wie ben je??

Archief

Moderators: Thijs, Erje

tiepmiep
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 15:09
Contacteer:

Bericht door tiepmiep »

Wat is je volledige naam: Pancha Zuiderwijk
Geboren op : 12 november 1973
Lengte: 1.73
Gewicht: 60
Kleur haar: blond
Kleur ogen: grijs groen
Waar woon je: in een huis
Heb je Zussen/Broers: ja
Wat is je opleiding: niet al te hoog
Wat doe je voor werk: beheerder onroerend goed
Ben je getrouwd/vriend: vriend
Heb je kinderen: aangenomen kind en een hond
Wat zijn je hobby's : golfen
Heb je huisdieren: duitse herder
Heb lichamelijke versiersels: nee
Wat is je favorieten eten: vind alles lekker
Wat is je favorieten drinken: sapjes
Wat is de mooiste/leukste film die je gezien hebt: if tomorrow comes
Wat is je favorieten muziek: alles behalve heavy metal
Wat maakt jouw blij: mijn vriend en mooi weer
Waar heb je een hekel aan: onrecht
Wat is je grootste blunder: te veel om op te noemen
Wat is je wens voor de toekomst: gezond samen oud worden
Wat zou je graag willen bereiken: goede golfer zijn
Wat zijn je postieve eigenschappen: sta altijd klaar voor iemand
Wat zijn je negatieve eigenschappen: kan niet vergeten en vergeven
Wat is jouw levensmotto: je kijkt men tegen de kop en niet in de krop, gezelligheid kent geen tijd!
Hoe zie je eruit graag een foto:
De volgende die aan de beurt is:
iaotio
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 21 aug 2006, 23:09
Contacteer:

Bericht door iaotio »

Wat is je volledige naam: Sonny Crockett (haha)
Geboren op : 12-03-1963
Lengte: 1.74
Gewicht: 72
Kleur haar: d. blond
Kleur ogen: grijs
Waar woon je: Randstad
Heb je Zussen/Broers: broer
Wat is je opleiding: MBO
Wat doe je voor werk: Salesmanager
Ben je getrouwd/vriend: Getrouwd
Heb je kinderen: 2
Wat zijn je hobby's : klussen tuinieren vakantie squash
Heb je huisdieren: kat
Heb lichamelijke versiersels: nee
Wat is je favorieten eten: Thai
Wat is je favorieten drinken: Bier wijn port koffie
Wat is de mooiste/leukste film die je gezien hebt: te veel om op te noemen
Wat is je favorieten muziek: Lounge
Wat maakt jouw blij: Muziek, zon, gezin
Waar heb je een hekel aan: geleefd worden!!
Wat is je grootste blunder: jokken
Wat is je wens voor de toekomst: gezondheid en plezier
Wat zou je graag willen bereiken: Zie vorige antwoord
Wat zijn je postieve eigenschappen: open, sociaal
Wat zijn je negatieve eigenschappen: stug
Wat is jouw levensmotto: It ain't over till it's over
Hoe zie je eruit graag een foto: zoals ik ben
nicky
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 06 sep 2006, 15:10
Contacteer:

gelukkig!!

Bericht door nicky »

dat is echt het enige dat ik kon uitbrengen toen ik dit forum onder ogen kreeg ..... gelukkig ik ben niet de enige !!!
zal me dan ook maar ff voorstellen:
Wat is je volledige naam: Nicole
Geboren op : 21-08-70
Lengte: 168
Gewicht: 76
Kleur haar: kastanje bruin
Kleur ogen: groen
Waar woon je: oost ned
Heb je Zussen/Broers: van elk 1
Wat is je opleiding: lhno
Wat doe je voor werk: leer werk baan
Ben je getrouwd/vriend: gescheiden
Heb je kinderen: 2 kinderen
Wat zijn je hobby's : lezen, internet,winkelen, wandelen, zwemmen
Heb je huisdieren: kat
Heb lichamelijke versiersels: geen (nog niet)
Wat is je favorieten eten: indisch
Wat is je favorieten drinken: water
Wat is de mooiste/leukste film die je gezien hebt: talking to heaven
Wat is je favorieten muziek: r&b
Wat maakt jouw blij: de zon
Waar heb je een hekel aan: roddels
Wat is je grootste blunder:
Wat is je wens voor de toekomst: stoppen met zweten
Wat zou je graag willen bereiken: een leuke baan zodat ik mijn gezinnetje zelf kan onderhouden
Wat zijn je postieve eigenschappen: vrolijk, luisteren,
Wat zijn je negatieve eigenschappen: weinig zelfvertrouwen
Wat is jouw levensmotto: verwacht niets van anderen maar alles van jezelf
Hoe zie je eruit graag een foto:
Nadiienn
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 10 sep 2006, 12:09
Locatie: Zwolle
Contacteer:

wie ben ik?

Bericht door Nadiienn »

nou, hier komt ie.

Wat is je volledige naam: Nadine W.
Geboren op : 06-12-1991
Lengte: 1.65
Gewicht: 55
Kleur haar: Bruin/Zwart
Kleur ogen: blauw
Waar woon je: Zwolle
Heb je Zussen/Broers: Nee
Wat is je opleiding: School/ vmbo TL
Wat doe je voor werk: Ik ben Oppass.
Ben je getrouwd/vriend: Vrijgezel.
Heb je kinderen: Nee
Wat zijn je hobby's : Streetdance, Schommelen .. van alles.. :)
Heb je huisdieren: 1 hond
Heb lichamelijke versiersels: in men linkeroor 3 gaatjes, rechteroor 4.
Wat is je favorieten eten: Giros & paella
Wat is je favorieten drinken: kiwi/sinasapel sap
Wat is de mooiste/leukste film die je gezien hebt: 10 things i hate about you
Wat is je favorieten muziek: PunkRock & Emocore
Wat maakt jouw blij: mn Hond, soms men vrienden en sommige liedjes
Waar heb je een hekel aan: aan ut overmatig Zweten.
Wat is je grootste blunder: geen. denk ik.
Wat is je wens voor de toekomst: Niet meer Zweten & Trouwe.^^
Wat zou je graag willen bereiken: dat ik niet meer zou zweten en dat ik toch nooit ooit is gelukkig wordt . :)
Wat zijn je postieve eigenschappen: behulpsaam..
Wat zijn je negatieve eigenschappen: vaak chagie.
Wat is jouw levensmotto: hep ik niet.
Hoe zie je eruit graag een foto: ghehe, men Fotow Krijg je niet^^.
siemen
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 10 sep 2006, 20:17
Locatie: utrecht
Contacteer:

Bericht door siemen »

jeetje, ik wist niet dat zoooveel mensen hier last van hebben. ik schaamde me er onwijs voor en ben er dus nooit echt mee aan de slag gegaan.. ik negeerde het gewoon, ik droeg gewoon altijd zwarte kleding of veel dingen over elkaar... niet fijn. mouwloze shirtjes tijdens het uitgaan kon ik ook nooit aan want dan zag je gewoon letterlijk straaltjes lopen langs mn zij... ik besef nu dat ik niet raar ben maar dat het gewoon een veel voorkomend probleem is. ik heb syneo 5 geprobeerd, de eerste keer was ik door het dolle heen.. heb meteen allemaal nieuwe gekleurde shirtjes gekocht. ik was zooo blij, het voelde echt als een bevrijding want in mn hoofd was ik er 24u per dag mee bezig..altijd die vlekken en sinds een jaar ook een sterke geur. ik ben niet aan de pil oid dus daar kan het niet door komen.. maar syneo5 dus.. helaas bleef het bij die eerste keer. ik kan het spuiten wat ik wil.. ik blijf er nu hoogstens 2 uurtjes droog bij en daarna komen de welkbekende vlekken gewoon weer terug..helaas. ik ga nu denk ik ook maar die odorex extra dry proberen..en misschien nog dat andere wat op syneo lijkt maar dat kun je alleen met een creditcard op internet bestellen toch? die heb ik dus niet... en misschien toch maar eens naar de dokter met dit probleem...
ik ga de komende dagen eens lekker dit hele forum doorspitten!
groeten siem
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

siemen schreef:en misschien toch maar eens naar de dokter met dit probleem...
Allereerst, van harte welkom! :)

En naar de huisarts gaan is sowieso al een goed plan. Misschien dat hij/zij je wat meer kan vertellen door ervaringen met andere patienten. Maar het wil ook nog wel eens voorkomen dat een huisarts helemaal niet van het bestaan van HH afweet! Als je er heen gaat zeg dan dat je op het internet veel meer mensen tegen bent gekomen die ook HH hebben. Mocht je huisarts niets van HH afweten, dan weet hij tenminste dat het een algemeen probleem is en niet iets specifiek van jou. Misschien is het niet verkeerd om eerst een beetje door dit forum te wandelen en zo links en rechts wat dingen/medicijnen/e.d. op te schrijven die je aanspreken. Op die manier kun je wellicht wat gerichter het gesprek aangaan.

In ieder geval succes ermee! :D
Frusty
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 17:35
Contacteer:

even voorstellen

Bericht door Frusty »

Wat is je volledige nickname: Frusty ;)
Geboren : voorjaar 1983
Lengte: 1.68
Gewicht: 49
Kleur haar: Lichtbruin
Kleur ogen: groen
Waar woon je: hoofdstad
Heb je Zussen/Broers: zusje

Wat is je opleiding: Universitair
Wat doe je voor werk: Bijbaantje

Ben je getrouwd/vriend: allebei niet.
Heb je kinderen: Nee.
Heb je huisdieren: Ja.
Wat is je favorieten eten: sushi
Wat is je favorieten drinken: cola light

Wat is de mooiste/leukste film die je gezien hebt: LOTR
Wat is je favoriete muziek: van alles
Wat maakt jou blij: vakantie
Waar heb je een hekel aan: (overmatig)zweten!
Wat is je wens voor de toekomst: Niet meer zo veel zweten!
Wat zou je graag willen bereiken: zie bovenstaande

Nou dit was mijn lijstje :)
Ik dacht echt dat ik een van de weinige mensen was met dit probleem, want ja, een probleem is het!
Er wordt zo weinig over gesproken, en áls er al over gesproken wordt, is het in negavtieve zin. ' Ieeuuwww zweet' en " ieeuuuwww zweetplekken" :( .

Ik ben nu 23 jaar, en 6 jaar geleden voor het eerst naar mn huisarts geweest vanwege overmatig zweten. Kreeg een soort van alumunium spul, wat dus totaal niet hielp. Verder heeft hij mij niet kunnen helpen. :?

Ik zweet ontzettend erg, overal op mn lichaam. Zelfs mn handen en voeten moeten eraan geloven. Maar wat mij vooral dwarszit, is dat mijn gezicht en oksels vrijwel altijd vochtig zijn. :cry:

Het is zelfs zo erg dat ik soms gewoon van die druppels over mn arm voel lopen, als ik een truitje zonder mouwen aanheb. gewoon druppels zweet die langzaam via mn arm naar beneden sijpelen. Op mn gezicht, rug en borst hetzelfde verhaal. Het ruikt verder niet, maar is wel ontzettend frustrerend.

Het is zelfs zo erg dat mn sociale wezen erdoor lijdt. :weep Ik kan mensen nooit omhelzen (als ze terugomhelzen voelen ze de nattigheid), ik kan nooit iets anders aan dan zwart (bij wit zie je die gigantische vlekken, want ze zijn echt groot). Ik voel me eigenlijk altijd onprettig, het is altijd 'nat' onder mn oksels. Als ik al een béétje zenuwachtig ben, loopt het zweet over mn gezicht ( en mn oksels zijn dan gewoon twee watervallen). Ik durf nooit mn armen omhoog te doen (ook al heb ik zwart aan...)

En, nu ik vrijgezel ben, ik durf NIET te daten. Sinds een paar maanden heb ik geen relatie meer en zal ik toch de datingmakrt op moeten gaan. Nou van het een zal het ander komen en dan zal een jongen toch her en der willen voelen, en op later termijn komt er misschien seks bij.

Met mijn ex vond ik het al moeilijk omdat ook tijdens de seks ik erg veel zweette (druppels die over mn armen heen rolden en zo, bah) maar die wist van de situatie af, wij hadden 3 jaar een relatie.
Maar met een nieuw iemand, ik durf het niet. Stel we zitten te zoenen en hij voelt dat mn halve arm nat is! Oh god, nee.

En dan mijn toekomstige baan. Ik zal hopelijk een goede baan kunnen krijgen. Maar moet ik daar dan bij elke presentatie of vergadering staan te douchen in mn eigen zweet? Moet ik er altijd in het zwart bijlopen? En het ene zwart is het andere niet, want mijn zweetvlekken zie je zelfs is sommige zwarte kleding. :shock:

Alle odorexen, syneo's en Thermae's heb ik geprobeerd. En allemaal zonder resultaat. :cry:

Sorry voor dit lange en desperate verhaal, maar ik ben gewoon zoo blij dat ik deze site gevonden heb. En kan ik eindelijk mijn verhaal kwijt!
Sabbie
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 14 sep 2006, 07:57
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Sabbie »

Hallo

ik heb me net aangemeld, omdat ik sinds kort last heb van heftig zweten, vooral in mijn gezicht.... Ik krijg er veel opmerkingen over omdat de stralen van mijn gezicht lopen.. wie weet heeft iemand een goeie tip voor me!

Wat is je volledige naam: Sabrine
Geboren op : 28-05-1981
Lengte: 1.70 m
Gewicht: inmiddels 10 kilo afgevallen maar nog steeds te zwaar...
Kleur haar: donker blond
Kleur ogen: groen
Waar woon je: Almere
Heb je Zussen/Broers: 1 zussie
Wat is je opleiding: Grafisch Vormgever
Wat doe je voor werk: Grafisch Vormgever
Ben je getrouwd/vriend: getrouwd
Heb je kinderen: nope
Wat zijn je hobby's : sporten, werken, goeie boeken lezen
Heb je huisdieren: heb je ff? hond (newfoundlander) 2 katten (russisch blauw) 3 volwassen konijnen en 3 baby's (perongeluk)
Heb lichamelijke versiersels: nope
Wat is je favorieten eten: sushi en tapas
Wat is je favorieten drinken: water
Wat is de mooiste/leukste film die je gezien hebt: moeilijk, zijn er meerdere
Wat is je favorieten muziek: Red Hot Chilli Peppers en LIVE
Wat maakt jouw blij: vrije tijd
Waar heb je een hekel aan: mensen die niet eerlijk zijn, en anderen niet in hun waarde laten
Wat is je grootste blunder: pff blunder? ik :o
Wat is je wens voor de toekomst: gezond blijven
Wat zou je graag willen bereiken: goed zijn/blijven in mijn werk als ontwerper
Wat zijn je postieve eigenschappen: ik ben sociaal, ruimdenkend, best gezellig
Wat zijn je negatieve eigenschappen: soms beetje te eigenwijs :P
Wat is jouw levensmotto: LIVE LOVE LAUGH
:D
Justus
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 15 sep 2006, 12:20
Contacteer:

Bericht door Justus »

Hallo allemaal,

ik heb me net ook aangemeld, ik heb wel al vaker op dit forum 'gelurkt', maar ik heb besloten me nu dan ook aan te melden om ervaringen te delen en/of gerichte vragen te stellen. Ik vind het ook vooral fijn dat er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem. Niemand praat erover, je ziet het ook bijna niet op straat ofzo, maar we zijn dus blijkbaar niet alleen!

Ik heb last van overmatig zweten (ik heb de dokter nooit gehoord over hyperhidrosis) sinds een jaar of 11. Ik ben toen naar de dokter gegaan en die begon met bloedprikken om te kijken of het een medische oorzaak had, ic. mijn schildklier.
Nu bleek mijn schildklier inderdaad niet te functioneren, maar hij werkte te langzaam wat overmatig zweten dus een conflicterende klacht maakt. Inmiddels heb ik helemaal geen schildklierfunctie meer en heb ik daar vervangende medicijnen voor, maar de zweetklachten blijven onverminderd erg of worden zelfs erger. Om gek van te worden.

Zoals de meesten heb ik al van alles geprobeerd, maar het beste werkt gewoon extra lagen kleding dragen en droge spullen mee... Het is echt rete onhandig allemaal...

En nu de rest van de vragen
Wat is je volledige naam: Wijnand
Geboren op : 15-07-1979
Lengte: 1.90 m
Gewicht: te zwaar...
Kleur haar: donker blond
Kleur ogen: blauw/grijs
Waar woon je: Woerden
Heb je Zussen/Broers: 2 zusjes
Wat is je opleiding: Bestuurskunde
Wat doe je voor werk: Bestuursjurist
Ben je getrouwd/vriend: single
Heb je kinderen: nee, ik mis wat, uhm, belangrijke randvoorwaarden... ;)
Wat zijn je hobby's : sporten, reizen, studeren (vooral noodgedwongen, haha)
Heb je huisdieren: nee
Heb lichamelijke versiersels: nee
Wat is je favorieten eten: Italiaans en Indisch (eigenlijk alles zonder Aardappels)
Wat is je favorieten drinken: koffie
Wat is de mooiste/leukste film die je gezien hebt: teveel, maar ik heb The Matrix het vaakst gezien en vind ook dat iedereen Band of Brothers gezien zou moeten hebben
Wat is je favorieten muziek: Eigenlijk alles minus Jazz, Blues en HipHop/Rap
Wat maakt jouw blij: niks doen
Waar heb je een hekel aan: van alles
Wat is je grootste blunder: Zoveel of beter, teveel....
Wat is je wens voor de toekomst: droger worden
Wat zou je graag willen bereiken: Iets maatschappelijks, AIDS kindertjes in Afrika helpen ofzo...
Wat zijn je postieve eigenschappen: Dat moeten anderen maar roepen
Wat zijn je negatieve eigenschappen: Ik ben af en toe een eigenwijze drol
Wat is jouw levensmotto: Dat heb ik niet
raoul d
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 01:54
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door raoul d »

Hallo iedereen,

Ik heb juist deze site ontdekt en zal me tegelijk ook eventjes voorstellen. Ik ben een mannelijke student van 23 uit België. Mijn probleem situeert zich enkel bij de handen en voeten. Voor de rest zweet ik behoorlijk weinig : ik fitness nogal zwaar en hoewel de meeste mensen zich daar te pletter zweten ben ik altijd vrij droog over mijn lichaam.

Ik heb dit probleem al zo'n dikke 5 jaar en ik denk dat het genetisch is, mijn nicht heeft hetzelfde voor. Ik vond dit altijd onprettig maar niet meer dan dat. Nog nooit heb ik medische hulp gezocht of gewoon zelfs met bekwame mensen erover gepraat. Maar nu ik bijna afgestudeerd ben en toch meer in situaties kom waar ik mensen handen moet geven :) wil ik er eindelijk iets aan doen.

Ik heb hier nu al een paar uur deze site zitten napluizen en ik weet dat ik nog wat verder moet lezen voor ik echt een gerichte vraag kan stellen, maar ik heb toch de behoefte om eventjes mijn verhaal kwijt te kunnen. Al was het maar dat.

Ik zweet maar 9 maanden overdadig aan mijn handpalmen en (in iets mindere mate) aan mijn voeten. Tijdens de zomer stopt dit plots (begin juni zoiets) en dan worden mijn handen en voeten kurkdroog. In die mate zelfs dat ik er hydratatiezalf aan moet smeren en dat zelfs mijn vel begint af te pellen (kan het niet anders omschrijven). Midden september heb ik een volledig nieuwe huidlaag en begint het zweten opnieuw. Heel eigenaardig allemaal.

Nu heeft mijn nicht zich twee jaar geleden laten operen hieraan (zij had het wel wat feller als ik) maar plots is het allemaal terug herbegonnen bij haar. Dus ik zoek eigenlijk een andere oplossing en dacht aan botox. Hier lees ik wel dat het heel pijnlijk is in de handen dus zit ik nog met twijfels.
Het is ook niet supererg bij mij maar wel vervelend. Mijn vraag is eigenlijk zou ik er mss niet beter mee leren leven of is het toch de moeite waard dat ik er iets aan doe.

Alleszinds ben ik al blij dat ik deze site gevonden heb en hoop hier toch iets van te leren.

Groetjes
chanti
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 02 okt 2006, 11:39
Contacteer:

wie ben je?

Bericht door chanti »

Hallo !
Toch maar eens besloten om me ook voor te stellen!
Ben 36 jaar,moeder van een dochter en heb een eigen bedrijfje.
Ik bezoek al enkele maanden jullie site, en heb er enkele tips van gekregen die de dermatoloog en huisarts niet wisten!?
Ik heb sinds enkele jaren last van overmatig zweten en dan alleen onder mijn oksels. Ben via huisarts bij dermatologe geweest en die vertelde me dat alleen botox zou werken, en helaas dat werd niet vergoed,voor de zekerheid moest ik het nog eens navragen bij de verzekering.
In de tussentijd gebruik ik nu sinds enkele weken oxybutynine 2,5 mg, eerst een per dag, was bang voor de bijwerkingen en naderhand 3 keer per dag 2,5 mg.
Pas toen merkte ik dat mijn oksels droger waren.
Ik werd alleen draaierig of beter gezegd zweverig en merkte dat ik niet een moest nemen als ik erna auto moest rijden.
Na twee weken had ik genoeg aan een keer 2,5 mg per dag, maar jammer genoeg werkt dat nu niet meer en de laatste dagen neem ik weer drie keer per dag 2,5 mg en zweet me overal doorheen,
door de inlegkruisjes in mijn kleren wil dat zeggen! Balen !!!!!
Verder heb ik een droge mond maar dat is niet erg als mijn oksels maar droog waren !!!

Ik ben heel benieuwd hoe het met anderen gaat en of botox nu echt wel helpt. Ik zie erg op tegen die prikken!

Verder heb ik ook sinds ik echt meer last heb van dat zweten last van nierstenen. Meer water drinken zegt de uroloog dan. Hoeveel water kan een mens verdragen vraag ik me af, Volgens de Dermatoloog hadden die nierstenen niets te maken met het zweten en het verliezen van te veel vocht op die manier.

Een ding vond ik vreemd wat de dermataloge zei, en daar hoor of lees ik niet zoveel over.
Ik gebruik de Nuvaring ipv pil, ze zei gebruik maar weer de gewone pil misschien komt het door die Nuvaring.
Zal mij beniewen, moet het nog proberen.Zie een beetje op om elke dag weer pil te slikken.
Toen ik vroeger pil gebruikte zweette ik ook al .
En mannen dan?

:o

Ik merk dat sinds ik er over praat met anderen en sinds ik zoek naar een oplossing het probleem mij steeds meer gaat irriteren , waar ik eerst in het geheim honderden inlegkruisjes in mijn kleren plakte kan ik dat nu steeds minder goed verdragen en wil ik ervan af. Het belemmert je in je dagelijkse bewegingsvrijheid en hoe meer het me irriteert hoe meer ik zweet lijkt het wel.


aaaaahhhh
Het is goed om er over te praten met mensen die weten wat het is
en er ook nog wel eens om kunnen lachen als zo'n zweetinleggertje aan het wandelen gaat en ergens beland waar ie niet hoort. haha.


wie weet komt er meer begrip voor en worden de behandelingen eindelijk vergoed.

greetz you sweaty(?) people !!! :D
JJ
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 11 okt 2006, 20:12
Locatie: NL
Contacteer:

Bericht door JJ »

Hallo,

Die lijst ziet er erg lang uit, dus ik zal het maar even kort houden:
Jaap, 23-09-1985, student economie aan UvT (4e jaar) broertje, hond, auto fan sinds geboorte, vooral veel last van hyperhidrosis in de handpalmen sinds +- 12 dat ik er echt tegenaan liep. Weet sinds een jaar of twee dat het daadwerkelijk hyperhidrosis is en dat nog een paar duizend andere mensen in Nederland zijn die er ook last van hebben, in verschillende en toch gelijkende vormen.

Mazzeltov,

J.
TRIES
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 13 okt 2006, 10:44
Contacteer:

Bericht door TRIES »

Wat is je volledige naam: verlegen ^^
Geboren op : 26-10-1990 (pas 15 dus. en heb het al sinds ik 13 ben ofso)
Lengte: 1.62 [als ik dat al red]
Gewicht: 60
Kleur haar: zwart [van nature donker bruin]
Kleur ogen: groen
Waar woon je: R'dam
Heb je Zussen/Broers: Nee
Wat is je opleiding: Havo
Wat doe je voor werk: Krantenwijk o_ô
Ben je getrouwd/vriend: nee
Heb je kinderen: nee
Wat zijn je hobby's : Muziek
Heb je huisdieren: ja een hond
Heb lichamelijke versiersels: Navelpiercing en twee oorbellen in elk oor
Wat is je favorieten eten: McDonalds ^^
Wat is je favorieten drinken: zoveel
Wat is de mooiste/leukste film die je gezien hebt: POTC ||
Wat is je favorieten muziek: Rock&Pop
Wat maakt jouw blij: Geen zweet meer!
Waar heb je een hekel aan: Zweten! en arrogante mensen
Wat is je grootste blunder: Heb er zoveel.
Wat is je wens voor de toekomst: Geen zweetplekken meer en een normaal tiener leven kunnen lijden.
Wat zou je graag willen bereiken: Lerares worden met een gelukkig gezin.
Wat zijn je postieve eigenschappen: Verlegen, lief en zorgzaam [al zeg ik het zelf]
Wat zijn je negatieve eigenschappen: Soms druk.
Wat is jouw levensmotto: Hauptsache, alles geht schief.
Riian
Beekje
Beekje
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 16 okt 2006, 16:24
Contacteer:

Voorstellen

Bericht door Riian »

Nou,, ik ga eens een poging wagen. Ik blijf het liefst anoniem, dus zal niet alles invullen. Heb mezelf er al toe moeten zetten om me hierop aan te melden.

Wat is je volledige naam: Riian
Lengte: 1.72 meter
Gewicht: 57-60 kilo
Kleur haar: Bruin
Kleur ogen: Blauw
Heb je Zussen/Broers: Ja
Wat is je opleiding: HBO
Ben je getrouwd/vriend: Ik heb een vriend
Heb je kinderen: Nee
Wat zijn je hobby's : Hardlopen
Heb je huisdieren: Ja
Heb lichamelijke versiersels: Nee
Wat is je favorieten muziek: Vanalles
Wat maakt jouw blij: Vrienden
Waar heb je een hekel aan: Arrogantie
Goede eigenschappen: Behulpzaam, sociaal
Slechte eigenschappen: Ik ben onzeker en koppig.
Wat is je grootste blunder: Rondhuppelen in een tutu
Wat is je wens voor de toekomst: Mezelf zijn

Ben eigenlijk een hele gewone meid van 19 die graag van haar zweetplekken onder de oksels afwilt. Zodat ze eens heeeeel erg uitgebreid kan gaan shoppen, en niet alleen zwarte shirts hoeft te dragen.
ByrneGirl
Plas
Plas
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 18 okt 2006, 14:04
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door ByrneGirl »

Wat is je volledige naam: ByrneGirl
Geboren op : 25 november 1991
Lengte: 1.61
Gewicht: ... ;)
Kleur haar: bruin
Kleur ogen: groen-blauw
Waar woon je: eh in 3 plaatsjes ;)
Heb je Zussen/Broers: 1 zusje en 1 broer
Wat is je opleiding: VWO
Wat doe je voor werk: nog niets
Ben je getrouwd/vriend: nee :(
Heb je kinderen: nee
Wat zijn je hobby's : golfen, muziek luisteren
Heb je huisdieren: cavia
Heb lichamelijke versiersels: ...
Wat is je favorieten eten: patat van de snackbar ;)
Wat is je favorieten drinken: cola
Wat is de mooiste/leukste film die je gezien hebt: HSM
Wat is je favorieten muziek: pop en top 40
Wat maakt jouw blij: hehe, een boel
Waar heb je een hekel aan: vervelende mensen
Wat is je grootste blunder: heb ik niet :oops:
Wat is je wens voor de toekomst: niet meer zweten
Wat zou je graag willen bereiken: architecte worden
Wat zijn je postieve eigenschappen: vriendelijk?
Wat zijn je negatieve eigenschappen: ik zeur veel
Wat is jouw levensmotto: verspil geen tijd
Hoe zie je eruit graag een foto: komt nog wel ;)
Gesloten