Ook nieuw

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Ook nieuw

Bericht door Erje »

Hoi,

Ik lees al een rijdje mee en heb net m'n eerste antwoord gegeven, dus zal me nu ook maar ff voorstellen.
Ik ben 48 jaar en sinds ong. m'n 12 e jaar heb ik last van hyperhydrosis ( oksels ), maar ik wist niet dat het zo heette en zeker niet dat er nog meer mensen waren die het hadden.

Een paar jaar geleden kwam ik daar achter via de Engelse site van Daniel Stringer. Er zijn daar geen Nederlanders, dus alles in het Engels. Is verder niet erg, maar het is ook wel eens fijn om in het Nederlands over deze materie te praten ( bedankt Kim! ).

Toen ik nog in de puberteit zat heb ik een keer Odorex Dry geprobeerd, maar waarschijnlijk verkeerd gebruikt, waardoor ik allergisch werd voor de meeste deo's.

Sinds vorig jaar Mei gebruik ik Odaban, maar het lijkt wel of het niet meer helpt. Ik overweeg nu Botox bij Carpe.

Ook heb ik nog een tip: was 's morgens en 's avonds je oksels met een anti bacteriele zeep, zoals bv Unicura ( is er in 3 sterktes, ik gebruik de sterkste ). Ik hoef dan verder nix meer te gebruiken, geen deo.
Helpt niet tegen zweet, maar uitstekend tegen de geur.
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Erje,
Eindelijk maar aangemeld ?
WELKOM!!!!
En goed berichten schrijven!!!!
Moest ff denken toen ik zag dat je mijn naam "zei"
Hahaha maar toen ik verder las wist ik dat jij het was !

Nogmaals welkom en lekker veel schrijven!!!

Gr Kim
Gesloten