Laatste updates forum

Voor vragen, suggesties of problemen betreffende het forum maar ook mededelingen omtrent het forum.

Moderators: Thijs, Erje

Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

Hey Thijs. Van harte beterschap, Dat moet pijn hebben gedaan.
Frans (mijn manneke) heeft eens nierstenen gehad en was ook zeer te spreken over de morfine

Groetjes, Carina :D :D :D :D
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi Carina,

Mijn buik is nogal pijnlijk en ik kan uiteraard nog niet lekker bewegen. Gelukkig mag ik alles alweer eten en drinken..... al zit een patatje speciaal er nog niet in ! ;)

Morfine is heftig spul, ik werd echt helemaal high en het voelde alsof ik in space city was. Moet je zeggen dat het fijn is dat je geen pijn voelt, maar ik hou niet zo van dat zweverige... ik heb bijna de hele dag geslapen en als ik niet sliep dan zat ik ergens tussen hemel en aarde met mijn hoofd ! hihi :schrik

Volgens de chirurg was ik net op tijd want mijn blaas was al erg gespannen, wat inhoudt dat het niet lang meer duurt voordat het gaat ontsteken.... en dan kunnen ze het niet met een kijk operatie oplossen.

Groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Vandaag een nieuwe update van het forum geinstalleerd. phpbb2 2.0.16 voor de liefhebbers. Alles is goed gegaan en ik heb gelijk het hele forum gebackupped!

groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Vandaag nieuw logo toegevoegd, forum data gebackupped. En mischien leuk om te weten... als we nu nog via de oude gratis host hadden gezeten dan hadden we vanaf vandaag geen berichten meer kunnen schrijven omdat we de 5 mb database limiet hadden overschreden met al onze berichten :klap

Sterker nog, we gaan zo hard, volgend jaar denk ik dat we naar een andere grotere host moeten en ik heb er al een op het oog wat maar een euro per maand extra kost ongeveer en waarbij we nog sneller en meer capaciteit hebben, maargoed de tijd zal het leren of het nodig is! ;)

Groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Vandaag de laatste phpbb2 software update geinstalleerd. versie 2.0.17 voor de freaks onder ons. Volgens mij werkt alles nog prima, mochten er opeens toch vreemde problemen zijn dan hoor ik het graag hier!

Groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi allemaal,

Hier ben ik weer even. De vaste klanten zal het wellicht zijn opgevallen maar ik ben zo'n beetje 2 maanden offline geweest omdat ik van internet provider ben overgestapt. Omdat zo'n beetje alles fout ging wat fout kon gaan heb ik per vandaag pas internet maar morgen is dit alweer voorbij omdat het vreselijke wanadoo de lijn morgen afsluit. Ik heb wanadoo 2 maanden de tijd gegeven om e.e.a. technisch in orde te maken en zij hebben dit niet gered. Dus ik heb vervolgens opgezegd zodat ik kan overstappen naar een andere provider. Wat denk je ? Op de dag voordat het word opgezegd werkt internet opeens. En dit dankzij een KPN monteur die vandaag langs de centrale ging omdat ik een storing had op mijn vaste lijn. Pfffff. Tja. het is een lang en frustrerend verhaal maar het komt er op neer dat de afsluiting niet meer ongedaan kan worden gemaakt en ik dus per 1-11-2005 weer zonder internet zit en het weer 3 tot 6 weken kan duren voordat er weer adsl op mijn lijn zit. Grrrrrrrr. Om gek van te worden... naja... sorry... ik kan er verder niets aan doen.

Ik vertrouw erop dat het forum blijft draaien en zo niet.. tja.. dan kan ik er weinig aan doen zolang ik niet kan netten.

Hee de groetjes allemaal en tot snel! (hoop ik)

Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Vandaag heb ik de nieuwste phpbb versie geinstalleerd zodat we weer lekker up to date zijn en zo min mogelijk beveiligingsrisico lopen. we zitten nu op 2.0.18 en volgens mij is alles goed gegaan. Mochten er vreemde gebeurtenissen zijn of dingen die niet kloppen neem dan contact op met mij !

Groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Vandaag wederom de laatste php forum software geupdate. We zijn weer helemaal bij, mochten er problemen zijn mbt het forum dan hoor ik het graag.

groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Vandaag nieuwe forum indeling. Diddle style verwijderd.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

De stel jezelf voor bericht is door omstandigheden verwijderd. Lullig maar niets meer aan te doen. Wellicht dat mensen zich opnieuw willen voorstellen in de viewtopic.php?t=88 topic.

Groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi allemaal,

Het gaat goed met het forum, al zeg ik het zelf. Ik heb nu echt het gevoel dat het begint te lopen (ja ik stel hoge eisen :)) en ik ben hier ook heel blij mee. Ja sommige berichten zijn een rommeltje en ja e.e.a. is in het begin mischien niet handig opgezet maar ik ben allang blij dat er veel vraag naar dit forum is en wij eindelijk een vaste haven hebben gevonden voor ons probleem. De rommel van vroeger leren we wel mee leven. Al verzoek ik een ieder om even de moeite te nemen goed te kijken waar je wat kunt plaatsen. Dus proberen in een thread (bericht) zoveel mogelijk over de betreffende onderwerp te schrijven!

In den beginne :lol: waren er heel weinig gebruikers en moest ik zelfs berichten kopieeren die al eerder op de voorloper van dit forum (groups.msn.com/overmatigzweten) stonden. Ik ben altijd van mening geweest dat dit "project" bestaansrecht heeft en noodzakelijk is, gezien de vele berichten is dit ook zo. Ik maak dit forum niet alleen, jullie maken het forum ik geef slechts de gelegenheid. Hiervoor wil ik jullie allemaal
bedanken!!!!!!!

Ik heb bewust gekozen om een forum te beginnen zonder de geeikte regels. Uiteraard gelden de normale gedragsregels zoals deze ook in het normale dagelijks leven gelden en doe ik een beroep op het gezond verstand van een ieder.

Ik ben er trots op dat dit ook gebeurd en dat zich vooralsnog geen excessen voordoen. (Lees ik heb nog nooit iemand hoeven verwijderen). Mijn complimenten hiervoor want jullie maken dit forum zoals het is en corrigeren elkaar waar nodig!!! Het kan dus toch!!!!!!!!!!! hi

Uw beheerder,

Fropseltjes,

Thijs
Ach
Rivier
Rivier
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 23:01
Contacteer:

Bericht door Ach »

Thijs schreef:H
Fropseltjes,
Gelijk een goede reden om de eerste gebruiker te verwijderen. Dit soort taal kan natuurlijk niet.......!?!!

Maar eh, zie je een piek qua bezoekers nadat de url in tijdschrijften is verschenen?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Per heden is TomH moderator geworden op dit forum.

Ik zoek nog iemand die veel op het forum te vinden is en bereid is om ook moderator te worden.

Moderator houd in dat je berichten kunt verwijderen, verplaatsen, sluiten en openen. Omdat er de laatste tijd heel veel spam berichten op het forum worden gezet is een extra moderator geen overbodige luxe.

Enige eisen zijn: betrouwbaarheid en vaak inloggen op het forum.

Ik hoor reacties graag via een pm.

Groetjes Thijs
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

YEAH!! Unlimited power!! Mwhuhahaha! :mep :devil

Ohw... ahum. Sorry. ;) Ik ben over een paar weekjes niet meer zoveel online omdat ik m'n nieuwe huisje voorlopig nog geen internet aansluiting neem. Maar ik zal m'n best doen om de boel een beetje in goede banen te leiden. Ik denk niet dat ik veel hoef te doen want het gaat hier prima zo dacht ik. Alleen jammer van het spam de laatste tijd, maar die zal ik dan z.s.m. deleten.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi allemaal,

Per heden is Angela moderator geworden op dit forum.

De vacature is nu gesloten! :)

groetjes Thijs
Plaats reactie