Nieuw+Advies Nodig..

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Taartjeeuh
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 08 nov 2005, 09:48
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Nieuw+Advies Nodig..

Bericht door Taartjeeuh »

Hallo,
Ik ben Maartje en ik ben 15 jaar. Nou heb ik sinds een jaar last van zweten, ik vind dit egt egt egt heel erg vervelend. Nou las ik vandaag in de telegraaf er een stuk over en herkende daar heel veel dingen in die ik zelf ook doe. Zoals maandverband dragen onder mun oksels, en zweethanden eerst afvegen voordat je iemand een had geeft. Ik heb zelf erg last van mun oksels, en mun handen, Ik draag nooit strakke truitjes want dan komen er egt te erg zweet plekken, ik hoop dat iemand mijn probleem herkent en misschien een oplossing heeft.

Ps ik las dus over een operatie dat ze een zenuw wegbranden, maar dat zit agter je long en er stond ook dat je long dan even buiten werking werd gesteld, maar dit kon alleen als je longfunctie goed is. Nou heb ik astma dus ik weet niet of dit mogelijk is voor mij. Ik gebruik al zon antideospray, Syneo5 odorex extra dry maar dat heeft niet echt nut.

PPs Mun ouders weten het ook nog niet, durf het ze niet te vertellen.
Groetjes Maartje :help
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Maartje,

Ik zou in ieder geval eerst je ouders inlichten en hun deze site laten zien / lezen.
Ik leef met je mee.
Ik heb die operatie gehad dat ze de zenuw doorknippen en dat heeft bij mij geen effect gehad en kan je alleen zeggen dat je je ouders het eerst eens zal vertellen en dan een afspraak maakt met je huisarts en je eventueel laat doorsturen naar een dermatoloog!

Succes en laat weten hoe het gaat.
Verder staan er veel tips op deze site dus kun je ook nog het een en ander uitvogelen!!!!

Gr Kim
Taartjeeuh
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 08 nov 2005, 09:48
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door Taartjeeuh »

Ik wil het graag zelf oplossen zonder erge operaties ofzo
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

heel verstandig er zijn genoeg middeltjes die misschienvoor jou wel helpen!
De oparaties zijn geen petje!!!
Als ik dat allemaal had geweten had ik mij nooit laten opereren!!!!
Succes verder en laat het ff weten wat je allemaal doet en hoe het voor je werkt ok????
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Heeft iemand dat artikel van de telegraaf nog ???? zou hem graag willen laten inscannen om online te zetten zodat iedereen het kan lezen....

groetjes Thijs
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

thijs bij ons in TWENTE is er ook een bijlage van Sudor door de bus gevallen zal kijken of ik die ook nog heb!
Stuur ik m je op ok??

Gr Kim

Ps zet je die dvd er ook nog op???
amber
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 06 nov 2005, 20:50
Locatie: amsterdam
Contacteer:

BELANGRIJK NIEUWS

Bericht door amber »

Hallo allemaal mijn naam is amber en ik ben nieuw op dit forum.Ik zweet letterlijk over mijn hele lijf:gezicht,oksels,handen,liezen en voeten!Laatst was ik aan de beurt voor een operatie bij sudor.Ik heb dit afgebeld nadat ik deze website had gevonden:
http://www.drionic.com/surgery/page_6.html
Als je dit leest ben je wel genezen van een operatie!deze jongen zegt:DO NOT DO IT DO NOT DO IT.

Het geval is namelijk wat ik zo bedacht heb;bij een operatie(en ook bij het gebruik van aluminiumchloride enzo)sluit je bepaalde delen van je lijf af van zweten!Maar je zweet moet er toch uit,tegen bacterieen etc alleen niet in de hoge mate zoals wij zweten!!

Er zou een middel moeten zijn die de zwetproductie over je HELE LIJF reduceert met zo'n 50-70%!!!

De vehalen op deze site geven aan dat handen en gezicht kurkdroog waren,maar andere delen zo heftig gaan zweten dat je helemaal niet meer kan functioneren!1 persoon kon zelfs geen lichaamswarmte meer verdragen!!!!!!!!!!!
PAS DUS OP!!!!!!!!!!!!!
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Amber,
Ik heb ook die operatie laten uitvoeren,niet bij sudor maar gewoon in Enschede in het ziekenhuis!
Bij mij heeft het ook niks uitgehaald(ik zweet ook over mijn hele lichaam)
Wel heb ik een klaplong opgelopen na de operatie.
KIJK INDERDAAD UIT VOORDAT JE JE LAAT OPEREREN>
LAAT JE GOED VOORLICHTEN EN DUIDELIJK UITLEGGEN WAT ZE DOEN!!!sUCCES VERDER
Gr Kim
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

kimmy schreef:thijs bij ons in TWENTE is er ook een bijlage van Sudor door de bus gevallen zal kijken of ik die ook nog heb!
Stuur ik m je op ok??

Gr Kim

Ps zet je die dvd er ook nog op???
Is goed hoor Kimmy.... enne die dvd kan ik er niet opzetten zolang de verkleinde versie niet meer online staat bij de maakster. Ik heb hier al over geemaild maarja.... nog geen antwoord.. wordt aan gewerkt! hi

Groetjes Thijs
Gesloten