Drionic

Alles over iontoforese apparatuur en ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Robbedoes
Beekje
Beekje
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 30 jul 2007, 16:42
Contacteer:

Drionic

Bericht door Robbedoes »

Ben laatst bij een dermatoloog geweest voor het overmatig zweten aan mijn handen en voeten. Heb zo onderhand alle zalfjes deo's pilletjes ed gehad en hij adviseerde mij nu een Drionic te proberen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Ben ook wel benieuwd of dit vergoed wordt door het ziekenfonds...

Greetz.....
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Even naar het juiste forum verplaatst. :) Kijk eventjes wat rond in het Iontoforese deel, daar staat denk ik wel wat informatie voor je op. Succes ermee!
Robbedoes
Beekje
Beekje
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 30 jul 2007, 16:42
Contacteer:

Bericht door Robbedoes »

Sinds een aantal maanden gebruik ik een Idromed4 van dr Honle. Dit is een apparaat dat hetzelfde werkt als de hidrex en de drionic. Voordeel van deze Duitse versie is dat hij een stuk goedkoper is dan de hidrex en de drionic!

Ik gebruik hem 2 keer per week op mijn handen en voeten. Bij mijn voeten is het zweten goed afgenomen, soms is het een beetje klam maar de druppels vallen er (gelukkig) niet meer vanaf. Bij mijn handen is de werking een stuk minder. Het zweten neemt wel af maar niet zo erg als ik gehoopt had.

Ik vraag me nu dus af hoe lang en hoe vaak anderen een hidrex of drionic gebuiken op hun handen? Misscien is mijn 2 keer per een half uur wel te weinig...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht