Ervaring met Hidrex GS400

Iontoforese apparatuur te koop aangeboden/gezocht

Moderators: Thijs, Erje

JVG
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 19 aug 2013, 20:01
Contacteer:

Ervaring met Hidrex GS400

Bericht door JVG »

Middels dit bericht wil ik graag mijn positieve ervaring delen mbt de Hidrex GS400. Wellicht kan ik er andere mee helpen.
Ik had altijd ontzettend last van zweethanden sinds mijn puberteit, dit maakte mij erg onzeker. Zowel sociaal als zakelijk probeerde ik het schudden van handen dan ook altijd te ontlopen.

Ongeveer 3 jaar geleden heb ik op dit forum gelezen over de behandeling met Lontoforese apparatuur. Ik zag op tegen de vrij hoge investering maar besloot toch de gok te wagen. Nu kan ik zeggen dat dit mijn beste beslissing ooit is geweest. Tot op de dag van vandaag zijn mijn handen kurkdroog. Het vergt wel de discipline om dit wekelijks goed bij te houden anders komt het zweten al snel terug. Ik gebruik het apparaat gemiddeld om de dag en dan op 35 Volt gedurende 20 minuten.

Ik ben gestart met iedere dag behandelen gedurende 2 weken en dan langzaam het voltage opschroeven tot de spanning nog verdraagzaam is. Na ongeveer 15 behandelingen waren mijn handen helemaal droog.

Mocht er iemand meer informatie willen hebben dan stel gerust wat vragen, ik beantwoord ze graag.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht