Drionic: duim en wijsvinger zweten nog...

Alles over iontoforese apparatuur en ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Morpheus
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: do 23 feb 2006, 14:55
Contacteer:

Drionic: duim en wijsvinger zweten nog...

Bericht door Morpheus »

Ik gebruik nu al een hele tijd mijn Drionic apparaat. Over het algemeen ben ik er wel tevreden mee, behalve dan het feit dat het veel tijd kost en het best een geklooi is met water en batterijen, etc.

Het is best effectief, met één uitzondering: bij beide handen zweten mijn duim en wijsvinger (en de huid er tussen) nog steeds. Ik vermoed dat dit komt omdat de duim moeilijker aan de andere helft van het apparaat komt, en er dus minder stroom doorheen 'loopt'. Herkend iemand dit? Iemand oplossingen?
zweethandje
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 26 mar 2007, 22:36
Locatie: Lanaken
Contacteer:

Bericht door zweethandje »

Jup, ik ervaar hetzelfde met de drionic. Het slaat het beste aan op mijn handpalm. Over het algemeen minder aan mijn vingers en idd zeker duim en ertussen in. Ik heb al wel geprobeerd mijn handen er andersom en wat hoger enzo op te leggen, maar krijg het daarmee toch niet echt opgelost. Sinds een tijdje heb ik de hidrex aangeschaft, zou een beter toestel moeten zijn, maar ergens ben ik meer tevreden van mijn oude vertrouwde drionic. Op de plaatsen waar het helpt, is het bij de drionic dan echt wel droog, terwijl bij de hidrex ik de indruk heb dat ik het nergens echt droog krijg, als k het echt warm heb of zenuwachtig word, komt het er aardig doorheen...
Niets aan te doen dus, mss combineren met axitrans, odaban, ... vooral op die plaatsjes.
Succes verder!
caroline
Beekje
Beekje
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 21:12
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door caroline »

Hej hallo,

ik gebruik hetzelfde als jullie, en ervaar hetzelfde. toen kwam ik met het idee om geen sponsjes te gebruiken (gebruiken jullie die wel?) maar de bakken gewoon helemaal met water vullen. het voelt nog lekkerder aan ook ;p

groetjes..
Vanbrug47
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 10 nov 2008, 12:07
Contacteer:

Re: Drionic: duim en wijsvinger zweten nog...

Bericht door Vanbrug47 »

Hoi,

ik hoop hierbij voor velen een goede tip door te kunnen geven om ook het zweten van plekken als duim, tussen de vingers, en holletje van de handpalm van je hand te kunnen verhelpen met de Drionic. Leg in water gedrenkte watten op deze plekken. Of, nog handiger, koop bij de apotheek witte katoenen handschoentjes. Knip de duim en de hele rij vingers eraf. Trek ze goed nat aan en ga ermee op het apparaat. Zo wordt er op deze plekken ook contact gemaakt met het apparaat. Werkt heel goed! Ik doe het zo al veertien jaar! Let wel op dat je dit natuurlijk niet met een hele handschoen doet, want dan krijg je een schok. Je mag immers het tussenstuk niet overbruggen. Vandaar dat ik ze afknip. Ik laat bij het afknippen de vingers wel aan elkaar zitten door een rand van ongeveer twee centimeter en prop die dan tussen mijn vingers, waardor die plek ook behandeld wordt.
ik kreeg deze tip destijds van mijn dermatoloog.
Laat me weten of het bij jullie ook werkt! Zo heb je op nog meer plekken profijt van de Drionic.

Groetjes Ing
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht