Ervaringen met dermadry iontoforese apparatuur?

Alles over iontoforese apparatuur en ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Ervaringen met dermadry iontoforese apparatuur?

Bericht door Thijs »

Zijn er mensen hier die ervaring hebben met iontoforese apparatuur van dermadry ?
Zo ver ik weet is dit een behoorlijk groot bedrijf uit Canada die wereldwijd veel iontoforese apparatuur verkoopt. Ze hebben apparatuur voor overmatig zweten op de handen en voeten maar ook voor onder de oksels. Ik ben benieuwd wie er een apparaat bij dermadry heeft gekocht en hoe deze bevalt. (in vergelijking met een ander merk mag ook natuurlijk.)

https://www.dermadry.com
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Ervaringen met dermadry iontoforese apparatuur?

Bericht door Thijs »

Even contact gehad met dermadry en zij geven aan dat zij gratis verzenden naar elk land. Ook retourneren is gratis. Ik hoor weinig mensen hier op het forum over dermadry iontoforese itt internationale fora. Iemand?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Ervaringen met dermadry iontoforese apparatuur?

Bericht door Thijs »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
nismit
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 13 dec 2021, 09:36
Contacteer:

Re: Ervaringen met dermadry iontoforese apparatuur?

Bericht door nismit »

Hoi,

Mijn naam is Niels de smit, ben 34 jaar oud. Ben Getrouwd, vader van 2 Jongens en Project leider bij ASML
ik heb last van overmatig zweten in mijn voeten (gelukkig alleen vocht en geen nare geurtjes)

ik kreeg via DermaDry een emial bericht dat Thijs hier op het forum een interview had gedaan met DermaDry. ik gebruik de Dermadry al een geringe tijd, ik stuurde hem een mail omdat ik niet bewust was van het feit dat dit forum bestond. Hij vroeg mij aan te melden en mijn ervaring te delen

Mijn Verhaal:

Jaren lang heb ik al last van overmatige zweetvoeten, sommige van mijn schoenen verdwenen in het niets door het overmatige vocht. ik droeg van schoenen van blackstone met schapenvacht erin, maar ook daar in de winter ijskoude voeten door vocht. (gelukkig heb ik nooit echt stinkvoeten gehad)

een jaar of 2 geleden begon mijn rug steeds meer klachten te geven, (slechte schoenen) en aangezien ik nogal van de ''fashion kleding'' ben kwam ik uit bij de schoenen van het merk Red-Wing. deze stevige volledig lederen schoenen zijn perfect voor mij. geven de juiste steun en zien er nog eens vet uit.

in tegenstelling tot sportschoenen neemt het leer niet als een spons al het vocht op. dus het werd al snel een broeierige bedoeling, maar rugklachten waren weg. inmiddels al meerdere paren gekocht en een schoendroger om het te reguleren en de schoenen in goede conditie te houden (er onstond soms zelfs schimmel in de schoen, gelukkig ook weer zonder geur) en ja mijn neus doet het goed, net als die van mijn vrouw :)

toen maar eens flink gaan googlen, allerlei sprays en poeders en zalfjes geprobeerd, Odaban, Pedifris etc, alles leek maar tijdelijk te werken, en geen oplossing te bieden, ook 1000 verschillende soorten sokken. Uiteindelijk wel fan van de +MD Bamboo sokken geworden

via Dr zweet (jean Pierre de wild) werd ik op Iontoforese gewezen, na een hoop gegoogled te hebben kwam ik erachter dat die apparaten lachend 700euro kosten en er geen stuiver vergoed werd.

Tot ik de Dermadry tegen kwam. goed geprijsd een mooie website, kon betalen met Creditcard. 100dagen niet goed geld terug, en veel lovende recenties. Na een week twijfelen en wikken en wegen dacht ik , wat heb ik nog te verliezen. Bam de bestelknop ingedrukt en 5 dagen later was hij in huis. (mei 2021)

Het apparaat ziet er erg goed uit en de set is van goede kwaliteit, het boekje doorgelezen en van start gegaan. na 4 behandelingen was er resultaat.

minder zweet zeker een reductie van 50%, door behandeld volgens het schema, maar kwam voor mijn gevoel niet verder dan 80% reductie (wat al erg goed is!)

op de site word geadverteerd dat ze experts hebben die advies op maat geven.... Dat klopt!

na een mailtje met een hulpvraag , werd ik gekoppeld aan Sandra. We hebben tot de dag van vandaag nog contact over hoe het gaat, ik krijg persoonlijk advies en behaal zeer goede resultaten.

mijn record is 27 dagen zonder behandeling een droogte van zeker 95% (wat normaal is, een mens zweet nou eenmaal). daarna werkt het als het ware uit en moet je opnieuw behandelingen gaan doen.

Ik behaal goede resultaten en wilde dit graag met jullie delen, ik weet hoe jullie je voelen

ik hoop dat mijn verhaal inspirerend werkt voor jullie, en ik ben in geen opzicht verbonden aan DermaDry.

mochten er vragen zijn, hoor ik ze graag

gr Niels
Moderator
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: za 02 apr 2022, 08:52
Contacteer:

Re: Ervaringen met dermadry iontoforese apparatuur?

Bericht door Moderator »

Na lang wikken en wegen heb ik uiteindelijk maar besloten om iontoforese te gaan proberen, gezien de relatief hoge prijs van botox injecties en de complicaties die kunnen ontstaan m.b.t. tot ETS (compensentoir zweten).

Ik lees al heel lang mee op dit forum (met name voor informatievergaring, ervaringen etc.) aangezien ik sinds ruim 25 jaar las heb van Hyperhidrosis aan (met name) mijn handen. Vreselijk, maar dat hoef ik hier niemand te vertellen denk ik.....

Om een heel lang verhaal kort te houden: Veel gelezen (o.a. review van Niels boven mij), veel Youtube-video's bekeken (zijn grotendeels 'gesponsorde' reviews, dus dat vind ik erg jammer) en een hoop vakliteratuur doorgenomen.
Uiteindelijk besloten om aan te schaffen (€400 + €80 invoerrechten). Positieve indruk, apparaat en overige zaken zien er heel degelijk uit.
Inmiddels 9 behandelingen achter de rug (1e op 10mA, rest op 15mA) en kan vermelden dat ik reeds na de 5e behandeling 100% droge handen heb!!
Echt fantastisch en ook nog eens volledig onverwachts!

Ben dus ongelofelijk blij dat het zo goed lijkt aan te slaan en kan het daarom ook alleen maar aanraden!


PS.
Ik ben 100% onafhankelijk, heb geen banden met DermaDry (of een ander bedrijf), krijg geen vergoeding (of iets wat daar op lijkt) en schrijf dit volledig uit eigen beweging. Mocht je twijfelen, kan ik alleen maar aanraden om intoforese te proberen. Of je nu DermaDry gebruik of een ander (bekend) merk zal hoogstwaarschijnlijk geen verschil maken.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Ervaringen met dermadry iontoforese apparatuur?

Bericht door Thijs »

Dank je wel voor je (eerlijke) review. Inmiddels is de dermadry ook verkrijgbaar vanuit Nederland bij van der Bend medical supplies. Doe er je voordeel mee. :duim:
Moderator
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: za 02 apr 2022, 08:52
Contacteer:

Re: Ervaringen met dermadry iontoforese apparatuur?

Bericht door Moderator »

Thijs schreef: ma 04 apr 2022, 17:58 Dank je wel voor je (eerlijke) review. Inmiddels is de dermadry ook verkrijgbaar vanuit Nederland bij van der Bend medical supplies. Doe er je voordeel mee. :duim:
Ah ok, wist ik niet. Scheelt dus ook nog eens invoerrechten! :bier
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht