Ook ik ben nieuw!!!

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
kimark
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 22 mei 2006, 14:34
Contacteer:

Ook ik ben nieuw!!!

Bericht door kimark »

Hallo allemaal,

Ik ben Kim en ben 28 lentes jong.
Heb heel mijn leven al last van hyperhidrosis.
Sinds een jaar of 8 krijg ik botox injecties in mijn handen (ook ooit mijn voeten laten doen, maar vond ik na 2 jaar echt te pijnlijk worden).
Schetst mijn verbazing dat ik na een tussen pose van 1,5 jaar ivm zwangerschap en borstvoeding ik geen injecties meer kan krijgen omdat mijn o zo gezellige zorgverzekeraar dit niet meer vergoed!!!
Kwam deze site tegen in mijn zoektocht naar een manier om het toch nog vergoed te krijgen, want 500 euro per keer kan deze dame niet ophoesten.
Wel fijn zeg om lotgenoten te vinden...

Groetjes Kim
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Welkom Kim,

Al 8 jaar injecties ? das lang... 1998 of 1999 ? Ikzelf word ook al sinds 1999 geinjecteerd... en ook ik kwam er achter toen ik niet meer partikulier verzekerd was dat botox niet meer vergoed wordt.. en ik ging ook op zoek... maar helaas vond ik niets op internet.. zodoende is dit forum ontstaan! naja... veel plezier hier en tot tiks!

groetjes Thijs
kimark
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 22 mei 2006, 14:34
Contacteer:

Bericht door kimark »

Hoi Thijs,

Heb thuis ff gecheckt, heb mijn aller eerste injecties op 05-06-1997 gehad. Jeee, das echt een hele tijd geleden.
En die in mijn voeten heb ik dus bijna 3 jaar volgehouden. Toen werd het me echt te pijnlijk, ging er steeds meer tegen op zijn om me voeten te laten doen en toen ben ik er ook acuut mee gestopt.
Heb een redelijk erge vorm van hyperhidrosis. De dermatoloog had dit in ieder geval nog nooit gezien.

Vind het wel grappig om te zien dat er een heel forum hier over gaat.
Denk dat ik wel regelmatig hier ff kom langs waaien.

Groetjes Kim.
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

:welkom :cheer
kimark
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 22 mei 2006, 14:34
Contacteer:

Bericht door kimark »

Tnx!!!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

kimark schreef:Hoi Thijs,

Heb thuis ff gecheckt, heb mijn aller eerste injecties op 05-06-1997 gehad. Jeee, das echt een hele tijd geleden.
En die in mijn voeten heb ik dus bijna 3 jaar volgehouden. Toen werd het me echt te pijnlijk, ging er steeds meer tegen op zijn om me voeten te laten doen en toen ben ik er ook acuut mee gestopt.
Heb een redelijk erge vorm van hyperhidrosis. De dermatoloog had dit in ieder geval nog nooit gezien.

Vind het wel grappig om te zien dat er een heel forum hier over gaat.
Denk dat ik wel regelmatig hier ff kom langs waaien.

Groetjes Kim.
Waar heb jij dat toen precies laten doen in 1997? Damn je hebt mij verslagen ;)

groetjes Thijs
kimark
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 22 mei 2006, 14:34
Contacteer:

Bericht door kimark »

In het Reinier de Graaf Gasthuis (ziekenhuis) in Delft.

Whahaha, ben ik de eerste die je verslaat??!! :lol:

Groetjes Kim.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Absoluut... ik ben voor het eerst geinjecteerd in een ziekenhuis in Woerden in 1999. Let wel ik ben alleen geinjecteerd voor oksels... Toendertijd waren er bijna geen artsen die botox voor HH gebruikten dus in die zin mag je jezelf bijzonder noemen!!! goed hoor!

groetjes Thijs
kimark
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 22 mei 2006, 14:34
Contacteer:

Bericht door kimark »

Nu voel ik me zeker heel erg bijzonder.... ;)
mike
Beekje
Beekje
Berichten: 38
Lid geworden op: do 26 mei 2005, 00:51
Contacteer:

Bericht door mike »

welkom.....

ik zou ook wel een keer botox willen proberen voor me handen en voeten, want ik heb heel erg extreem last van druipende zweethanden en voeten... maar ik ben zo bang voor naalden en ben bang dat et niet echt werkt...

dus mijn vraag aan jullie ervaren botox gebruikers : help et wel en hoe pijnlijk is het in je handen ????
Gesloten