Ik ben AnneMerle

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
AnneMerle
Beekje
Beekje
Berichten: 39
Lid geworden op: zo 15 okt 2006, 23:24
Contacteer:

Ik ben AnneMerle

Bericht door AnneMerle »

Hoi allemaal,

Ik ben AnneMerle en ik heb al mooi lang last van zweten. Ik dacht dat er niks aan te doen was. Was er al eens mee bij de h.a. geweest. Die zei dat er niks aan te doen was. Morgen ga ik weer. Ik had hier gelezen van wel. Dus ik hoop het maar. Weten jullie of die oxybutynine door de Menzis vergoed wordt? Ik ben ook een beetje bang voor bijwerkingen. Las ergens iets over niet meer naar de wc kunnen. Weten jullie daar iets van?

Groetjes

AnneMerle
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Allereerst van harte welkom! :)

Ik heb geen idee of de oxydinges tabletten vergoed wordt door Menzis... Eerlijk gezegd vrees ik dat ze niet vergoed worden. Ik zit ook bij Menzis en gebruik ook oxydinges. Het zal wel van je no-claim teruggave af gaan denk ik. Ik weet ook niet wat ze kosten maar ik denk wel dat ik op het eind van het jaar kan fluiten naar m'n no-claim (helemaal nu met m'n knie).

Voor verdere informatie verwijs ik je naar het Tabletten forum. :)
AnneMerle
Beekje
Beekje
Berichten: 39
Lid geworden op: zo 15 okt 2006, 23:24
Contacteer:

Bericht door AnneMerle »

Hoi Tom,

Dankjewel voor je snelle reactie.

Ik heb vandaag aluminiumdinges ;) meegekregen.
mijn h.a. had van die oxybutynine alleen gehoord als middel bij blaasontsteking. En ze wilde het me zo niet geven. Ze vond dat ik eerst dit even moet proberen. Ze zei dat het wel in de bijwerkingen staat. Maar dat ze het erg riskant vond. Dus daarom eerst dit. Ik zie mezelf me niet de hele tijd helemaal insmeren met dat spul. Lijkt me eerlijk gezegd ook een best werkje. Vooral dan ook op mijn rug. Ik ga hier nog even uitpluizen of jullie er veel over hebben staan. Maar goed, als t helpt. :D

Mss is het niet de bedoeling dat ik het hier vraag en dan moet je t maar even zeggen.Ik zit ook op een ander forum en daar zijn geen moderators. Daar houden we de boel zelf een beetje in de gaten en daarmee staan dingen soms ook onder andere topics. Ik weet niet hoe strak jij bent?

Maar dus: die oxy*** staat die ook geregistreerd ondertussen voor overmatig zweten?

liefs

AnneMerle
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Ik ben niet zo streng hoor! :) Ben ook nog maar net benoemd tot mod. Ik zal hooguit een topic verplaatsen als ie verkeerd staat in mijn optiek of een spamtopic sluiten. Verder hou ik me overal zoveel mogelijk buiten. :)

Maar of oxydinges nu een officieel middel is tegen HH durf ik te betwijfelen. Het wordt alleen gebruikt voor een bijeffect aangezien het van oorsprong een middel is tegen blaasproblemen.
Gesloten