drionic: slechts gedeeltelijk resultaat

Alles over iontoforese apparatuur en ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
sanneb
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 18 jun 2008, 12:45
Contacteer:

drionic: slechts gedeeltelijk resultaat

Bericht door sanneb »

Hallo.
Ik ben nu al iets langer dan 2 weken bezig met het gebruik van de Drionic, maar helaas moet ik zeggen dat mijn verwachtingen toch niet helemaal vervuld zijn.
Het onderste deel van mijn handpalm is wel al een tijdje krukdroog, maar het bovenste deel en mijn vingers zweten nog steeds ontzettend veel.
Ik vroeg me nu af of dit nog vanzelf zal beteren. Of ik misschien mijn hand niet efficiënt genoeg in dat bakje leg. Is het misschien een goed idee om het apparaatje omgekeerd te gebruiken?
Zijn er nog mensen met dezelfde ervaring?
Alle tips zijn uiteraard welkom!

Alvast bedankt en veel succes aan iedereen!
Groetjes.
Naske
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: di 17 jun 2008, 11:26
Contacteer:

Bericht door Naske »

Je kan idd de drionic omgekeerd gebruiken. Dus je handpalm in het water leggen en je vingers op het bovenste deel. Ik moet wel zeggen dat ik ook nooit heel mijn handen droog krijg. Maar ik ben al blij met een droge handpalm moet ik zeggen. Het bovenste deel van mijn handpalm krijg ik ook nooit helemaal droog, omdat dat gedeelt niet in het water ligt. Gewoon zelf een beetje proberen.
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

mijn handen zijn niet zo groot (size s handschoenen zijn al oversized)
en heb ook maar de stap genomen om een drionic te bestrellen.
ik ben het op mijn werk zo beu al dat commentaar op mijn handschoenen als ik achter mijn bureau zit..

ben benieuwd :)


besteld en betaald... spannend spannend..
ben ook benieuwd naar wanneer mijn odaban binnen komt...
credit card is ook al binnen.. wat een cadeautjes deze week, mijn puzzelboekje wat ik besteld had ook al ^^
als odaban en drionic mij ook zo blij kunnen maken, kan mijn maand niet meer stuk ;)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht