Tips nodig!

Voor vragen, suggesties of problemen betreffende het forum maar ook mededelingen omtrent het forum.

Moderators: Thijs, Erje

TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Je moet de boel ook weer niet te veel gaan splitsen denk ik. Vandaar ook dat ik ervoor pleit om het aantal subforums wat terug te brengen.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Leuk idee inderdaad... al vind ik niet dat anonieme gebruikers een bericht mogen plaatsen waar dan ook. Dit om eventueel misbruik te voorkomen. Mensen kunnen dan makkelijk een lullige/domme/loze reactie anoniem plaatsen en daar pas ik voor. Lezen mag maar schrijven dan moet je registreren. Verder vind ik dat niet geregistreerde gebruikers niet in "off topic" (zoals we het nu kennen) mogen lezen omdat daar soms ook wat persoonlijke dingen in staan over mensen wat niets met HH te maken heeft. De informatie omtrent HH moet ten aller tijden toegankelijk blijven. Maar die indeling zoals die geschetst is zie ik persoonlijk ook wel zitten. Het zal niet mee vallen om e.e.a. te moeten verschuiven/hernoemen etc omdat phpbb nou eenmaal niet echt gebruikersvriendelijk is voor een beheerder. Zodra ik wat meer tijd heb ga ik e.e.a. uitzoeken. (werk nu bijna constant) Ik hoop dat er in de tussentijd nog wat reacties van andere gebruikers komen!

groetjes Thijs "nee voor mij geen vrij pinksterweekend!" ;)
justadancer

Bericht door justadancer »

zat te denken een topic waarin we kunnen discusieren over nieuws onderwerpen

en omdat hier een heleboel moppen in het forum staan een moppentopic
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Is ook een idee... Toen ik dit forum begon heb ik bewust weinig topics gestart. Er zijn immers al zat andere fora op internet die zeer divers en algemeen zijn met hun topics. Aangezien dit geen algemeen forum is maar een HH forum vind ik dat dit de meeste aandacht verdiend, en achteraf gezien, had ik het forum mischien beter kunnen opsplitsen in verschillende zweet gerelateerde topics. Zoals een botox topic, een oxybutinine topic, een operatie topic en ga maar zo door. E.e.a. zou dan mischien wat overzichtelijker zijn en blijven als mensen ook in de juiste topics zouden "posten". (iets wat je zeker niet moet onderschatten want hier schort het nog wel eens aan.) Ik voel absoluut wat voor uitbreiding met andere topics maar dit moet niet de overhand nemen. HH moet de "main" reden zijn om dit forum te bezoeken als je begrijpt wat ik bedoel. Tweede probleem is dat de harde schijf ruimte die ik afneem bij de provider beperkt is en een ruime uitbreiding van topics op de lange termijn voor problemen kan zorgen. Vergeet niet dat dit forum bestaat door vrijwilligheid. Daarom wil ik zo graag een sponsor hebben die mij of harde schijf ruimte kan geven in ruil voor een enkele reclame banner of een sponsor die geld wil doneren.

Begrijp me niet verkeerd hoor, dat dit forum anders ingedeeld moet worden en ook aantrekkelijker moet worden gemaakt dmv meer en andere topics vind ik ook. Het gaat alleen ff om de juiste balans te vinden!

groetjes Thijs
justadancer

Bericht door justadancer »

Thijs schreef:Is ook een idee... Toen ik dit forum begon heb ik bewust weinig topics gestart. Er zijn immers al zat andere fora op internet die zeer divers en algemeen zijn met hun topics. Aangezien dit geen algemeen forum is maar een HH forum vind ik dat dit de meeste aandacht verdiend, en achteraf gezien, had ik het forum mischien beter kunnen opsplitsen in verschillende zweet gerelateerde topics. Zoals een botox topic, een oxybutinine topic, een operatie topic en ga maar zo door. E.e.a. zou dan mischien wat overzichtelijker zijn en blijven als mensen ook in de juiste topics zouden "posten". (iets wat je zeker niet moet onderschatten want hier schort het nog wel eens aan.) Ik voel absoluut wat voor uitbreiding met andere topics maar dit moet niet de overhand nemen. HH moet de "main" reden zijn om dit forum te bezoeken als je begrijpt wat ik bedoel. Tweede probleem is dat de harde schijf ruimte die ik afneem bij de provider beperkt is en een ruime uitbreiding van topics op de lange termijn voor problemen kan zorgen. Vergeet niet dat dit forum bestaat door vrijwilligheid. Daarom wil ik zo graag een sponsor hebben die mij of harde schijf ruimte kan geven in ruil voor een enkele reclame banner of een sponsor die geld wil doneren.

Begrijp me niet verkeerd hoor, dat dit forum anders ingedeeld moet worden en ook aantrekkelijker moet worden gemaakt dmv meer en andere topics vind ik ook. Het gaat alleen ff om de juiste balans te vinden!

groetjes Thijs
hh moet inderdaad het hoofdonderwerp blijven. verder vind ik het super dat je dit topic ooit bent begonnen, en dat je er zoveel tijd insteekt zoveel mensen worden hier mee geholpen * applaus voor Thijs*
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

hahahaha... dank.. :oops: Dat dit forum bestaansrecht heeft hebben we met zijn allen inmiddels bewezen en daar heb ik graag tijd en moeite voor over. Ik wou alleen dat ik wat meer tijd had in een dag! :D Zodra ik wat meer tijd heb gaat het forum gerestyled worden ! Het is alleen een gigantisch werk om alle nu bestaande berichten te categoriseren en een voor een te verplaatsen naar nieuwe topics. Maargoed, komt allemaal wel goed...

groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Ok. ik ben ff bezig geweest op mijn testforum en ik ben er uit hoe ik het forum opnieuw kan indelen. Het is een puist werk maar dat is geen probleem. Uiteraard houd dit wel in dat het forum een tijdje (aantal uur maximaal hoop ik) offline zal zijn.

Grote nadeel van het omzetten is dat ik van de ruim 4500 berichten die er in totaal zijn geschreven ze allemaal handmatig moet selecteren en naar de nieuwe juiste categorie verplaatsen. Omdat ik dit niet red in een paar uur, maar dit geleidelijk aan zal gebeuren vraag ik begrip voor het feit dat er straks in het begin ff wat berichten niet op de juiste plek staan.

Ik vind het eerst belangrijk dat de indeling gewijzigd is en daarna zullen de berichten volgen. botox ervaring in de botox topic en handen zweten in de handen topic dus :) enz enz.....

Ik zat even te twijfelen om er nu al mee te gaan beginnen maar dan weet ik nu al dat het nachtwerk wordt en ik heb ook nog een leven! hahahaha

wanneer het forum offline zal zijn zal ik proberen aan te geven en anders zal het forum een melding geven dat hij offline is.

Er gaat behoorlijk wat veranderen binnen nu en korte termijn. Dit bericht zal ik ook nog als sticky plaatsen.

groetjes Thijs
justadancer

Bericht door justadancer »

Thijs schreef:Ok. ik ben ff bezig geweest op mijn testforum en ik ben er uit hoe ik het forum opnieuw kan indelen. Het is een puist werk maar dat is geen probleem. Uiteraard houd dit wel in dat het forum een tijdje (aantal uur maximaal hoop ik) offline zal zijn.

Grote nadeel van het omzetten is dat ik van de ruim 4500 berichten die er in totaal zijn geschreven ze allemaal handmatig moet selecteren en naar de nieuwe juiste categorie verplaatsen. Omdat ik dit niet red in een paar uur, maar dit geleidelijk aan zal gebeuren vraag ik begrip voor het feit dat er straks in het begin ff wat berichten niet op de juiste plek staan.

Ik vind het eerst belangrijk dat de indeling gewijzigd is en daarna zullen de berichten volgen. botox ervaring in de botox topic en handen zweten in de handen topic dus :) enz enz.....

Ik zat even te twijfelen om er nu al mee te gaan beginnen maar dan weet ik nu al dat het nachtwerk wordt en ik heb ook nog een leven! hahahaha

wanneer het forum offline zal zijn zal ik proberen aan te geven en anders zal het forum een melding geven dat hij offline is.

Er gaat behoorlijk wat veranderen binnen nu en korte termijn. Dit bericht zal ik ook nog als sticky plaatsen.

groetjes Thijs
sucses thijs t zal vast goedkomen
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Thanx. De omzetting is gebeurd, nu alleen nog een hoop berichten in de juiste plek verplaatsen. Kletshoek is minder uitgebreid dan voorgesteld ivm ruimte gebrek server maar dit komt wellicht nog.

Ik denk dat het er zo in ieder geval al een stuk duidelijker uitziet. Graag jullie reacties!
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Ziet er netjes uit Thijs, bedankt voor de energie die je erin steekt.
justadancer

Bericht door justadancer »

applaus :thumbsup

het ziet het heel mooi en overzichtelijk uit.

goed gedaan hoor

groetjes,

just a dancer
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Thanx.. Ben er ook erg tevreden over al moeten de puntjes nog op de i en moeten er nog een hoop berichten worden verplaatst. Het begin is er en ik denk dat het vanaf nu alleen maar beter kan worden.

Groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Ohja, spreekt voor zich hoor bij mij..... tips blijven altijd welkom..... ideeen vragen suggesties verzoeken etc zijn altijd welkom. Of ik er wat mee doe is een tweede ! hahahaha :P maar schroom je vooral niet!

Groetjes Thijs
skid kahula
Vijver
Vijver
Berichten: 53
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 02:11
Contacteer:

Bericht door skid kahula »

nee, totaal tegen....teveel subforums

veel te verwarrend en door dat alles zo gespreid is krijg je juist dat minder mensen reageren....denk ik

als je het mij vraagt, 2 subdingessen:

-algemeen (muziek, interesses, even voorstellen (een sticky waar iedereen zichzelf kan introduceren), films, politiek etc.)
-HH-gerelateerd

of is deze indeling al definitief? die je nu hebt? :? :P

hoe dan ook...proppers thijs! voor het werk in steken en alles...

dat gezegd...ik vind een subforum om inderdaad andere dingen te bediscusseren een erg leuk idee.....meer inzichten in de mensen die posten
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

skid kahula schreef:nee, totaal tegen....teveel subforums

veel te verwarrend en door dat alles zo gespreid is krijg je juist dat minder mensen reageren....denk ik
Ik ben niet totaal tegen maar ik heb ook al eens gemeld dat het niet te veel gesplitst moet worden. En dat is het nu wel vind ik. Een beetje minder splitsing zou niet verkeerd zijn. Aan de andere kant maakt het me ook niet zo veel uit, ik vind m'n weg wel. :) Moet ook wel met een naam als Tom(Tom). ;)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht