Waaaah!

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
merel_1992
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: za 04 nov 2006, 12:10
Contacteer:

Waaaah!

Bericht door merel_1992 »

Hey,

Ik zweete nooit zo heel erg. Meestal had ik er geen last van. Af en toe wel. ik de zomer werd het wat meer, maar ook nog niet heel erg. Na de zomer werd het steeds meer. Er waren meer dagen dta ik wel plekken had, dan andersom. Nu kan ik enkel nog zwarte shirts aan! En dan heb ik nog steeds hele erge zweetplekken!

Ik dacht eert dat het misschien aan m'n jas lag ofzo, maar dta ik het ook niet. Ik doe nu sowieso als ik op school kom een ande shirtje aan (zwart), mara na 1 uur ijn de plekken alweer terug!

Het lijk wel alsof het gewoon sinds een maandje is ofzo, en het gekke is ik heb het (nog) alleen maar op school. Als ik thuiskom en ik heb het heel warm ofzo natuurlijk ook wel. Mar thuis kan ik met een hoge verwarming, en een vest over mijn shirt zitten, en dan in de avond zijn mijn plekken opgelost.

Soms heb ik er thuis ook last van, maar dan is het een klein beetje, zo'n heel klein vlekje. Maar op school kan ik gewoon niets meer doen waarbij mn armen niet langs m'n lichaam zitten. Ik schaam me dood! Gym is het toppunt, en ik zweet zelfs door mn vestje heen. (Ik heb nog nietd e kans gehad om te proberen om op school pas een vestje aan te trekken.)

Is dit blijvend? is dit hyperhidrosis? Komt het voor dat het maar een periode zo is? Want als ik hed e erst van mn leven heb... Dan wordt ik gek!

Liefs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi Merel,

Of dit blijvend is kan niemand je vertellen, alleen de tijd zal het leren. Maar dat dit sterk op hyperhidrosis lijkt is een feit.

Ik wens je veel sterkte en succes met het vinden van een oplossing. Als je deze site goed doorspit kom je geheid een hoop goede tips tegen.

groetjes Thijs
Gesloten