Vragen

Voor vragen, suggesties of problemen betreffende het forum maar ook mededelingen omtrent het forum.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Vragen

Bericht door Carina »

Hoi Thijs

Onder mijn naam staat Botox-user terwijl dat niet zo is.
Hoe kan ik dat veranderen? :?
Verder complimenten voor dit forum, ik ben er heel blij mee :P , ook al zweet ik niet meer zoveel.

Groetjes Carina :D :D :D :D
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi Carina,

Nou dat kun jij niet veranderen. Dat heb ik zo ingesteld. Als je 0 tot 5 berichten hebt geschreven op dit forum dan staat er zweter. Als je 5 tot 10 of 15 berichten hebt geschreven staat er botox user en als je meer dan 20 berichten hebt geschreven dan ben je oude hap :)

Tis meer een grapje van het forum systeem. Als je het echt vervelend vind dan kan ik het wel veranderen hoor. rookie - beginner - pro - elite ofzo kan ik er ook van maken. Zeg het maar... u vraagt wij draaien :)

Groetjes Thijs

ps. ben blij dat je het forum leuk vind. Ik heb er enorm veel tijd in gestoken en het was ook behoorlijk ingewikkeld om alles draaiend te krijgen en ook op de manier zoals ik wou. Gelukkig heb ik een informatica achtergrond en ben ik redelijk computer minded, dat scheelt weer :) Ik ben redelijk tevreden op het moment al broed ik al weer op nieuwe verbeteringen en aanpassingen van het forum :)

pps. Mocht je dingen veranderd zien in het forum, of wil je extra dingen, opties .. wat dan ook ? Schroom niet, vraag het... samen moeten we het forum maken voor ons allen. Ik kan het niet alleen!
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

Hoi Thijs

Bedankt voor je antwoord. Laat het maar zo staan.

Groetjes Carina :D :D :D :D
Plaats reactie