Ahoyhoy!

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
ZweetVoortVaderland
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 20:08
Contacteer:

Ahoyhoy!

Bericht door ZweetVoortVaderland »

Een bijzonder goeie avond, beste iedereen :)

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik lijd zo lang ik het me kan herinneren aan overmatig zweten. Ik ben 23, maar kamp al sinds mijn prille kindertijd met dit gênante probleem. Ik lijd ook al zo'n beetje mijn hele leven aan overgewicht, maar zelfs voor iemand die teveel weegt is de manier waarop ik zweet aanmaak niet normaal. Ik zie immers mensen die een stuk dikker zijn dan ik die in de verste verte niet met dezelfde mate aan zweetproductie te kampen hebben. Al enige tijd ligt mijn hobby en passie bij het theater en comedy (impro en stand-up) en daar wordt mijn eerlijkheid over hoe ik als "grote jongen" (zowel in de lengte als in de breedte) met het leven omga sterk gewaardeerd door het publiek, zowel in België als Nederland. Het zweten kan echter soms nooit eerder geziene hoogtepunten bereiken onder zo'n spot, en na een setje van amper tien minuutjes kun je me uitwringen.

Ik zweet zo'n beetje over mijn hele lichaam, behalve onder mijn oksels. Verder kruipt het waar het niet gaan kan op zo'n beetje elk plekje dat je kan bedenken, maar wat me vooral te binnen schiet is mijn voorhoofd en mijn schouders. Het is zelfs zo erg dat ik vaak van shirt moet wisselen omdat ik zo erg heb gezweet dat het zout in de kleur (nu ja, zwart, dat flatteert :P ) is gevreten. Buiten het feit dat ik natuurlijk het beste begin met afvallen (waar ik nu al geruime tijd met succes mee bezig ben), had ik graag geweten of er nog andere middeltjes zijn die aan te raden zijn voor iemand die tot op heden nooit zo zelfbewust is geweest om eraan te beginnen.

Het is niet alleen voor het publiek, maar ook puur om praktische redenen fijn dat ik niet al na 5 minuutjes mijn zweet kan beginnen drinken, als je snapt wat ik bedoel ;)

Verder iedereen een goeie avond en nacht, en hou het wel droog 8)
Gesloten