wie ben je??

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Mus
Beekje
Beekje
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:21
Contacteer:

Bericht door Mus »

Wat is je volledige naam: Marina
Geboren op : 25-3-1980
Lengte: 1.67
Gewicht: 55kg
Kleur haar: donkerbruin
Kleur ogen: groen/bruin
Waar woon je: Groot-Ammers, maar ga verhuizen naar Dordrecht
Heb je Zussen/Broers: 2 zussen en 2 broers
Wat is je opleiding: MBO
Wat doe je voor werk: ik werk op een kinderdagverblijf
Ben je getrouwd/vriend: ik heb een vriendin
Heb je kinderen: nope
Wat zijn je hobby's : concerten bezoeken, muziek, films, playstation, natuur, cultuur, psychologie, spiritualiteit, geschiedenis, bioscoopje, tv (Absolutely Fabulous, Heroes, Cold Feet, documantaires)
Heb je huisdieren: nee
Heb je lichamelijke versiersels: neuh
Wat is je favorieten eten: rucola pasta, frietjes & frikadel speciaal, lasagna, spaghetti, yoghurt met bramensap (gemaakt van bramen uit mijn tuin:D)
Wat is je favorieten drinken: chocolademelk, tegenwoordig ook weer Fanta, cappuchino
Wat is de mooiste/leukste film die je gezien hebt: onmogelijk om te beantwoorden....Fucking Amal, Little Miss Sunshine, Moulin Rouge, Spirited Away, What's eating Gilbert Grape etc etc etc etc
Wat is je favoriete muziek: van alles en nog wat..Jeff Buckley, Royksopp, Damien Rice, Ryan Adams, THe Delays, The Postal Service, Muse, Garbage, en ga zo maar door
Wat maakt jou blij: ik maak mezelf blij..
Waar heb je een hekel aan: rascisme, onrechtvaardigheid, kortzichtigheid, vooroordelen
Wat is je grootste blunder: geen idee maar ik vond het wel genant om aan de kapster te vragen of ze zwanger was.......wat ze dus niet was :lol: :lol: )
Wat is je wens voor de toekomst: Worldpeace :schommel
Wat zou je graag willen bereiken: ik heb geen dromen of wensen..
Wat zijn je postieve eigenschappen: dat ik opensta voor nieuwe ervaringen, andere meningen..zodat ik mezelf blijf ontwikkelen, ik ben positief ingesteld en kan mensen zich op hun gemak laten voelen in mijn buurt
Wat zijn je negatieve eigenschappen: ik denk en zie dingen nog te veel zwart/wit en ben lui
Wat is jouw levensmotto: Het komt goed, I live and I learn (heerlijke dooddoeners ;) maar voor mij werkt het!)

Foto komt nog wel. Of niet.
suzanne1986
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 19 aug 2007, 20:27
Contacteer:

Bericht door suzanne1986 »

Hallo allemaal!
Ik ben een jonge meid van 20 jaar en kom uit Amsterdam.
Helaas heb ik hetzelfde probleem als de mensen hier...overmatig zweten.
Het is fijn om te weten dat ik dus niet de enige ben...
Ik heb voornamelijk last van mijn gezicht en oksels.
Nou verder ben ik werkzaam in de kinderopvang.
Sinds januari ben ik vrijgezel.
Woon lekker alleen met mijn 2 katjes.
Uhhmmmzzzz wat kan ik nog meer vertellen....
Nou als jullie nog iets willen weten Just Ask!
Groetjes Suzanne
Moo
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 11:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Moo »

Oi, ik las dat ik geen nieuw onderwerp hoefde aan te maken om mezelf voor te stellen, dus dump ik hier maar wat ik kwijt wil: ik ben hier terecht gekomen op zoek naar wat overmatig zweten precies is en wil gewoon graag even m'n verhaal kwijt want het maakt me erg verdrietig.
Eerst even voorstellen: studente Germaanse talen van (momenteel) 20 in Gent (België), bewust last van te veel zweten onder m'n oksels sinds ongeveer 12 jaar, de dokter heeft als ik klein was blijkbaar wel al gezegd dat ik meer zweette dan andere kindjes.

Ik heb sinds ik het doorhad altijd van die wijde shirts gedragen tot ongeveer mijn 14e. Dan vond ik het echt welletjes met die afgrijselijke zooi en ben op gewone shirts overgestapt. Op intuïtie heb ik altijd stoffen gekocht waarin het niet zou opvallen, maar na al die jaren heb ik het gevoel nog altijd niet veel wijzer te zijn. Zo heb ik een shirt van de H&M in gebroken wit, gewoon katoen, waarin je het bijna niet ziet. Maar dan is er nog de jurk waarover ik het straks heb. Ik heb redelijk wat leuke kleren, maar een heel deel ervan draag ik nooit omdat ik er te laat ben achter gekomen dat ze niet geschikt zijn voor mij. En dat zorgt natuurlijk voor heel wat gemopper van moeder. Als het warm is, krijg ik ook vaak de vraag: "Heb je 't niet veel te warm?" en in koude periodes: "Moet je geen trui aan?"

Sinds drie maanden heb ik weer een vaste vriend die ik heel wat meer zie dan mijn ex. Er zijn dus meer gelegenheden waarbij hij plekken ziet. Bovendien heb ik er thuis zelden tot nooit last van, maar als ik buiten kom is het altijd hetzelfde spelletje. Hij woont op een halfuur met de auto van bij mij thuis, maar tegen dat ik daar aankom, is het élke keer weer hetzelfde. Gelukkig blijft het bij plekjes van gemiddeld een 5 cm diameter. Als ik bij hem de kans krijg wat af te koelen, verdwijnen ze soms wel. Hij moet wel denken dat ik dol ben op wandelen langs de dijk. :hammer
Als we samen ergens naartoe gaan, of het nu zijn vrienden zijn of een fuif, probeer ik altijd een excuus te hebben om niet bij hem te blijven slapen. Want ofwel gebruik ik halve inlegkruisjes om het een en het ander te proberen camoufleren en ik wil niet dat hij dat merkt (het is zo belachelijk), ofwel is m'n halve shirt/topje doorweekt en ik wil natuurlijk ook niet dat hij dat merkt.

Gisteren trouwde zijn zus en hij wilde doodgraag dat ik zou komen. Ik kon wel enkel blijven voor de mis en de receptie want ik zit momenteel nog met tweede zit. Ik had een mouwloze jurk gekocht in een stof die ik niet kan benoemen, maar die eruit zag alsof ze geen plekken zou tonen. Ik moest er wel een topje onder aan (want anders zou ik borsten flashen en da's niet de bedoeling ;) ), maar het enige dat te vinden was, zou zeker plekken tonen. Gelukkig waren de openingen van de jurk maar een klein beetje lager dan die van het topje. Ik had m'n voorzorgen genomen en weer halve inlegkruisjes in het topje geplakt, hoewel ik weet dat het niet veel helpt bij mouwloze kleren.
Tegen de tijd dat ik bij hem thuis aankwam, waren er al vlekken van minstens 10 cm, ook op m'n jurk! Het was nochtans maar een graad of 22. Ik heb dan maar m'n giletje aangetrokken, als ik genoeg met m'n armen openzit (wat belachelijk), droogt het dan soms erg langzaam. Maar toen ik een halfuur later even in de spiegel keek in de WC, kon ik wel huilen. Ook op m'n gilet waren al vlekjes van een cm of 5, die op m'n jurk en topje waren nog steeds even groot. Dat was rond 3 uur, in de uren erna is het enkel erger geworden. Ik heb de rest van de dag met m'n armen stijf tegen m'n lichaam gelopen, want ik wilde voorkomen dat één van de fotografen het per ongeluk zou vastleggen.
Het was de eerste keer dat ik z'n familie ontmoette, dus ik was best wel zenuwachtig, maar door dit voorval, is het enkel erger geworden. Het was een erg leuke dag, maar ik ben geen 5 minuten op m'n gemak geweest. Ik heb zelfs op de WC met m'n gilet zitten wapperen en er op zitten blazen, maar dat hielp natuurlijk niks. Ik kon ook niet wachten tot het zou helpen, want dan zouden ze wel denken dat ik doorgespoeld was of zo.
Ik moest om 8h al naar huis om nog te kunnen leren vandaag. Hoe leuk ik het er ook vond, ik was zo blij dat ik weg mocht. Het was echt vreselijk. Eenmaal thuis, ben ik in huilen uitgebarsten (ook deels van de vermoeidheid hoor) en ben sindsdien eigenlijk niet echt meer opgehouden. De reactie thuis was: "En daarvoor moet je zo'n dure jurk hebben? Om je gilet niet uit te doen!"

Ik heb het altijd al gehad, maar de laatste weken lijkt het erger te zijn geworden. Nog iemand die ervaring heeft met ergere en minder erge periodes? Of kan het aan de pil liggen? Het staat er niet bij als bijwerking, maar ik neem ze ongeveer sinds dat het erger geworden is. Mijn moeder zegt dat de oorzaak daar ligt, maar ook oksels scheren was volgens haar een mogelijke oorzaak. Ik voel me zo onbegrepen. Ook aan mijn vriend heb ik het nog niet durven zeggen, maar het begint wel tijd te worden. Ik weet dat hij erg begrijpend zal reageren, maar toch ben ik bang voor wat hij zal denken.

Gisteren was echt de druppel (no pun intended), als de examens gedaan zijn, ga ik zo snel mogelijk naar de dokter. Dat wilde ik graag even kwijt en jullie lijken de enigste te zijn die mij begrijpen. Jullie snappen dat ik ook wel eens een leuk shirtje aanwil, of niet van een fuif wil wegblijven omdat ik geen partyproof kleren heb die er niet onmiddellijk als een zwembad uitzien. Proficiat als je tot hier gelezen hebt, trouwens. :P
anne83
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 12:54
Contacteer:

Bericht door anne83 »

Je verhaal is erg herkenbaar! Op de wc hopen dat je vlek wegtrekt en als je er dan maar besluit er een kledingstuk overheen te doen, vragen mensen of je het koud hebt...maar ik ervaar juist dat als je het aan mensen in je omgeving vertelt, dat ze er rekening mee houden etc. Ik heb een vriendinnenclubje, en we hebben ook matchende polo's en speciaal voor mij hebben we zwarte polo's genomen, echt heel fijn! Je voelt je al iets meer begrepen dan. Je vriend zal het ook vast goed opvatten, het is geen aanstellerij, maar het heeft echt een naam en het is een serieus probleem, alleen willen de verzekeringsmaatschappijen daar nog niet aan...helaas...leuke kleding vinden is ook lastig soms, want de leuke kleurtjes kunnen we overslaan....
Mammavan4Kids
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 21 sep 2007, 09:07
Locatie: Middelburg (Zeeland)
Contacteer:

Hallootjes allemaal....

Bericht door Mammavan4Kids »

Wat is je volledige naam: Cornelia Magdalena. Maar m,n roepnaam is: Conny
Geboren op :21-08-1968
Lengte:1,47
Gewicht:52
Kleur haar:Bruin
Kleur ogen:Bruin
Waar woon je:In Middelburg ( Zeeland )
Heb je Zussen/Broers:Ja ik heb één broertje.
Wat is je opleiding:LBO
Wat doe je voor werk: Huisvrouw ( Moeder )
Ben je getrouwd/vriend:Ja ik heb een hele lieve vriend
Heb je kinderen: Ja 4 Kids...
Wat zijn je hobby's :Zwemmen,Lezen,Chatten als ik tijd heb..
Heb je huisdieren:Ja een hele dierentuin..
Heb lichamelijke versiersels: Ja een tatoo
Wat is je favorieten eten: Tja lust bijna alles ( behalve rode kool )
Wat is je favorieten drinken:Coca Cola ( liters )
Wat is de mooiste/leukste film die je gezien hebt:Kijk niet zoveel TV
Wat is je favorieten muziek: Alles van Radio 538...
Wat maakt jouw blij:M,n Kids en m,n vriend..en veeeeel GELD
Waar heb je een hekel aan: Ruzie,s, Oorlog.
Wat is je grootste blunder: Dat ik ooit getrouwd ben geweest.
Wat is je wens voor de toekomst: Oud en gezond blijven.
Wat zou je graag willen bereiken:Rijk worden.
Wat zijn je postieve eigenschappen: Ik help altijd iedereen.
Wat zijn je negatieve eigenschappen: Dat ik alles zeg wat ik denk lol
Wat is jouw levensmotto: Een dag niet gelachen is een dag NIET geleefd.
Hoe zie je eruit graag een foto: Komt eraan lol

Ik zal binnenkort een aantal foto,s erop plaatsen...
Meer over mij+foto,s staan op m,n eigen site ( SpaceJuh )
Groetjes ~~Conny~~ :P
Alejandro
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 24 sep 2007, 16:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Alejandro »

Wat is je volledige naam: Alejandro Garcia
Geboren op : 14 september 1986
Lengte: 180
Gewicht: 70
Kleur haar: Zwart
Kleur ogen: groen
Waar woon je: Amsterdam
Heb je Zussen/Broers: Nee
Wat is je opleiding: Management Economie en Recht
Wat doe je voor werk: studeer
Ben je getrouwd/vriend: single
Heb je kinderen: nee
Wat zijn je hobby's : zwemmen-reizen-feesten
Heb je huisdieren: nee
Heb lichamelijke versiersels: nee
Wat is je favorieten eten: Lasagne
Wat is je favorieten drinken: ehm appelsap? haha
Wat is de mooiste/leukste film die je gezien hebt: hmm zijn er meerdere
Wat is je favorieten muziek: R&B
Wat maakt jouw blij: eten
Waar heb je een hekel aan: mensen die liegen
Wat is je grootste blunder: dat hou ik maar voor mezelf hihi
Wat is je wens voor de toekomst: rijk worden (tja ik zeg het eerlijk :P)
Wat zijn je postieve eigenschappen: eerlijk-zorgzaam-begrijpend
Wat zijn je negatieve eigenschappen: ongeduldig
Wat is jouw levensmotto: Everything happens for a reason
ro12
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: di 30 jan 2007, 17:51
Contacteer:

Bericht door ro12 »

hallo,

ik ga binnenkort beginnen met een nieuwe baan op het kantoor. Ik heb zelf erg veel ast van zweet over echt mn hele lichaam. vooral tussen mn billen en mn kruis. Omdat ik bijna hele dagen zit ben ik bang dat de klachten nog erger worden

zijn er mensen die dit ook hebben en wat doen jullie eraan?

groet ro12
Debbie S
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: do 27 sep 2007, 19:39
Contacteer:

Hoi ik ben Debbie

Bericht door Debbie S »

Wat is je volledige naam: Debbie Santos
Geboren op : 16 maart 1979
Lengte: 159
Gewicht: 57
Kleur haar: blond
Kleur ogen: bruin
Waar woon je:
Heb je Zussen/Broers: ja 1 zus
Wat is je opleiding: havo
Wat doe je voor werk: toerisme
Ben je getrouwd/vriend: vriend, Bart
Heb je kinderen: ja
Wat zijn je hobby's : paardrijden en lezen
Heb je huisdieren: ja paard en honden
Heb lichamelijke versiersels: nee
Wat is je favorieten eten: spinazie met een biefstukje
Wat is je favorieten drinken: 7-up
Wat is de mooiste/leukste film die je gezien hebt:little nicky, bridget jones
Wat is je favorieten muziek: van alles wat
Wat maakt jouw blij: dat ik al 4 maanden geen zweetplekken meer heb!
Waar heb je een hekel aan: achterbakse mensen
Wat is je grootste blunder: dat zijn er zoveel..
Wat is je wens voor de toekomst: dat ik oud mag worden
Wat zou je graag willen bereiken: het gat in de ozon laag dichten ...
Wat zijn je postieve eigenschappen: positief, goedlachs en behulpzaam
Wat zijn je negatieve eigenschappen: ongeduldig
Wat is jouw levensmotto: een dag niet gelachen, ...
Hoe zie je eruit graag een foto: als ik een mooie vind misschien
De volgende die aan de beurt is:
Vinja
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: do 27 sep 2007, 18:33
Contacteer:

Hallo allemaal

Bericht door Vinja »

Hier dus nog zo'n zweter. Ik ben Vinja ne ben 43 jaar jong. Ik ben gaan zweten door het gebruik van antidepressieva. Ik zwete vroeger amper maar nu is het een regelrechte ramp. Bij mij is het met name de voeten en de oksels. De handen ook wel maar dat valt nog mee. Ik baal er echt van omdat het mij beperkt in het dragen van bepaalde kleding, het snel koud heb omdat ik nat ben en me er ook wel voor schaam. Ik heb al verschillende middeltjes geprobeert. Het heeft me al handen vol met geld gekost maar zweet nog steeds. Sommige middeltjes waren ook zeer vervelend om te gebruiken zoals b.v odorex extra dry. Ik stond dan een uur te springen van de pijn en jeuk. Ik hoop op dit forum het ultieme middel te ontdekken, of houd ik mezelf nu voor de gek

Groetjes Vinja.
ro12
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: di 30 jan 2007, 17:51
Contacteer:

Bericht door ro12 »

Eej Vinja,

ik heb voor mn oksels syneo 5. Dat kan je gewoon bij de drogist achter de kassa halen. bij mij werkt het goed.

voor je voeten kan je het ook gebruiken maar bij mij sloeg dat niet aan.

groetjes ro12
Debbie S
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: do 27 sep 2007, 19:39
Contacteer:

Moo,

Bericht door Debbie S »

Hallo Moo, na je verhaal gelezen te hebben zou ik je graag willen helpen! Ik ben sinds 4 maanden van mijn plekken af en ook al was het bij mij meer dat ik, ook zonder plekken, mezelf steeds rook, het is echt een opluchting! Samen met mijn vriend (echt een overmatige zweter, daar was ik een zeur bij) gebruik ik Sweat off. Nou ben ik er net achter waarom er helemaal niemand van op de hoogte is van deze deo hahaha het wordt niet in nederland verkocht. Wij hebben een roller gekregen via een vriend uit Duitsland. Nu is de roller bijna leeg en ben ik naar de site gegaan om te bestellen en kreeg een bericht dat voor Nederland je kan bestellen bij sweat-off.es

Echt, wij zijn er weg van. Na 2 dagen waren mijn oksels helemaal droog, bij bart na 4 dagen en sindsdien is dat zo gebleven.

De roller kost 24,90 en je doet er een jaar mee dus dat is niet duur.
Helaas niet voor voeten, dus daar ben ik nog naar op zoek! Kan ik ook eens gympies aan hahahaha (alle suggesties zijn welkom!)

Moo, succes, en zoals je ziet, we zijn gelukkig(of helaas, het is maar hoe je het bekijkt) niet alleen!
Tineke
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: di 02 okt 2007, 16:52
Contacteer:

Bericht door Tineke »

Hallo Allemaal!

Mijn naam is Tineke en ik heb al sinds het begin van mijn puberteit last van veel, heel veel zweten. Mijn oksels gelukkig dan wel de enige plek waar ik last heb. Het wordt voor mijn gevoel nog steeds erger terwijl ik er al minstens 6 jaar mee om loop. Ik ben 4 weken geleden eindelijk naar de huisarts geweest en ik heb echt spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan, maar ik heb eigenlijk nooit gedurfd :oops: Morgen krijg ik voor de eerste keer botoxinjecties en ik ben zooo benieuwd hoe dat gaat aflopen!!!
Ik zal de rest van het lijstje ook nog even invullen :D

Geboren op : 19-12-1986, Ik ben dus 20 ;)
Lengte: 1.72
Gewicht: 62 kg
Kleur haar: donkerblond
Kleur ogen: blauw
Waar woon je: Engelum (vlakbij leeuwarden) maar vanaf donderdag in Utrecht
Heb je Zussen/Broers: een broertje en een zusje
Wat is je opleiding: Master Biomedical Image Sciences
Wat doe je voor werk: bijbaantje bij de Appie Heijn
Ben je getrouwd/vriend: happy single ;)
Heb je kinderen: nee
Wat zijn je hobby's : ik volg alles wat met autosport te maken heeft en ik ben een groot muziekliefhebber (vooral Metallica en heftiger)
Heb je huisdieren: een cavia
Heb lichamelijke versiersels: nee
Wat is je favorieten eten: Lasagne
Wat is je favorieten drinken: een doodgewoon glas sinasappelsap
Wat is de mooiste/leukste film die je gezien hebt: Alledrie films uit de Bourne serie
Wat is je favorieten muziek: Metallica en heftiger
Wat maakt jouw blij: poeh...van alles...familie, vrienden, Mika Hakkinen, vakantie, muziek en de gedachte aan droge oksels natuurlijk :P
Waar heb je een hekel aan: Ruzie
Wat is je grootste blunder: dat ik niet eerder naar de huisarts ben gegaan :wall
Wat is je wens voor de toekomst: autocoureur of gitarist worden en beide gaat niet lukken haha :lol: dus ik hoop dat ik een leuke vriend vind, een leuke baan krijg en dat ik veel op vakantie kan :D
Wat zou je graag willen bereiken: Eerst mijn studie tot een goed eind brengen
Wat zijn je positieve eigenschappen: wow, dat is moeilijk om over jezelf te zeggen...
Wat zijn je negatieve eigenschappen: onzeker, beetje contactschuw (wat waarschijnlijk komt doordat ik eigenlijk alleen maar bezig ben om mijn zweetplekken te verbergen :( ) misschien veranderd dat vanaf morgen :)
Wat is jouw levensmotto: euhm...ik zou t niet weten eigenlijk
Hoe zie je eruit graag een foto: voor de mensen die willen weten hoe ik eruit zie ---> http://tinushop.hyves.nl

[/b]
Debbie S
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: do 27 sep 2007, 19:39
Contacteer:

voor mij geen prikken!

Bericht door Debbie S »

Zelf ben ik nogal tegen operaties en botox, maar wie weet wat het voor een ander doen kan natuurlijk. Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen dat ik zo blij ben dat ik voor al die drastische maatregelen toch eerst tegen sweat off ben aangelopen. Ik hoop dan ook dat ik sommigen die prikken en operaties kan besparen! neem gewoon eerst eens een kijkje op hun websites www.sweat-off.es of voor de tv uitzending, beschrijvingen in de tijdschriften en de radiospot www.sweat-off.de Nederlanders kunnen bestellen via www.sweat-off.es

Succes!
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Tineke schreef:Wat zijn je hobby's : ik volg alles wat met autosport te maken heeft
Dat zie je niet vaak, een vrouw die fanatiek (kheb ook even je Hyves bekeken :) ) autosport volgt. Ik mag ook graag autoraces kijken al doe ik dat niet meer zo veel als eerst. Ik sta niet meer op voor de vroege races terwijl ik in 1994 nog een heel weekend 's nachts ben opgebleven (en dan overdag een beetje bijslapen) om alle trainingen van de GP in Japan te kijken (op Eurosport toen nog). Naja toen was ik ook 13, nu twee keer zo oud. ;) Ben zelf naar de GP van Belgie geweest in 1996, Marlboro Masters 2x, DTM op Zandvoort ook 2x. Kheb nog een stuk of 5 schaalmodellen van F1 auto's thuis staan, ooit eens voor 10 euro per stuk op Marktplaats gezet maar daar is zoveel aanbod je komt er gewoon niet van af! :)

Anyway, welkom hier! :D
Iris
Beekje
Beekje
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Bericht door Iris »

Wat is je naam: Iris
Geboren op : 10 September
Lengte: 1.61
Gewicht: 42 (ofzo?)
Kleur haar: Bruin
Kleur ogen: Groen
Waar woon je: Helmond
Heb je Zussen/Broers: 1 Broer
Wat is je opleiding: ROC ter AA
Wat doe je voor werk: Momenteel geen
Ben je getrouwd/vriend: Heb al een paar jaar een vriend
Heb je kinderen: (nog) Niet
Wat zijn je hobby's : Shoppen, Bowlen en bij mijn vriend zijn.
Heb je huisdieren: Niet meer, ik had 1 konijn en heb 4 cavia's gehad.
Heb lichamelijke versiersels: 2 gaatjes in ieder oor voor oorbellen.
Wat is je favorieten eten: Boerenkool met (Unox) Rookworst.
Wat is je favorieten drinken: Cola/Shandy.
Wat is de mooiste/leukste film die je gezien hebt: Memoirs of a Geisha
Wat is je favoriete muziek: Rock
Wat maakt jou blij: Elke keer als mijn vriend zegt dat hij van me houd, ben ik blij. En natuurlijk, als ik eens een dag minder zweet.
Waar heb je een hekel aan: Mensen die vreemdgaan & agressie.
Wat is je grootste blunder: Die maak ik elke dag wel mee, ik ben een kluns.
Wat is je wens voor de toekomst: Minder zweten, met mijn vriend trouwen en gezonde, lieve kinderen krijgen.
Wat zou je graag willen bereiken: Ik wil graag Kinderpsychologe worden, of natuurlijk beroemd worden. XD
Wat zijn je postieve eigenschappen: Ik ben heel sociaal en ben over het algemeen heel vriendelijk
Wat zijn je negatieve eigenschappen: Ik ben pessimistisch ingesteld, maar dat probeer ik te verbeteren.
Wat is jouw levensmotto: A dirty mind is a joy forever.
Hoe zie je eruit graag een foto: Nog even niet.
Gesloten