thijs »

@Carinav: Ik weet van Kimmy (ook hier op het forum maar helaas niet meer zo actief) dat zij in 2014 is behandeld door Dr. Venema met de miraDry. Zij was wat je noemt echt een extreme zweter en bij haar heeft het zo goed geholpen dat ze er praktisch geen last meer van heeft. (misschien is dat wel de reden dat ze hier niet meer zo actief is ! ;))

Kortom ruim 3 jaar na dato geeft de miraDry nog steeds blijvend resultaat. (en dit is een eerlijk antwoord)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht