Hallo

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Jongemannn
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 05 jan 2014, 16:25
Contacteer:

Hallo

Bericht door Jongemannn »

Ik ben een jongeman die de laatste 3 jaar ongeveer denk ik erg last heeft van overmatig zweten in het gezicht en onder de oksels. Ik denk persoonlijk dat het komt doordat ik daarvoor een roaccatune kuur had gebruikt voor mijn acne en 1 van de bijwerkingen van dat medicijn overmatig zweten zou zijn. Nu heb ik het nog steeds en voor ik er mee begon had ik het niet. Ik ben dus een beetje gaan zoeken op het internet en ik kwam een interessante site tegen (en een paar filmpjes op youtube), de wondermiddel voor het zweten in het gezicht zou sweat block moeten zijn volgens verschillende mensen (wat ik binnenkort van plan ben om te testen) en er zijn wel meerdere handige tips voor het zweetproductie te verminderen. Misschien kan je hiperhidrosis intypen op youtube en er staan vele tips voor verschillende plekken van het lichaam.

Maar waar ik het eigenlijk over wilde hebben is dat interessante site wat ik tegen ben gekomen en ik vroeg me af wat jullie ervan vonden. Ik ben zelf van plan om die boek wel te bestellen. Het gaat om sweatmiracle.com. Ik zou graag willen horen wat jullie ervan vinden.
Jongemannn
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 05 jan 2014, 16:25
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door Jongemannn »

Of neem een kijkje hiernaar. Dit is een filmpje dat daarover gaat.

http://www.sweatmiracle.com/Sweat-Hyper ... mohamed194" onclick="window.open(this.href);return false;
Jongemannn
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 05 jan 2014, 16:25
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door Jongemannn »

Ik denk misschien dat het oplichting is.
Gesloten