Nieuw hier! :-)

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Sven09
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 11 sep 2012, 14:27
Contacteer:

Nieuw hier! :-)

Bericht door Sven09 »

Hallo!

Ik ben Sven, 29 jaar oud en kom van Antwerpen.

Ben blij dit forum te hebben gevonden en ik hoop dat ik hier antwoorden en oplossingen kan vinden voor mijn hyperhidrosis.

8 jaar geleden werd deze aandoening bij mij vastgesteld en het is jammer genoeg niet de milde versie :(

Het grootste probleem had ik aan de oksels, maar een arts had me hiervoor Axitrans aangeraden. Die gebruik ik nu goed en moet zeggen, dat probleem is van de baan! :-)
Ik hoef het maar 2X aan te brengen op de 2 à 3 maanden en mijn oksles blijven kurkdroog, wat een opluchting.
Jammer genoeg moet vocht blijkbaar langs een andere weg ontsnappen en dus sinds ik dat probleem heb gestopt is mijn hyperhidrosis 10 keer zo erg (beetje overdreven maar toch) geworden op andere plaatsen.

Vroeger heb ik steeds in de horeca gewerkt als kok, die droom heb ik door mij aandoening moeten laten varen omdat het gewoon niet uit te houden was met al dat gezweet achter hete vuren.
Nu heb ik sinds 5 jaar een rustige kalme job, waarbij ik zelf mij dagelijkse taken kan plannen zonder stress.

Maar dan noch, is het nog steeds niet aangenaam om bij de minste kleine inspanning kleddernat te zijn.

Mensen kijken me dan ook nog eens raar aan als ze me aan begin van de winter nog met een short zien rondlopen :o Best wel grappig.

In mijn directe omgeving heb ik niemand leren kennen die zulke vorm van hyperhidrosis heeft, daarom ben ik zeer blij dit forum te hebben gevonden.

Hopelijk leer ik hier iets bij en kan ik anderen ook helpen!

:banaan
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Nieuw hier! :-)

Bericht door Thijs »

Hoi Sven,

Welkom op dit forum. je zult merken dat je hier absoluut niet de enige bent met dit super vervelende probleem genaamd Hyperhidrosis.

Ik hoop dat je veel info hier kunt vinden en schrijf vooral veel van je af waarmee je ook weer andere mensen kunt helpen.

Groetjes Thijs
Gesloten