Drionic therapie werkt uitstekend!

Alles over iontoforese apparatuur en ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Annemarie
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 08 jun 2005, 12:52
Contacteer:

Drionic therapie werkt uitstekend!

Bericht door Annemarie »

Ik had ook erg veel last van overmatig zweten, zowel oksels als handen en voeten. Na veel middeltjes en deo's heb ik een oplossing gevonden die voor mij heel goed werkt. Een apparaatje (drionic) waarmee je d.m.w. een zwakstroom elke dag je handen voeten of oksels mee kan behandelen. Dit doe je dan een week of 6 en de klachten zijn nagenoeg verdwenen. Je moet dan wel 1x in de zoveel tijd nog een kuur doen om droog te blijven. Hoe het precies werkt weet ik ook niet maar ik had er erg veel baat bij. Dit apparaat is verkrijgbaar bij de fa. van der Bend in Brielle (www.vanderbend.nl). Misschien heeft iemand iets aan deze informatie.
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

Hallo Annemarie

Heb je last van bijwerkingen met dit apparaat (irritatie)
en doet het pijn bij het gebruiken?

Groetjes, Carina :D :D :D :D
TiGeR79
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 19:29
Contacteer:

Bericht door TiGeR79 »

Carina schreef:Hallo Annemarie

Heb je last van bijwerkingen met dit apparaat (irritatie)
en doet het pijn bij het gebruiken?

Groetjes, Carina :D :D :D :D
Nou ik gebruik dit apparaat ook voor mijn oksels...
qua bijwerkingen : ik ben toen misschien iets hard van stapel gegaan en heb de eerste keer op zijn maximale stand (2 standen namelijk) een uur lang aangehouden. Dit had als gevolg dat ik de volgende dag ben flauwgevallen tijdens een voetbalwedstrijd... Aangezien ik niet wist of het hieraan lag (kreeg namelijk een lage bloeddruk) heb ik bloedproeven enzow gedaan waaruit bleek dat ik gewoon gezond was... Dus toen kwam bij me op dat dat het toevallig overeenkwam met het gebruik van die Drionic en ik er geen last meer van had toen ik daarmee gestopt ben (direct na 2 dagen dus ;) )
Vervolgens gewoon rustiger aan gedaan, gind dan een kwartier op lage stand, daarna half uur op lage stand, nu doe ik een half uur op hoge stand zonder problemen...
Het doet geen pijn, prikkelt wel (er loopt uiteindelijk stroom)...
Qua resultaten : volgens mij ben ik in totaal langer dan 6 weken mee bezig geweest (kan ook niet nader aangezien ik de eerste 4 weken alleen op lage stand heb gewerkt) en moet toegeven dat het wel wat heeft geholpen.... Heb nog steeds wel last van overmatig zweten maar wel minder... In combinatie met die odorex extra dry zie ik wel degelijk resultaat...
als er no vragen zijn dan beantwoordt ik ze graag....
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

Hoi TiGeR

Ik denk dat de Odorex extra dry beter z'n werk doet als de Drionic.

Carina
TiGeR79
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 19:29
Contacteer:

Bericht door TiGeR79 »

nou ik denk niet dat het die odorex alleen is want die gebruikte ik al voordat ik de drionic heb aangeschaft, en moet zeggen dat de resultaten bij mij tegenvielen van die odorex alleen... dus het is echt de combinatie van de twee dat het mij mij doet...
Vincent
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 17 jun 2005, 22:41
Contacteer:

Bericht door Vincent »

Ben nu ongeveer een week bezig met de drionic-kuur en merk al duidelijk een vermindering van het overmatig zweten in de oksel.
De hoogste stand van het apparaatje is bij mij meer pijnlijk dan prikkelend, dus voorlopig hou ik de lage stand aan en ga langzaam over op de hoge stand. De enige bijwerking tot nog toe is een klein beetje jeuk onder de oksel. Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

En reagerend op Carina, Oderex ED werkte bij mij voor geen meter, hoogstens alleen de eerste 5 minuten van de dag...
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Wat ik begrepen had is dat er tegenwoordig zelfs iontoforese apparatuur is tegen overmatig zweten bij je billen of rug. Wellicht een mogelijkheid voor mensen die daar zweten?
Ach
Rivier
Rivier
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 23:01
Contacteer:

Bericht door Ach »

Thijs schreef:Wat ik begrepen had is dat er tegenwoordig zelfs iontoforese apparatuur is tegen overmatig zweten bij je billen of rug. Wellicht een mogelijkheid voor mensen die daar zweten?
Heb je nog een bron waar je deze informatie vandaan hebt?
Daar maak je Achje erg blij mee........
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Zover ik weet kun je op een hidrex apparaat sponjes aansluiten die je vervolgens op andere plekken kunt gebruiken zoals rug billen etc.
Ach
Rivier
Rivier
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 23:01
Contacteer:

Bericht door Ach »

Ik hoop maar dat de kans op elektrocutie laag is......
Kinep
Vijver
Vijver
Berichten: 77
Lid geworden op: di 23 aug 2005, 16:17
Contacteer:

Bericht door Kinep »

Thijs schreef:Zover ik weet kun je op een hidrex apparaat sponjes aansluiten die je vervolgens op andere plekken kunt gebruiken zoals rug billen etc.
Als ik deze post combineer met de post van Annemarie (ook voor hoofd) dan kunnen er al heel wat mensen geholpen worden !! Samen op weg naar een oplossing !
saar XX
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: za 06 sep 2008, 12:58
Contacteer:

Drionic

Bericht door saar XX »

Hallo!

Ik heb mijn drionic toestel gekocht bij Dermat Medical Supplies NV in Leuven. Na een telefoontje kreeg ik het per post toegestuurd en ben hiervan heel tevreden!! Eentje voor handen en voeten, maar er zijn er blijkbaar ook voor de oksels.

Je begint met elke dag een behandeling van 30 min en na een 3-tal weken bouw je af, tot je stopt met zweten en het blijft effectief weg tot een 4tal weken.

Wat een opluchting!
:D
susan
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 02 jun 2010, 15:53
Contacteer:

Re: Drionic therapie werkt uitstekend!

Bericht door susan »

Hallo ben Susan en ben 26 jaar.
Heb al heel erg lang last van overmatig zweten, voornamelijk bij mijn oksels, handen en voeten.
Waneer ik ontspannen ben heb ik er minder last van, maar zodra ik ook maar een beetje zenuwachtig ben gutst het zweet me overal vandaan.
Heb ook iets heel geks met mijn voeten. Zodra ik mijn sokken uit doe komt het zweet me overal vandaan.
Waneer ik deze weer aantrek, wordt het langzaamaan weer droog.
herkent iemand dit?
Op dit moment ben ik er weer erg mee bezig.
Van alles al uitgeprobeerd in het verleden ook botoxinjecties in mijn handen wat me niks geholpen heeft.
Over 3 weken ga ik naar de dermateloog en hoop de iontoforese apparatuur te gaan proberen.
Groetjes
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht