Nieuw hier.. dus even voorstellen

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Mara
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 17 aug 2006, 13:34
Contacteer:

Nieuw hier.. dus even voorstellen

Bericht door Mara »

Hallo allemaal !

Met mijn mond open lees ik hier dat ik eigenlijk niet de enige ben die overmatig transpireer. Alles wat ik lees komt me zo bekend voor, dat ik eigenlijk bijna 'blij' word van het feit dat ik niet alleen hierin sta.

Ik ben een meid van net 25 jaar, en ervaar de laatste 5 jaar (denk ik ongeveer) last van overmatig transpireren. Vooral de geur die zich 'gezellig' nestelt in al mijn leuke truitjes zijn zacht uitgedrukt te ranzig voor woorden. Vaak zeg ik tegen mensen .. "Als ik naar zweet ruik, roep het dan gewoon!" .. Echter ruikt niemand iets, behalve ik.. en dat is logisch. Ik heb hier al een hoop tips gevonden op de site, die ik zeker ga uitproberen!
Zelf ben ik niet de enige die er last van heeft in de familie. Mijn zus heeft er ook erg veel last van. Nog erger dan ik zelfs. Bij haar loopt het water letterlijk uit haar oksels.. en druppelt het naar beneden. Mijn zus draagt gewoon lichte kleuren (!!) en heeft zoiets van .. "IK kan er niets aandoen.. het zit er.." Echter heeft zij niet zo snel last van vieze luchtjes als ik dat heb. Na 4x een truitje te hebben gedragen, moet ik ze écht weg gooien.

Ik sluit mij in ieder geval aan op de site.. en ben blij dat we er met z'n alle hier wat steun in kunnen zoeken !

Groetjes Mara.
Gesloten