drionic

Alles over iontoforese apparatuur en ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Anneleen
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: do 04 aug 2005, 17:53
Contacteer:

drionic

Bericht door Anneleen »

Hey mensen !
Ik ben nieuw op dit forum... Ik ben harpiste (professioneel) en doordat mijn handen overmatig zweten, vormt dit echt een hinderpaal voor mij. Ik heb al heel veel dingen geprobeerd, ook door homeopathie enzovoort.. maar niets helpt. Ik heb vandaag het toestelletje drionic toegestuurd gekregen en heb het meteen uitgeprobeerd. Op het internet lees ik overheersend positieve ervaringen van mensen die het gebruiken/gebruikt hebben, dus ik heb wel hoop.. Heeft hier nog iemand ervaring mee? Ik weet eigenlijk niet goed hoe hoog ik de draaiknop van het toestel moet zetten, wat ik zou moeten voelen en wanneer het echt efficient is? Kan iemand mij hiermee verder helpen? Alvast bedankt !
Eva
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: do 11 aug 2005, 13:43
Contacteer:

Bericht door Eva »

Hoi,

ik ben er mee bezig. Mijn fysiotherapeut heeft 'm besteld en nu is het wachten. Dus ik weet niet hoe het voelt etc. Volgens mij hoor je na 3 weken wel verschil te moeten merken, en dan drie weken elke dag een halfuur maar dat wist je zeker wel..

Hoelang duurde het bij jou voordat 't kwam? Ik wacht nu een week ofzo..

Groetjes!
Anneleen
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: do 04 aug 2005, 17:53
Contacteer:

Bericht door Anneleen »

hoi !

Ik heb het besteld in Heverlee bij de firma "Dermat", die dit product in vooraad heeft. Ik heb op een woensdagnamiddag gebeld en de donderdagmorgen was het al bij mij thuis !
Ik ben er nu ongeveer 10 dagen mee bezig, denk ik...
Soms voel ik helemaal niks, wanneer ik het doe, andere keren van het begin tot het einde (zo'n soort tinteling), en andere keren zo plots helemaal aan het einde... Heel vreemd ! Ben benieuwd hoe het bij jou verloopt ! Hoop dat het iets positiefs oplevert ! In ieder geval: heel veel succes ermee !
Eva
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: do 11 aug 2005, 13:43
Contacteer:

Bericht door Eva »

Dankjewel! Volgens mij hoor je idd een tinteling te voelen ofzo..

In Rotterdam ergens bij een fysiotherapeut hadden ze het ook gedaan en toen werkte het bij 3 van de 200 mensen niet..

nou dat is toch bemoedigend!
Anneleen
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: do 04 aug 2005, 17:53
Contacteer:

Bericht door Anneleen »

idd !! zeer bemoedigend !
ik ben nu ongeveer 7 dagen bezig... en ik heb het 2 keer per dag een half uur gedaan ( bij de handleiding stond dat het geen probleem was het twee keer te doen per dag, als je het kon verdragen.. maar wel in sessies van 30 minuten en zeker niet meer dan een uur per dag) Ondertussen heb ik er dus al 7u opzitten, en ik merk nu al verbetering! ben er echt heel blij mee.. ik hoop dat het bij jou het zelfde resultaat heeft !
laat me weten hoe het meevalt !
Eva
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: do 11 aug 2005, 13:43
Contacteer:

Bericht door Eva »

Tof! Ja ik zal hier neerzetten hoe het bij mij gaat..

Morgen maar es die fysiotherapeut bellen of die m al binnen heeft..
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Anneleen schreef:idd !! zeer bemoedigend !
ik ben nu ongeveer 7 dagen bezig... en ik heb het 2 keer per dag een half uur gedaan ( bij de handleiding stond dat het geen probleem was het

<KNIP>
Hoi,

Mocht je in staat zijn de handleiding van de drionic in te kunnen scannen dan zou dat zeer welkom zijn. Ik zou de handleiding graag op dit forum willen zetten zodat toekomstige gebruikers van het apparaat zich kunnen verdiepen en e.e.a. kunnen lezen....

Groetjes Thijs en succes!!
Eva
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: do 11 aug 2005, 13:43
Contacteer:

Bericht door Eva »

Goed nieuws! Vanochtend de fysiotherapeut gebeld omdat het toch wel erg lang duurde, en hij vertelde dat het dit weekend was gekomen, hij had het al uitgeprobeerd en deed het erg goed en eind vd middag kan ik komen! Ws mag ik het appraat dan mee naar huis nemen en hij zal eerst even uitleggen hoe het werkt..

Groetjes
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

hoi Eva,

Succes en dat het je mag helpen.
Laat het ons weten aub???????!!!


Gr Kim
Eva
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: do 11 aug 2005, 13:43
Contacteer:

Bericht door Eva »

Hai! Morgen haal ik de koffer op, vandaag al even een paar minuutjes uitgeprobeerd..(!)

Anneleen, ik voelde alleen bij het verzetten van de stand een schokje maar verder voelde ik niet zoveel, had jij dat ook? Begon jij ook met een hoge stand? 8 of 9 ofzo?

Ik zal laten weten hoe het gaat!

Groetjes
Anneleen
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: do 04 aug 2005, 17:53
Contacteer:

Bericht door Anneleen »

Anneleen, ik voelde alleen bij het verzetten van de stand een schokje maar verder voelde ik niet zoveel, had jij dat ook? Begon jij ook met een hoge stand? 8 of 9 ofzo?

Hoi Eva !

dus vandaag aan de slag ;)
De eerste keer dat ik het probeerde heb ik het eerst op de hoogste stand gezet en vervolgens een beetje teruggedraaid. De eerste keer voelde ik inderdaad ook niets, enkel de laatste 10 minuten kreeg ik opeens een hevige schok !
Normaalgesproken zou je de eerste keer ook niet noodzakelijk iets moeten voelen...
Heb jij het uitgeprobeerd met of zonder iets op je vingertoppen - en nagels te doen?

Heel veel succes ermee !
Eva
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: do 11 aug 2005, 13:43
Contacteer:

Bericht door Eva »

Hoi!

Vandaag voor het eerst een half uur, gelijk op de hoogste stand, in het begin voelde ik niks, maar na 5 minuten ofzo begon het steeds meer te tintelen.
Ik heb niks op mijn vingertoppen en nagels gedaan.. Moest dat dan?

Groetjes!
Anneleen
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: do 04 aug 2005, 17:53
Contacteer:

Bericht door Anneleen »

heey EVa !

Hoe gaat het ondertussen met je?

Over die vingertoppen en nagels.. ik doe daar gewoon een beetje vasaline aan, omdat dat de gevoeligste delen zijn van de hand. Had ergens gelezen dat dat aan te raden was, maar als jij daar geen last van hebt, is dat des te beter he !

Nog veel succes !

groetjes,

Anneleen
Eva
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: do 11 aug 2005, 13:43
Contacteer:

Bericht door Eva »

Hoi,

Nee heb er niet zoveel last van, maar je nagels komen toch ook helemaal niet op de sponzen?

Ben nu morgen een week bezig, en ik weet niet of het al kan maar het lijkt wel of ik al minder zweet, jij bent nu 2 weken bezig he? Merk je al wat?

Groetjes!
Anneleen
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: do 04 aug 2005, 17:53
Contacteer:

Bericht door Anneleen »

Hoi !

Welk merk van toestel heb jij dan?
Het systeem van drionic dat ik heb, werkt met water, en zo zitten mijn vingers ook voor een deel in het water, zodat dat ook behandeld wordt... Maar blijkbaar heb jij dan iets anders?
Ik ben nu van de 5e augustus bezig, en ik voel al een tijdje resultaat, dus ben een beetje aan het afbouwen! Ik ben er echt heel blij mee, want heb over een weekje wedstrijd in frankrijk, waar het waarschijnlijk weer warm zal zijn, en dan glijd ik tenminste niet van de snaren ;-)

succes nog!
groetjes
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht