Laatste updates forum

Voor vragen, suggesties of problemen betreffende het forum maar ook mededelingen omtrent het forum.

Moderators: Thijs, Erje

Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Even een kleine update. Forum draait lekker snel en stabiel volgens mij, geen problemen. Ik zoek alleen nog gemotiveerde moderators die af en toe wat spam berichten en spammers kan verwijderen. Helaas hebben de spam bots dit forum ook gevonden en ik word gek van al hun registraties. Wil je moderator worden op dit forum pb mij dan of mail me op overmatigzweten@hotmail.com

groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Er zijn de laatste tijd zoveel spammers op dit forum dat ik besloten heb dat nieuwe leden van dit forum alleen toegang krijgen als ik er zelf toegang voor geef. Dus niet meer nadat je een email hebt gehad dat je kunt inloggen. Pas als ik toestemming geef word een nieuwe lid ook echt lid. Het is niet anders, maar ik ben een half uur per dag bezig om spammers te verwijderen en heb daar geen zin meer in. Mede doordat ik geen actieve moderators meer heb.

Tot dusver de update.

groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Allemaal de beste wensen voor 2012 en een zweetvrij en gelukkig jaar toegewenst !

groetjes Thijs
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Erje »

Thijs schreef:Allemaal de beste wensen voor 2012 en een zweetvrij en gelukkig jaar toegewenst !

groetjes Thijs
Dankjewel!

Thijs,jij ook een gelukkig nieuwjaar!
En voor iedereen die dit leest ook de beste wensen.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

2 januari kwam de nieuwste versie van de forumsoftware uit. Deze heb ik zojuist geinstalleerd. Alles schijnt goed te werken en ziet er goed uit. Mochten er toch problemen zijn dan hoor ik het graag.

groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Nog even terukomend op de spammers. Het is echt heel erg op het moment. Ik krijg per dag ruim 50 aanmeldingen van spammers binnen. Al die 50 meldingen moet ik doorlopen om te kijken of er niet een echt normaal iemand tussen zit. Soms en dan vooral bij rare namen denk ik dat het om een spammer gaat terwijl dit niet zo is. Mocht je na 2 dagen geen email hebben gehad dat je account is geactiveerd stuur dan even een email met je gebruikersnaam naar overmatigzweten@hotmail.com dan maak ik het alsnog in orde.

groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Weer een nieuwe mijlpaal voor overmatigzweten.nl. Gisteren 22-5-2012 hebben we het totaal aantal unieke bezoekers op een dag verbroken. We hadden 1083 unieke bezoekers met ruim 2300 pageviews!! Grappig om te zien dat zodra het weer warm wordt de bezoekers ook gigantisch stijgen hier !!!

Het ziet er naar uit dat het record vandaag mischien nog wel gebroken kan gaan worden ! :)

Groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Ik had het nog niet geschreven of het record is wederom verbroken. Gisteren hadden we 1417 unieke bezoekers!!!! Met bijna 3000 pageviews! Een absoluut record! Lang leve het warme weer ;)

gr Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Vandaag bestaat https://www.overmatigzweten.nl" onclick="window.open(this.href);return false; precies 7 jaar in de huidige forum. Eigenlijk iets langer omdat we voordat het deze forumsoftware werd ook al actief waren op groups.msn.com.

Van harte gefeliciteerd allemaal !!!

Gr Thijs
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Erje »

Jij ook gefeliciteerd Thijs!!

Dankzij jou is het allemaal mogelijk. Dankjewel :)
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Graag gedaan hoor..... ik vind het nog steeds jammer dat er meer gelezen wordt dan geschreven hier maar het nut van deze website is inmiddels wel bewezen en daar doen we het voor. Op naar de volgende 7 jaren !

Gr Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Ik heb een nieuwe spam beveiliging geinstalleerd. Voor bestaande gebruikers veranderd er helemaal niets, voor nieuwe gebruikers moeten zij nu een vraag beantwoorden dmv de muis te slepen. Ik hoop echt dat dit werkt want ik krijg gemiddeld per dag iets van 80 spam aanmeldingen op het forum die ik een voor een handmatig moet doorspitten om te kijken of er mischien een echte gebruiker tussen zit. ik ben dit meer dan zat en hoop met deze nieuwe plugin dat dit voor eens en voor altijd is opgelost of in ieder geval gereduceerd wordt. Verder weinig nieuws......

groetjes Thijs
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Erje »

Thijs schreef:Ik heb een nieuwe spam beveiliging geinstalleerd. Voor bestaande gebruikers veranderd er helemaal niets, voor nieuwe gebruikers moeten zij nu een vraag beantwoorden dmv de muis te slepen. Ik hoop echt dat dit werkt want ik krijg gemiddeld per dag iets van 80 spam aanmeldingen op het forum die ik een voor een handmatig moet doorspitten om te kijken of er mischien een echte gebruiker tussen zit. ik ben dit meer dan zat en hoop met deze nieuwe plugin dat dit voor eens en voor altijd is opgelost of in ieder geval gereduceerd wordt. Verder weinig nieuws......

groetjes Thijs
Jeetje zeg, wat moet je dan elke dag veel tijd eraan besteden!!
Hopelijk werkt dit en wordt het beter.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Ja klopt maar dit werkt perfect nu !!!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Zojuist de laatste versie van het forumsoftware programma phpBB bijgewerkt naar 3.0.11. Ik hoop dat alles is goed gegaan en dat alles nog naar behoren werkt, zo niet, graag een PB of mail naar overmatigzweten[at]hotmail.com

groetjes Thijs
Plaats reactie