Zo erg....ben nieuw:P

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
binky11

Zo erg....ben nieuw:P

Bericht door binky11 »

Hallo Allemaal,

Okj, hier is zo'n beetje mijn probleem.. Ik heb sinds een aantal jaar erg last van overmatig zweten. Als ik aant werk ben ofso begin ik al met zweten, vooral onder de oksels. Maar als ik iets meer intensivers gaat doen, zoals dingen tillen ofzo, gudst het zweet van mijn lijf af, wat enorm vervelend is. Vooral voor de omgeving, ik moet met veel mensen werken, en als je dan zo zweet voel je je toch wel enorm onzeker...

Hebben jullie enige oplossingen die ik kan proberen..
Wat ik wel al heb geprobeert is verschillende deo's, maar helaas....

GReetZ Binky11
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

hoi binky lees het forum eerst ff goed door daar staan verschillende tips en trucks op !!!!
Oa syneo5 botox ed.

Succes Kim
Loes25
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 28 sep 2005, 18:28
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

hee... ik heb het ook

Bericht door Loes25 »

Code: Selecteer alles

loes25

Hoi allemaal,

Ik ben loes en ben blij eindelijk iets gevonden te hebben waar ik een vergelijking in ben...
Ik heb dus ook last van zweten... alleen dan vooral in de zomer.. maar ook alleen maar in mijn gezicht en nergens anders, dus een voordeel heb ik, ik ga niet stinken. Maar het is gewoon super irritant als je mensen onder ogen moet komen en het druipt van alle kanten van je gezicht, maar ook gewoon van mijn hoofd, dus het lijkt net of ik net onder de douche vandaan kom...
Waarbij ook nog eens komt, heb je net je haren leuk in model, geheid dat het na een half uur alweer instort...
Ik ben al bij de dokter geweest en hij zegt dat het aan mijn lichaam ligt, maar ja, je gaat toch verder zoeken.... 
Wie heeft dit ook, alleen het zweten in het gezicht en op je hoofd...??
Misschien heeft iemand een oplossing of wil iemand zijn/haar ervaring met mij delen....??

Groetjes loes
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Het is niet zo dat je ook persé stinkt als je overal zweet ;) .
Gesloten