NIEUWE FORUM INDELING

Voor vragen, suggesties of problemen betreffende het forum maar ook mededelingen omtrent het forum.

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

NIEUWE FORUM INDELING

Bericht door Thijs »

Hoi,

Zoals jullie kunnen zien is de indeling van het forum veranderd. Ik ben nog lang niet klaar met het overplaatsen van de juiste berichten in de juiste topics omdat dit een hels karwei is die veel tijd kost. Het begin is er in ieder geval, tussen de bedrijven door zal de rest ook allemaal verplaatst worden naar de juiste topics, het forum zal hiervoor niet offline gaan.

Ik verzoek daarom een ieder om vanaf nu in de juiste topic berichten te schrijven!!!

Ik hoop dat de nieuwe indeling e.e.a. overzichtelijker, duidelijker en gezelliger maakt!

Een aantal topics zijn nog steeds alleen leesbaar voor mensen die geregistreerd zijn. Schrijven op dit forum is alleen toegestaan voor mensen die zich geregistreerd hebben! Dus kom op, registreer je en schrijf gezellig mee!

Met dank aan Zwetertje1977, TomH, Angela, Justadancer en alle anderen die hebben meegewerkt en/of gedacht hoe dit forum leuker en beter kon worden! Toppie jongens... en meiden! hi

Uw vermoeide beheerder,

Thijs
Gesloten