Idromed 5PC werkt!

Alles over iontoforese apparatuur en ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Maria1
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 21 feb 2011, 22:43
Contacteer:

Idromed 5PC werkt!

Bericht door Maria1 »

Ik ben klaar met al deze forums. Heb het helemaal gehad met druppelende handen en voeten letterlijk en figuurlijk dus: Ik wil alleen nog vermelden dat ik vorige week, 11 feb. dit aparaat uit Duitsland heb ontvangen en na 6 dagen(!) zijn mijn handen en voeten kurkdroog. 15 Min. per dag voor 9 dagen op 15 ampere en nu ga ik om de dag proberen deze behandeling te doen. Hopelijk uiteindelijk alleen 1x in de 4 dagen of 2x per week of zoiets. 6 Dagen schijnt vrij snel te zijn, ik kan het ook niet geloven. Laatst een feestje gehad en ik kon gewoon iedereen voor het eerst een hand schudden zonder m'n handen 10x van te voren af te vegen. Voeten ook kurkdroog, zelfs bij sporten, ik denk nog droger dan bij 'normale mensen' (om het zo maar even te noemen). Nu maar hopen dat het blijft werken, ik heb nog niet kunnen vinden op internet wat het apparaat precies met je porieen doet. Het gekke is dat ik nu ook minder over m'n lichaam zweet (minder zenuwen of zo). Het is wel heel duur, rond de 500 euro.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht