Voorstellen

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Lotus
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 09 nov 2005, 00:42
Contacteer:

Voorstellen

Bericht door Lotus »

Hoi Allemaal,

Heerlijk zeg om te lezen dat ik niet de enige ben die overmatig zweet! Ik heb vooral last van overmatig zweten in mijn oksels en liezen.
Vooral in mijn liezen vind ik verschrikkelijk, je schaamt je dood als je ergens op moet staan en je hebt twee van die natte plekken in je liezen! Als ik op een gladde stoel zit (of leer of nepleer) wil er ook wel eens zo'n fijne afdrukplek achterblijven, ook zo irritant!

Deoleen en Odorex dry heb ik al geprobeert, maar werken niet. Ik ben er nog nooit mee naar mijn huisarts geweest, puur om het feit dat ik denk dat hij me niet serieus neemt of het "tussen de oren" noemt.

Shirtjes kan ik na een aantal maanden weggooien omdat de stank en vlekken er niet meer uitgaan. Ik was mijn oksels nu 1x in de twee dagen met jodiumshampoo, puur om de geur weg te krijgen, wat met zeep enzo niet lukt!

Ik las over de Sudor kliniek, maar moet je daar een verwijzing van je huisarts voor hebben? Ook senyo5 (was het toch?) zal ik morgen eens aanschaffen kijken of dat werkt.

Groetjes Lotus
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Sudor is een privekliniiek dus kun je zonder verwijskaart een afspraak maken!
Hou wel rekening met de hoge kosten voor het eerste consult geloof zo'n 198 euro!!!!
ga anders eerst naar dehuisarts die kan je misschien nog wat voorschrijven!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Probeer het allemaal uit zou ik zeggen.Voor de liezen heb ik ook van een aantal mesen gehoord om er odorex extra dry op te doen!

Succes, Kim
marion
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 10 nov 2005, 17:59
Contacteer:

Bericht door marion »

Hoi Lotus
ook ik ben nieuw hier en herken zoveel in jou verhaal....mijn probleem is hetzelfde zwetende oksels en liezen..stinkende shirtjes enz...
Omdat er hier zoveel over Syneo 5 geschreven wordt
ben ik informatie gaan vragen bij de apotheek . Als ze iets meer weet daarover belt ze me terug.
Veel succes met je zoektocht..
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Marion en Lotus,

Hier in Nederland kun je syneo 5 bij de DA drogist kopen is wel duur hoor rond de 20 euro.
Succes,
Kim
Samantha
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 07 okt 2005, 14:21
Locatie: Wolvega
Contacteer:

Bericht door Samantha »

Hoi,
Ik zweet ook in mijn liezen. Helaas hebben Syneo5 en Odorex niet echt geholpen. Gebruik nu aluminium chloride 20% en dat helpt redelijk. Als je Syneo5 hebt gekocht en het helpt niet, dan kun je het terugsturen naar de fabrikant en krijg je je geld terug, dus altijd de moeite waard om het te proberen! Succes!
marion
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 10 nov 2005, 17:59
Contacteer:

Bericht door marion »

kimmy schreef:Marion en Lotus,

Hier in Nederland kun je syneo 5 bij de DA drogist kopen is wel duur hoor rond de 20 euro.
Succes,
Kim
Als het echt helpt heb ik er die 20 euro zeker wel voor over..
Moet je het 1 dag gebruiken en dan 5 dagen niet en dan weer 1 dag wel enz....of heb ik dat verkeerd begrepen??
Ach
Rivier
Rivier
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 23:01
Contacteer:

Bericht door Ach »

Tjonge, wat een hoop mensen met transpiratie in de liezen / achterwerk regio in dit onderwerp. Ik zou verwachten dat je in het echte leven dan ook iemand in het wild kan herkennen met dezelfde problemen. Immers, we hebben schijnbaar allemaal wel eens overgrote moeite om het verborgen te houden.

Heeft iemand wel eens een ander op straat of dergelijke gezien met (vermoedde) hyperhidrose? Ik nooit. Alleen op televisie die tenniser Pete Sampras die eens zoveel zweette dat zijn broek voor de helft nat was. Verder sinds mijn puberteit altijd gedacht dat ik de enige ziel in de wereld was met dit stomme probleem...
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Ik zag vorig jaar zomer iemand in Utrecht lopen met een licht truitje aan waarvan de hele rug nat was. Dat vond ik echt geweldig om te zien, hoe gemeen dat ook zal klinken. Het was op dat moment helemaal niet zo heel warm meer, al avond en redelijk koel dus denk dat diegene of HH had, of een plaatselijk ongelukje met water had gehad :s.
Gesloten