Mijn ervaring, misschien hebben jullie er wat aan...

Alles over iontoforese apparatuur en ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
GJB
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 22 sep 2008, 20:21
Contacteer:

Mijn ervaring, misschien hebben jullie er wat aan...

Bericht door GJB »

Hoi,

Graag wil ik mijn ervaring kwijt, misschien hebben jullie hier wat aan.

Al sinds mijn pubertijd heb ik last van overmatig zweten, oksels handen en voeten. Alle potjes geprobeerd maar niets hielp. Echter sinds 3 maanden is er in mijn leven veel veranderd. Via dit forum heb ik odaban besteld bij sweat-guide.nl en ervaarde naar een week zeer veel succes bij mijn oksels en voeten. Ik kan wel zeggen dat ik daar geen probleem meer mee heb. ( Ik kan nu alles dragen wat ik wil en durf zelfs mijn schoenen uit te trekken in een schoenenwinkel).

Bij mijn handen was er wel verbetering maar niet echt voldoende resultaat.

Ik heb toen contact gezocht met sweat-guide en zij hebben mij de Idromed5 geadviseerd. Omdat het een fikse investering was euro 669,00 werd mij verteld dat ik het apparaat op proef een maand mocht gebruiken tevens kon ik langs komen voor een instructie. Nadat ik het apparaat ontvangen had ben ik meteen van start gegaan ( 1ste week elke dag) en na 4 weken had ik volledig droge handen.

Voor degenen die ook last hebben van zweetvoeten en natte handen: de idromed kan gecombineerd gebruikt worden.



Groetjes……….
Robbedoes
Beekje
Beekje
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 30 jul 2007, 16:42
Contacteer:

Bericht door Robbedoes »

Hoi GJB!

Ik zou graag nog wat dingen willen weten over het gebruik van de Idromed, namelijk:

-aantal behandelingen per week
-duur van de behandelingen

Zelf gebruik ik ook een Iontoforese apparaat maar heb hier maar erg weinig resultaat mee. Misschien komt dat doordat ik niet precies weet hoe vaak en hoe lang ik hem moet gebruiken.

Ik hoor het graag van je!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht