Maximum van hidrex gs 400?

Alles over iontoforese apparatuur en ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Hillie
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 11 sep 2011, 11:20
Contacteer:

Maximum van hidrex gs 400?

Bericht door Hillie »

Gisteren heb ik mijn hidrex GS 400 apparaat binnen gekregen via vanderBend prima service eergisteren besteld! Vandaag begonnen voltage op 21 gezet toen voelde ik met name links lichte prikkels. Tot hoever kan / mag je de voltage opvoeren? Is het de bedoeling dat je er naast nog crèmes en voet deo,'s blijft gebruiken?? Ohhhh ik hoop dat ik van die onaangename zweetvoeten afkom dan is het de dik 500 euro meer dan waard!! Ander zorg vergoed hem niet! 
Annemarie
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 08 jun 2005, 12:52
Contacteer:

Re: Maximum van hidrex gs 400?

Bericht door Annemarie »

Hallo,

Ik heb als leverancier de vrijheid genomen te reageren op uw bericht. Het is verstandig de dosering voor de handen met de Hidrex GS400 te starten op 20V. Echter, mocht blijken dat u na gemiddeld 10 behandelingen niet het gewenste resultaat bereikt, dan mag u geleidelijk aan gaan experimenteren met de tijd en de dosering, om zo de juiste en meest effectieve balans te vinden. Dit kan echter per patiënt verschillen zodat het lastig is om aan te geven tot hoe hoog u mag behandelen. Als u vragen heeft over uw behandeling, neemt u dan gerust even contact op met mij, of 1 van mijn medewerksters. Wij zullen dan samen met u bespreken wat in uw geval verstandig is.
Met vriendelijke groet,
Annemarie van der bend
(van der Bend bv/ Brielle)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht