Laatste updates forum

Voor vragen, suggesties of problemen betreffende het forum maar ook mededelingen omtrent het forum.

Moderators: Thijs, Erje

Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Ik ben hard op zoek naar moderators voor dit forum. Ik heb Angela en Tomh als moderators verwijderd daar zij al bijna 2 jaar niet meer hebben ingelogd. Uiteraard wil ik beiden bedanken voor hun inzet in de loop der jaren. Nu ben ik op zoek naar iemand die als moderator wil functioneren. PB mij of mail me op overmatigzweten@hotmail.com

groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Vanaf vannacht lag de website er uit. Hij was er aan het eind van de ochtend/begin van de middag weer maar daarna waren we ook weer ruim een uur niet bereikbaar. Probleem lag bij de servers van het hosting bedrijf. Lag dus niet aan mij. Excuses voor het ongemak.

gr Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Leuk om te weten. Van de 30 miljoen domeinnamen wereldwijd staat overmatigzweten.nl op plek 2.494.229 !!! Dit aan de hand van Alexa.

http://www.webstatsdomain.com/domains/w ... zweten.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Ik ben aan het nadenken om van hoster te veranderen. Dit forum groeit aardig uit zijn jasje en aangezien de forumsoftware phpBB straks alleen php5.3 en hoger ondersteund ben ik eigenlijk genoodzaakt om over te stappen naar een andere webhoster.

Hoop moeilijke taal, maar het komt er op neer dat ik dit forum bij de huidige hoster niet meer kan laten draaien omdat zij hun phpserver niet kunnen upgraden. Een nieuwe hoster zou de enige oplossing zijn. Ik ben in overleg op dit moment maar dikke kans dat het doorgaat. Wat merken jullie er van ? Overmatigzweten.nl zal een tijdje offline zijn. Ik vind het heel vervelend maar het is niet anders. Zodra ik meer info heb zet ik het hier neer.

gr Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Nou het gaat sowieso gebeuren. Overmatigzweten.nl gaat in zijn geheel verhuizen naar een andere hostingbedrijf. Wanneer het precies gaat plaats vinden weet ik nog niet, zodra ik dit weet laat ik het weten.

Groot voordeel is dat het een snelle server wordt met meer dataverkeer en voor mij wel handig een telefonische helpdesk ;)

E.e.a. is al in gang gezet, als de migratie plaats vind zal overmatigzweten.nl een aantal uur offline zijn.

gr Thijs
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Erje »

Okee, we wachten het af.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

WE ZIJN OVER!!!!!!!!!!!! Volgens mij werkt alles naar behoren..... mochten er dingen niet goed werken dan hoor ik het graag. Eindelijk is het zo ver en alles is goed gegaan volgens mij...... ik ben super blij !!!

zover ik kan zien zijn we 1 bericht kwijt geraakt welke Erje had geschreven op het slimlipo verhaal van mirthe. Mischien wil Erje deze opnieuw schrijven ? ;)

achter de schermen ben ik nog druk bezig met e.e.a. maar het ziet er goed uit. Ik hoop dat deze hoster ook lekker snel is en blijft!

gr Thijs
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Erje »

Nou, dat is redelijk gladjes verlopen dan. Dat gaat niet altijd zo.
Ik zal nog even een berichtje schrijven in het Slimlipo topic.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Het is inderdaad best wel goed verlopen. Het had alleen wel voor het weekend in orde moeten zijn geweest vind ik. Maarja..... we zijn in ieder geval geen seconde uit de lucht geweest. Ik hoop dat alles nog steeds goed werkt en dat het forum nu lekker snel is. Ben al blij dat jij kunt inloggen en schrijven hier ! hahahaha ik heb er wel een goed gevoel bij..... de komende 10 jaar kunnen we weer vooruit schat ik zo in. Dus mensen kom op; schrijven maar !!!! :)

gr Thijs
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Erje »

Snel is het zeker!!!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Zojuist een probleempje met mails op het forum opgelost. E.e.a. stond nog fout sinds de overgang naar de nieuwe hoster; ik zal jullie de technische details besparen ;) Volgens mij moet alles nu weer goed werken. Mochten er nog rare dingen gebeuren of mochten jullie vragen omtrent het forum hebben. Mail mij dan op overmatigzweten@hotmail.com

gr Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Gisteren is phpBB 3.012 uitgekomen en bij deze is hij geinstalleerd alhier ! Ik hoop dat alles nog naar behoren werkt...... zo niet mail me dan even.

overmatigzweten@hotmail.com

gr Thijs
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Erje »

Volgens mij alles goed. Ben een tijdje niet hier geweest, vakantie en daarna laptop gecrashed. Ik werk nu vanaf de tablet, gaat wat lastiger.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Hoi Erje,

Bedankt voor je feedback!!! Succes met je laptop enne welcome back ! ;)
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Erje »

Dankjewel :-)
Plaats reactie